تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۲۵۲۶۱۸

مردم منتظر عملی شدن وعده‌های انتخاباتی هستند / نیش زدن به ۱۶ میلیون‌ توهین است

۵
۰
کبنا ؛خبرهای نمازهای جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد /

رئیس‌جمهور به وعده‌هایش عمل کند
امام جمعه یاسوج گفت: آقای روحانی در بارگاه امام راحل گفت به عهدی که با ملت بسته پایبند است که باید به وعده‌هایش عمل کند.
خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی قرائت شد.
امام جمعه یاسوج در خطبه نخست اظهار کرد: رمز پیروزی و ایستادگی در برابر استکبار و در رأس همه آن‌ها آمریکای جهانخوار تهذیب نفس است.
حسینی بیان کرد: اگر می‌خواهیم در برابر حوادث ناگوار مانند سیل و زلزله و وبا در امان باشیم راه آن پاکی و پرهیزگاری است.
این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه اول با بیان فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین اصول در این ماه را برقراری امر به معروف و نهی از منکر دانست.
حسینی گفت: باید با زبان ملایم و نرم و با اخلاق اسلامی بدی‌ها را به صاحبان آن‌ها تذکر دهیم و در این راه از سیره ائمه اطهار بهره بگیریم.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت تصریح کرد: این روز حماسه آفریده شد و ملت بصیر و انقلابی ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب یک بار دیگر آری گفتند.
وی افزود: دموکرات‌ترین کشورهای دنیا نیز کمتر از ۵۰ درصد مردم آن‌ها پای صندوق‌های رأی می‌آیند در حالی که در ایران اسلامی ۷۳ درصد مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و به انقلاب و اسلامی و خون شهیدان رأی دادند.
حسینی در ادامه اظهارات خود در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم ایران در انتخابات با حضور حماسی خود قبل از هر چیز به دشمن تو دهنی زدند که این سرمایه‌ای بزرگ برای کشور است.
این خطیب جمعه در کهگیلویه و بویراحمد سپس با محکوم کردن جنایت‌های آل سعود و آل‌خلیفه گفت: آل‌سعود برای ترامپ حکم گاو شیرده‌ای را دارد که ابتدا دلارهای آن‌ها دوشیده می‌شود و سپس خود آن‌ها ذبح می‌شوند.
وی افزود: تاریخ مصرف حکام یهودی آل‌سعود و همچنین حکام وابسته آل‌خلیفه تمام می‌شود و عاقبت ظلم‌های خود را خواهند دید.
امام جمعه یاسوج در ادامه اظهارات خود در جمع نمازگزاران یاسوجی در روز جمعه ۵ خردادماه تصریح کرد: اکنون آقای روحانی دوباره رئیس‌جمهور شده که باید به وعده‌هایی که داده پایبند باشد.
حسینی گفت: آقای روحانی در حرم امام راحل گفته که به عهد خود با مردم پایبند است و اکنون انتظار می‌رود که مردم و دولت به کمک یکدیگر این وعده‌ها را محقق کنند.


حرف‌های نیش‌دار مسؤولان کلان کشوری توهین به شعور ۱۶ میلیون نفر است
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید به همه مردم خدمت کند، گفت: اینکه مسؤولان کلان کشوری با حرف‌های نیش‌دار۱۶ میلیون نفر را فریب خورده حساب می‌کنند توهین به شعور انها است.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تبریک فرارسیدن حلول ماه رمضان اظهار داشت: یکی از ابزارهای تقرب به ذات حق و از ارکان اسلام روزه است که در گذشته هم فرض شده بود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کسی که اهل روزه نیست خود را از برکات روزه محروم کرده است،افزود: روزه‌خواری در ملأ عام منکر است و باید با منکرات مبارزه کرد.
حسینی هفته حمایت از خانواده زندانیان را یادآور شد و گفت: برای جلوگیری از فساد باید خانواده زندانیان را مورد حمایت مالی، معنوی و فرهنگی قرار دهیم.
وی در ادامه حذف فرهنگ جهاد و شهادت از کتب درسی را خطر دانست و با اشاره به اینکه جریان جهاد و شهادت در طول تاریخ انبیاء و اولیای الهی وجود داشته و برای جلوگیری از ظلم ظالمان و فساد بوده است، تصریح کرد: چیزی که امروز داعش در صحنه بین‌المللی ایجاد کرده جهاد نیست بلکه آمریکای خبیث با راه‌اندازی جریان داعش می‌خواهد چهره اسلام و جهاد را زشت کند.
حسینی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت،گفت: به رئیس جمهور محترم و همه منتخبان شورای شهر تبریک عرض می‌کنم.
وی با بیان اینکه بعد از رقابت جای همدلی و وحدت است، افزود: اکنون زمان عمل به وعده‌هایی است که در تبلیغات انتخابات داده شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: منتخبان شورای شهر دهدشت بدانند باید شبانه‌روز کار کنند و رویه جبهه‌گیری و تنش‌زایی شورای چهارم را تکرار نکنند.
وی با بیان اینکه مردم از شورای چهارم راضی نبودند، افزود: باید مسایل گذشته تکرار نشود و منتخبان به فکر خدمت به مردم باشند.
حسینی تصریح کرد: رئیس جمهور و منتخبان شوراها صرفاً متعلق به کسانی که به آنها رأی دادند نیستند بلکه باید به همه مردم خدمت کنند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه چهار میلیون نفر از کسانی که برای رأی دادن به شعب مراجعه کرده بودند موفق به انداختن رأی خود به صندوق نشدند، گفت: رأی دادن خیلی زحمت و رنج دارد و ساعت‌ها مردم در صف‌های طویل معطل رأی دادن می‌شوند، بنابراین روش رأی‌گیری باید به شکلی تغییر کند که مردم بتوانند به راحتی رأی خود را به صندوق بیندازند.
حسینی خاطرنشان کرد: مسؤولان کلان کشوری از حرف‌های نیش‌دار که عده‌ای را رنجیده می‌کند پرهیز کنند.
وی افزود: اینکه می‌گویند مردم فریب وعده‌های پوچ را نخوردند اشتباه است و معنا دارد، یعنی ۱۶ میلیون نفر را فریب خورده حساب می‌کنند! اینطور نیست و این جمعیت آدم‌های کم وزنی نیستند.
حسینی ادامه داد: در میان این ۱۶ میلیون نفر افرادی هستند که اگر روزی خاک، ناموس و نظام مورد تهاجم قرار گیرد اولین کسانی هستند که وضوی خون می‌گیرند و دفاع می‌کنند.
وی به قرارداد تسلیحاتی ۱۱۰ میلیارد دلاری آمریکا و عربستان اشاره و خاطرنشان کرد: درخواستی که حین تنظیم و امضای این قرارداد  مبنی بر توقف آزمایش موشک‌های بالستیک ایران داشتند باید با قاطعیت پاسخ داده شود که البته مردم ما همواره در نمازهای جمعه پاسخ این توطئه‌ها را دادند.

مردم منتظر عملی شدن وعده‌های انتخاباتی هستند
حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه‌های نماز جمعه شهر باشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: چیزی که زمینه ساز آرامش انسان است یاد خدا و تقوای الهی است.
امام جمعه باشت افزود:انسان زیرک کسی است که از این ماه به نحو احسن استفاده کند و ارتباط بهتر با خداوند برقرار کند.ماه مبارک رمضان بهترین موقعیت برای بیمه کردن خود از مشکلات و گرفتاری ها در طول سال است.
امام جمعه باشت با اشاره به اینکه در این انتخابات ملت ما یک شکوه دیگر را آفریدند، افزود: همه دشمنان کشورمان از این حضور ۷۳ درصدی مردم پای صندوق های رای انگشت به دهن و حیران بودند.
وی ضمن تبریک به منتخبین شورای شهر و ریاست جمهوری گفت: امیدواریم بتوانند مسائل و مشکلات کشور و مردم را حل کنند و به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند و مردم کشور هم منتظر عملی شدن این وعده‌ها هستند.
عبدالرحیم عبودی با اشاره به سند ۲۰۳۰ افزود:عده ای اعتراض کردند که اینگونه نیست و این سند امضا نشده اما حقیقت این است که این حرف‌ها درست بوده و این سند به امضا رسیده و مردم هم نگران هستند که چه بلایی بر سر فرزندانشان می آید چرا که رهبر انقلاب هم  در سخنرانی هایشان به این سند و مفهوم آن اشاره و جلوی این کار را گرفتند.
وی تصریح کرد: کسانی که نگران خارج شدن از حصر فتنه گران هستند، این مسئله مهم و مشکل کشور نیست و باید به مسائل و مشکلات مهم‌تر در جامعه رسیدگی کرد و اگر نظام ما تصمیم بر آزادسازی از حصر این افراد بگیرد ماهم تابع این مسئله هستیم.
عبودی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان افزود: پادشاه عربستان نماز خود را در مقابل خداوند نشسته می‌خواند اما برای رقص با ترامپ مشکلی ندارد و می‌تواند روی پا بایستد.
وی با اشاره به قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری آمریکا و عربستان سعودی بر علیه کشورهای اسلامی، گفت: مثلث شومی توسط آمریکا،عربستان و اسرائیل شکل گرفته که بارها و بارها اعلام کرده‌اند ایران یکی از قدرتمندترین کشورها در منطقه است و نباید آن را نادیده گرفت
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دولت به وعدها عمل خواهد کرد شما هم در تریبونها مردم به وحدت دعوت نمابید
دانشگاه ازد
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام صلواتی چه گفت؟
تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ملیون انقلابی بودن ن..
ايران
Iran, Islamic Republic of
آقای امام جمعه چرا زمانی که آقای احمدی‌نژاد ملت را .. موضع نگرفتید
مکران
Iran, Islamic Republic of
در جواب تهران میزان رای مات است امام خمینی پس اونا که ملت نمیخوان برن کنار
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1