تاریخ انتشار
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۲۵۲۷۲۱

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه رمضان

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان استان، نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.
عبداله بهمنش ، مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گفت نظارت بهداشتی بر امر تولید، توزیع، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله مهم‌ترین وظایف دامپزشکی به شمار می‌رود و دامپزشکی در طول تمامی ایام سال در حال انجام این نظارت‌ها در سطح واحدهای تحت نظارت خود است.
وی افزود: با این حال در مناسبت‌های ملی و مذهبی و به فراخور افزایش عرضه و تقاضا در بازار، اعمال این نظارت‌ها نیز افزایش می‌یابد. در همین راستا در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود.
بهمنش در خصوص نحوه اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: کارشناسان دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان در قالب ۲۰ اکیپ بازرسی و نظارت، سازماندهی شده و در دو شیفت کاری صبح و عصر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش این اداره کل می نمایند.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهروندان هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته‌بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره‌برداری دامپزشکی است، توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل
Iran, Islamic Republic of
خوا و ای سایت و ای مدیر مهد سیچه نظرات نمیذاری
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1