تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۵۲۹۰۹

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مصلی یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و هشتمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مصلی شهر یاسوج و مساجد سراسر استان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست صبح امروز ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال و دو سال آینده به دلیل تقارن مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و ایام پرفیض رمضان اعزام به مرقد امام(ره) نخواهیم داشت و مراسم به صورت استانی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری باشکوه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تأکید کرد و افزود: اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۱۴ خرداد در مصلی بزرگ شهر یاسوج و همچنین مساجد جامع سایر شهرستان‌ها برگزار و بعد از پایان این مراسم نیز نماز مغرب و عشا و مراسم افطار برگزار می‌شود.
این مسئول به قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد به صورت مطلوب و باشکوهی در سراسر استان صورت گیرد که این مراسم نیز در روز دوشنبه ساعت۱۸:۳۰ در مسجد جامع شهر یاسوج و سایر شهرهای استان برگزار می‌شود.
خاضع خواستار حضور همه اقشار جامعه در این دو مراسم مهم شد و گفت: به منظور بهتر برگزار شدن این دو مراسم ۵ کمیته تخصصی و فضای مجازی، فرهنگی و علمی، تبلغیات و اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و مراسم تشکیل شده که میزگردهای تحلیلی و تبیینی به منظور بهتر برگزار شدن این مراسمات صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1