تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۵۳۰۵۷

حوادث / از کانال دردسرساز دیشموک تا نارضایتی مردم از جایگاه CNG لنده و واکنش پیرمرد بویراحمدی به یک مانکن

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
واژگونی پیکان بار به کانال ورودی شهر دیشموک

وانت پیکان بار به کانال ورودی شهر دیشموک سقوط کرده ولی خوشبختانه به کسی آسیب جانی وارده نشده است.
به گزارش کبنا، وانت پیکان بار به کانال کنار جاده ورودی  شهر دیشموک سقوط کرده ولی خوشبختانه به کسی آسیب جانی وارد نشده است.
نکته جالب اینجا که هر وقت در دیشموک چنین اتفاقی رخ داد، مردم بدون کمک از هیچ دستگاهی و فقط با همت خود؛ خودروها را از کانال بیرون کشاندند.
بیرون کشاندند خودرو با همت مردمی قابل تحسین بوده ولی خدای ناکرده  خطرات بسیار جدی را هم به دنبال خواهد داشت چرا که احتمال رخ دادن هرگونه حادثه جدی را برای مردم، به دنبال دارد.
در مدت اخیر چندمین بار است که چنین اتفاقی می افتد ولی هیچ مسئولی تاکنون به این امر توجه نکرده است.
حال باید دید تا چه زمانی این روند بی توجهی ادامه دارد و مسئولان کی فکری به حال این کانال های عمیق کنار جاده ورودی شهر دیشموک می کنند.
قبلا هم سقوط خودروها به همین کانال های کنار جاده ورودی شهر دیشموک، از طریق همین رسانه خبری منتشر شد ولی رصدی از سوی مسئولان نشد.
 
 








تعطیلی ۷ ساعت در روز تنها پمپ سی ان جی شهرستان لنده+تصاویر



افت ولتاژ برق در شهرستان لنده باعث تعطیلی هفت ساعت در روز برای تنها پمپ سی ان جی این شهرستان و نارضایتی مردم شده است.



شهرستان لنده در فاصله ۳۴ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه است که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک پمپ بنزین در این شهرستان مشغول خدمات دهی به شهروندان لنده ای است.
با دوگانه سوز کردن خودروها و میل شهروندان به استفاده از خودروهای دوگانه سوز جایگاه داران نیز به سمت ایجاد جایگاه‌های  CNG در سطح شهرها به منظور خدمات دهی بهتر به شهروندان رفته‌اند که در چندین سال گذشته تنها پمپ بنزین شهرستان لنده نیز در همین راستا اقدام به راه اندازی جایگاه CNG در این شهرستان نموده است.

با شروع فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد شهرلنده میزان مصرف برق در این شهرستان گرمسیر دو یا چندین برابر می‌شود که به همین علت نیز تنها جایگاه CNG شهر لنده به مدت هفت ساعت از مدار خارج می‌شود و همین مسئله باعث رنجش خاطر متصدی جایگاه و اعتراض شهروندان لنده ای شده است.

محسن سلطانی متصدی تنها پمپ بنزین و جایگاه CNG لنده در این باره ضمن گلایه از شرکت توزیع برق می‌گوید: کمتر از یک ماه است که به دلیل افت ولتاژ برق شهرلنده روزانه از ساعت ۱۲ تا ۱۷ دستگاه  CNG جایگاه را خاموش می‌کنیم که همین مسئله نیز باعث اعتراضات گسترده مردم شده است.
وی افزود: متأسفانه میزان افت به اندازی است که می‌تواند خسارات جدی به جایگاه و پمپ بنزین نیز وارد کند چرا که تزریق گاز به خودروها باید به افشار بالا صورت گیرد که مستلزم ولتاژ قوی است.
مسئول تنها پمپ بنزین و جایگاه CNG شهرلنده تصریح کرد: این مشکل از طریق فرمانداری، استانداری و معاونین استاندار و مسئولان شرکت توزیع برق استان پیگیری شد ولی تاکنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.
وی تاکید کرد: امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان برطرف شود تا کمتر شاهد اعتراضات شهروندان باشیم.




آتش‌سوزی مزارع و ترکیدن پراید


آتش مزارع برداشت شده گندم در روستای ایدنک حوالی شرکت ریگ بتن باعث آتش سوزی خودرو پراید و خسارات جدی به این شرکت شد.
ساعت۲۰ و ۳۰دقیقه شب گذشته به علت آتش سوزی مزارع در روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی لنده و نزدیکی شرکت ریگ بتن باعث آتش سوزی خودروی پراید در شرکت ریگ بتن و وارد شدن خسارات جدی به این شرکت شده است.
این حادثه خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است ولی خسارات زیادی به اموال و وسایل شخصی کارکنان این شرکت واردآمد.
گفتنی است علت و کارشناسی دقیق این آتش سوزی از طریق مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.
این آتش سوزی چهاردهمین آتش سوزی در سال ۱۳۹۶ در شهرستان لنده است.



واکنش پیرمرد بویراحمدی به مانکنی در خیابان‌های یاسوج+تصاویر

 
در زیر تصاویر پیرمرد یاسوجی و مانکن بویراحمدی را مشاهده می کنید که در یکی از خیابان های شهر یاسوج ثبت شده است.




عکس: ابراهیم عزیزی



سپرده گذاران موسسه توسعه در گچساران پیگیر مطالبات خود شدند
سپرده گذاران نگران که با محقق نشدن وعده مسئولان این موسسه روبه رو شدند به طور گروهی به دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت مراجعه کردند.
یکی از این سپرده گذاران به نام محمدرضا صیاد با اشاره به اینکه ۸۰ میلیون ریال در این موسسه سپرده گذاری کرده است، از وعده دوباره مسئولان این موسسه برای رفع مشکل در هفته آینده اظهار تعجب کرد.
رئیس موسسه مالی و اعتباری توسعه گچساران روز دوشنبه به مشتریان خود گفت که قرار است پول آنها به یکی از بانک های دولتی منتقل شود.
افشین رفیعی بیان کرد که این اقدام در بقیه شعبه های این موسسه در کشور در حال انجام است.
موسسه مالی و اعتباری توسعه شعبه گچساران از سال ۹۱ تاکنون در گچساران به صورت رسمی آغاز به کار کرد و تا یک ماه پیش به نام آرمان فعالیت داشته است.




نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
این موسسات و شبکه های به ظاهر بانکی که در کشور تاسیس می شوند و ابتدا با جلب نظر مردم سرمایه های آنها را جذب می کنند و بعد از مدتی خودراورشکسته اعلام می نمایند همگی از مشهد آغاز به فعالیت می نمایند
نتیجه می گیریم که مشهد ..می باشد که آقای ..هم مدرس و ناظر آنهاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1