تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۵۲۶۱۴

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت «کارگران فولاد بویراحمد»

۳
۰
کبنا ؛
مسئولین استانی با ارسال پیام‌های جداگانه درگذشت کارگران کارخانه فولاد بویراحمد را تسلیت گفتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت کارگران کارخانه فولاد بویراحمد را که در اثر انفجار و سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیر المومنین (ع) شیراز دار فانی را وداع گفتند تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت سید موسی خادمی خطاب به خانواده های داغدار این عزیزان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ٰانا لله و انا الیه راجعون
حادثه ی دلخراش انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد در روزهای گذشته و سوختگی تعدادی از هم استانیهای عزیز و پس از آن درگذشت دو تن از حادثه دیدگان بر اثر سوختگی شدید در بیمارستان سوانح و سوختگی حضرت امیرالمومنین (ع) شیراز ، موجب تأثر و تأسف گردید.
اینجانب به نوبه ی خود مراتب تسلیت ، تعزیت و همدردی ام را با خانواده های سوگوار و مصیبت دیده این حادثه دلخراش و جانکاه اعلام کرده واز درگاه خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای بازماندگان و همکاران داغ دیده آنان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
یقینا آنچه می تواند التیام و تسکینی بر زخم دل خانواده های بازماندگان و کاهش آلام و مصیبتهای آنان باشد، رسیدگی فوری و دقیق و بررسی علت حادثه و اعلام نتیجه آن خواهد بود.
البته از همان ساعات اولیه حادثه علاوه بر تشکیل جلسات بررسی موضوع با حضور دستگاههای مرتبط، دستور رسیدگی و تحقیق و تفحص دقیق حادثه در جهت روشن شدن علت یا عوامل حادثه و تعیین وضعیت کارگران و حمایت از  بازماندگان و خانواده های آنان صادر شده است.
اینجانب مجددا از دستگاه های مسئول و مرتبط با موضوع می خواهم به صورت جدّی و در اسرع وقت به بررسی این حادثه ناگوار پرداخته  تا از این طریق بخشی از معضلات خانواده های آن عزیزان مرتفع و حل شود و این همراهی و همدلی زمینه آرامش و تحمل این مصیبت بزرگ را فراهم آورد.
از درگاه خداوند مهربان رحمت و غفران واسعه برای جان باختگان این حادثه  و صبر وشکیبایی همراه با اجر و پاداش به بازماندگان سوگوار و شفا و سلامت عاجل برای آسیب دیدگان خواهانم.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت کارکنان فولاد بویراحمد
داریوش دیودیده رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت کارکنان فولاد بویراحمد را تسلیت گفت، متن پیام بدین قرار است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر وقوع حادثه مصیبت بار و دلخراش فولاد بویراحمد که به جان باختن تعدادی از کارگران عزیز، زحمتکش، کارگران شریفی که با توقع کم و تلاش فراوان در خدمت اقتصاد کشور و خانواده خویش بودند و مصدوم شدن تعدادی دیگر منجر شد، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
این عزیزان مصداق واقعی "الکاد لعیاله کالمجاهد فی سبیل‌الله" هستند و در شرایط سخت تلاش کردند و متاسفانه این حادثه موجب از دست دادن تعدادی از این عزیزان بزرگوار و شریف شد و امیدوارم با تلاش تیم های پزشکی شاهد نجات دیگر مصدومان بستری شده در مراکز درمانی باشیم.
از بدو وقوع حادثه تمامی نهادهای مرتبط و همچنین مدیریت کارخانه با دغدغه خاصی در محل حادثه حاضر و پیگیر امور بودند که قابل تقدیر است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده صنعت، معدن و تجارت استان ضمن ابراز تاسف و تاثر، این مصیبت را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و بازماندگان و داغ‌ دیدگان و مدیریت کارخانه فولاد بویراحمد تسلیت عرض نموده، علو درجات برای جانباختگان این حادثه و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌ نمایم.
امیداست با انجام تمهیدات لازم دیگر شاهد بروز چنین وقایع غمباری در واحدهای تولیدی استان نباشیم.
داریوش دیودیده
رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی زحمت کشید استاندار
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب استاندار و جناب رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ..ابراز همدردی شما و اینگونه پیام ها ذره از مسیولیت شما و کمکاری شما را کم نمیکند ..و دردی از درد های جامعه کارگری و خانواده های جان باختگان را حل نمیکند ..همه مردم استان از د ...پس از خدا بترسید و با .. که بر نفرات این کارخانه روا داشته اند با بیخیالی و آشنا گری نگزرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما آقایان خ
...امیدوارم خداوند جواب بی مسیولیتی شما را بدهد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1