تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۵۳۱۴۴

«چترافتو» منتشر شد

۰
کبنا ؛مدیر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت که گزیده اشعار محلی شاعران این استان در قالب کتاب «چتر اَفتو» چاپ و منتشر شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شهربانو  پاک‌نژاد اظهار داشت: این کتاب به همت «سید ماشاءالله افسر» شاعر و داستان نویس مطرح کهگیلویه و بویراحمد گردآوری شد و با حمایت حوزه هنری استان نیز به چاپ رسید.
وی اضافه کرد: این کتاب شامل اشعار محلی شاعران استان است و در این کتاب اشعاری از شاعر فقید استان مرحوم حمزه ولوی نیز به چاپ رسیده است.
مدیر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان افزود: یکی از رسالت های مهم حوزه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد اهتمام جدی به تولید آثار فاخر هنری و ادبی با استفاده بهینه از ظرفیت هنرمندان خود است.
پاک نژاد بیان کرد: واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر توجه و برنامه ریزی در زمینه استعدادیابی، برگزاری نشست های شعر و داستان و برگزاری کارگاه های ادبی اقدام به حمایت همه جانبه از چاپ و تولید آثار فاخر در عرصه شعر و داستان نیز می کند.
وی عنوان کرد که آیین رونمایی از کتاب «چتر اَفتو» گزیده اشعار محلی کهگیلویه و بویراحمد به زودی و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، شاعران و هنرمندان این استان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1