تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۲۵۲۹۸۶

نامه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به علی مطهری

۵
۰
کبنا ؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در نامه‌ای خطاب به علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به حساسیت کار فرهنگی و آموزشی خواستار پیگیری و رسیدگی دقیق در خصوص سند ۲۰۳۰ شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در نامه‌ای خطاب به علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به حساسیت کار فرهنگی و آموزشی خواستار پیگیری و رسیدگی دقیق در خصوص سند ۲۰۳۰ شد.
متن نامه به این شرح است: جناب آقای دکتر علی مطهری نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام خدمت جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان در هفته گرامیداشت مقام معلم نسبت به امضای سند آموزش ۲۰۳۰ توسط دولت گلایه کردند و آن را مغایر ارزش‌ها و مبانی اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.
در ادامه نامه آمده است: مطابق اصل ۷۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران "عهدنامه، مقاوله‌نامه، قراردادها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد".
در این نامه بیان شده است: همچنین اصل ۱۲۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید" امضای عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، موافقت‌نامه‌ها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولت‌ها و همچنین امضای پیمان‌های مربوط به اتحادیه بین‌المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور یا نماینده قانونی او است.
همچنین بیان شده است: متأسفانه دولت یازدهم بدون توجه به این اصول قانون اساسی اقدام به امضای سند۲۰۳۰ و تعدادی دیگر از اسناد فرهنگی و آموزشی و حتی اقتصادی تعهدآور کرده که این کار ضمن آنکه جمهوری اسلامی را ملزم به اجرای این اسناد می‌کند توهین و دهن‌کجی به قانون اساسی و شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی است.
در این نامه عنوان شده است: لذا با توجه به مبانی الهی و انسانی تربیت و آموزش که در آثار شهید مطهری به عنوان اندیشمند بزرگ انقلاب اسلامی و نیز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است، بر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فرض است که به عنوان چشم بیدار ملت ضامن امنیت فرهنگی و اخلاقی جامعه باشند و ضمن جلوگیری از اجرای این سند که در واقع یک برجام آموزشی است، اجرای جدی و دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از دولت و وزارت آموزش و پرورش مطالبه نمایند.
و در این نامه خاطرنشان شده است: در پایان از جنابعالی که از یک سو فرزند تئوریسین شهید انقلاب و از سوی دیگر در مقام خطیر نمایندگی مجلس قرار دارید انتظار است تمام همت خویش را برای پیگیری دقیق موضوع و احقاق حقوق ملت و در صورت لزوم برخوردهای قانونی با خاطیان این سند ننگ آور مصروف دارید و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

غیضان
Iran, Islamic Republic of
جون ختو چی من ای گپل نی!تمووووم وابی
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.phttps://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_up.pngng
Iran, Islamic Republic of
.. بزرگ مملکت مااینه امثا بسیج دانشجویی درکارهاد.. هرچیزی جای خودش نیست۹
حسینی
Romania
کار خوبی کردی بابا ... مکه کار دیکه هم دارید .
علی
Iran, Islamic Republic of
خود شیرینی خوب جیزیه
عشایر
Iran, Islamic Republic of
بسیج دانشجویی نامه زده به مطهری ؟؟؟ والا از عجائب هفت گانه می باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1