تاریخ انتشار
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۲۵۲۵۸۷

اقدام خیرخواهانه تاجگردون برای ایتام گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛
مدیرعامل موسسه عترت بوتراب به همراه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت به میزبانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از چندین خانواده از مددجویان شهرستان گچساران بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از تابناک، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مسئولان کمیته امداد در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد منتظر حضور مدیر ومسولان موسسه خیریه عترت بوتراب بودند تا شاید از این طریق بتوانند این روزها دلی را شاد و مشکلی را رفع کنند.
هواپیمای حامل سید ناصر محمد سیدی مدیرعامل موسسه عترت بوتراب در فرودگاه گچساران به زمین نشست.
ورود مدیر ومسولان موسسه خیریه عترت بوتراب و بازدید از خانواده های مددجو مزین شد با همراهی نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که خود را مفتخر به این می دانست که با همراهی کمیته امداد و هیئت موسسه عترت بوتراب و دیدار نزدیک با خانواده های مددجویان نیازمند بتواند باری از مشکلات این خانواده ها بردارد.
همراهی تاجگردون با هیئتی که برای خوشحالی نیازمندان آمده بود + تصاویر
همراهی مدیر ومسولان موسسه خیریه عترت بوتراب، مدیرکل کمیته امداد استان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بارقه امید را در دلها و چشم های منتظر بیشتر کرد چرا که به لطف خداوند در این بازدید ها افرادی حضور داشتند که دلهای بزرگ و دستهای بخشنده ای داشتند .
درب اولین منزل مددجویی که کوبیده شد خانمی حدود ۳۰ ساله در را باز کرد و میهمانان وارد خانه شدند، صاحب خانه زن بی سرپرستی بود که دو فرزند خردسال داشت و دختر خانواده بیماری سرطان داشت و لبخندهای پر از درد این کودک خردسال دل هر انسانی را به درد می آورد.
در بدو ورود به منازل مددجویی مدیر و مددکار شهرستان گزارش کاملی از وضعیت مددجو ارائه می دادند تا میهمانان با مشکلات خانواده آشنا شوند.
همدلی و همراهی تاجگردون نماینده گچساران و باشت و سید ناصر محمد سیدی مدیرعامل موسسه عترت بوتراب به همراه مدیرکل و مسئولان کمیته امداد با مددجویان وصف ناپذیر بود. هر کس از دری سخن می گفت. مدیرعامل موسسه از مشکلات می پرسید و نماینده ازدرد و رنج های خانواده و مدیرکل کمیته امداد از کاستی ها. تا اینکه بعد از یک ساعت درد دل و برآورد هزینه های این خانواده، موسسه عترت بوتراب متعهد به خرید یک دستگاه کولر اسپیلت به مبلغ سه میلیون و یکصد و پنجاه هزار تومان و پرداخت اقساط وام مسکن این خانواده از طریق سپرده گذاری در بانک و تهیه یک دستگاه هود آشپزخانه شد. کمیته امداد نیز پرداخت ۵۰ درصد از بدهی یعنی سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان این خانواده را قبول کرد و مدیرکل کمیته امداد نیز حامی دختر بیمار خانواده شد.










در دومین بازدید که از خانواده مددجوی بی سرپرست انجام شد ضمن بررسی مشکلات خانواده موسسه عترت بوتراب پرداخت هزینه درمان فرزند خانواده را که دارای یک بیماری خاص بود با معرفی به دو پزشک در تهران عهده دار شد و همچنین پرداخت ۴۵ میلیون ریال بدهی مسکن مهر و پرداخت ۸۲۵ هزار تومان از هزینه های جاری خانواده را بر عهده گرفت و مقرر شد که ۵۰ درصد هزینه ها و بدهی های این خانواده از طریق موسسه عترت بوتراب و ۵۰ درصد باقی مانده هم توسط کمیته امداد پرداخت شود.
بازدید سوم نیز از خانواده ای بی سرپرست و نیازمند بود که این بار نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یک دستگاه یخچال به این خانواده اهدا کرد، کمیته امداد خرید یک دستگاه کولر گازی پنجره ای و موسسه عترت بوتراب نیز پرداخت ۴۰ میلیون ریال بدهی مسکن مددجو را عهده دار شد و همچنین پرداخت هزینه کلاس های ورزشی دختر این مددجو به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان را پذیرفت.
خانواده چهارم خانم بی سرپرستی که سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدهی داشت و مدیرعامل موسسه عترت بوتراب ضمن قبول پرداخت بدهی این خانواده، خرید یک دستگاه کولر اسپیلت را در دستور کار خود قرار داد و مدیرکل کمیته امداد نیز پرداخت هزینه های درمان فرزند مددجو را پذیرفت تا بار دیگر گل لبخند بر لبان خشکیده این یتیم بنشیند.
در آخرین بازدید نیز که زن بی سرپرستی بود پس از بررسی مشکلات، مدیر موسسه عترت بوتراب خرید یک دستگاه کولر اسپیلت را برای این خانواده متقبل شد و کمیته امداد پیشنهاد وام ۳۰ میلیون تومانی جهت اشتغال سرپرست خانواده با توجه به توانمندی وی را در دستور کار قرار داد .
در تمام این بازدید ها خیران مبالغی را به صورت نقدی و نیز سبدهای غذایی به این خانواده ها اهداء کردند.














































































بازدیدهای این سفر یکروزه در شهرستان گچساران خلاصه نشد و هیئت موسسه عترت بوتراب از چهار خانواده مددجوی بی سرپرست شهرستان باشت نیز بازدید کردند و در مجموع بیش از یکصد میلیون تومان در قالب احداث مسکن، خرید لب تاب، تبلت، آی پد، پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، احداث حیاط، آشپزخانه، تقبل هزینه های درمانی و سایر لوازم خانگی به این خانواده ها اختصاص داده شد.
نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در این سفر بیش از یکصد میلیون ریال برای احداث مسکن و لوازم خانگی مددجویان نیازمند مساعدت کرد.
در مجموع در این بازدید یک روزه مساعدت بیش از دویست میلیون تومان با مشارکت موسسه خیریه عترت بوتراب، کمیته امداد و نماینده شهرستان های گچساران و باشت به خانواده های ایتام تحت حمایت در دستور کار قرار گرفت.
امید است که با یاری خداوند متعال و خیران ارجمند در راستای حل مشکلات خانواده های نیازمند گام های بهتری برداشته شود.
شایسته ذکر است در پایان این بازدید ها موسسه عترت بوتراب حمایت از ۵۲ یتیم تحت حمایت در استان را برعهده گرفت که تاکنون در مجموع این موسسه یک هزار و۲۰۰ یتیم سادات در استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت حمایت خود قرار داد
و کمیته امداد نیز ضمن تقدیر از حمایت های موسسه عترت بوتراب، در منزل یکی از مددجویان به تمامی اعضای موسسه توسط نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی لوح تقدیر اهدا کرد.

















نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
درود بر نیت پاک و تلاش پاک تاج گردون
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه امواتتو دکتر تاجگردون خسته نباشید
عدالتی
Iran, Islamic Republic of
با لکسوس رفتین دیدار فقرا و مستمندان !!!!!!!!########!!!!!!!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بانان که در حد توان درد والام دردمندان را با توان خودشان التیام میبخشند لطفا سری بهمه آنان بزنید این است راه عزتمندی دنیا واخرت درود به تاج گردون
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
بااین کارقشنگ دل چندتاخانواده نیازمندشادشدانوقت یکی ازراه میرسه به هرنیتی میگه تاجگردون ولگردی میکنه،تاباشه ازاین ولگردی ها
ﻧﻔﺘﻰ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر تاجگردون که با انجام چنین کارهای خیر خواهانه دل مستمندان را شاد می کند.
انصافا مرد به تمام معنا هستی.سلامتی ات را از خداوند مسئلت داریم .
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این کارها حتی اگه برای ریا باشه ثواب داره.
محرابی.ستاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو میر شکار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید خیرین استان و شهرستان هم پای کار بیان، اینجوری زشته که از تهران بیان برای کمک به شهرمون، اگه لوازمی در منزل داریم که استفاده نمیشه خب چه اشکالی داره بدیم به نیازمندا
گچ2
Iran, Islamic Republic of
اقدام خیرخواهانه که دارو تمبک نمیخواد. ..گچساران رو گذاشتین رو سرتون که میخواهید بگید ملت ما داریم به ایتام کمک میکنیم. .منت نزارید
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف وانسانیتت دکترتاج گردون خدادستتوبگبره تادستگیرفقیران ومحرومان بخصوص یتیمان باشید انشاالله همراهان خیرتان هم موردلطف خداوندقراربگیرند.
آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف وانسانیتت دکترتاج گردون خدادستتوبگبره تادستگیرفقیران ومحرومان بخصوص یتیمان باشید انشاالله همراهان خیرتان هم موردلطف خداوندقراربگیرند.
بی پناهان
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون ما بیپناهان وزیر پوششی ها دعامیکنم سربلند اگر به قول وزیر محترم بهداشت شما نبودید هزینه سلامت درست نمی شد در کشور اگر شما نبودید دویست ۲۰۰هرارارتومان کمیته امداد و بهزیستی اضافه نمی شد خدا اجرت بدهد وسلام
کرمیان
United States
خیرببینیدکارانسان دوستانه ای بود
قلی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام همیشه کارش درسته
پيمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اقای تاجگردون
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی میخوتد مستمندان و بی سرپرستان را تکریم کند و این کار رو برای رضای خدا انجام دهد نباید که این کار رو تو بوق و کرنا کرد. حفظ شان و کرامت مردم در اسلام خیلی بالاست. چرا از این بیچارگان عکس گرفته اند و در همه جا پخش می کنند؟ احسان و تکریم باید خدایی باشد نه سیاسی.
حسین
بابا خجالت بکش من کسی رو می شناسم ۲۰۰۰نفر رو خرجی رو میده اما زن بچش نمیدونن فقرا کرامت دارن
گمنام
Iran, Islamic Republic of
تفنگچین مزنو کوه دیر ایجوره
میرشکال لطف کن یه سری هم به اداره بی سرپرست ورزش و جوانان بزن
اسلام کمایی
Iran, Islamic Republic of
تشکر جناب دکتر تاج گردون مردم فقط اینو ازت میخان که همواره یار و همدم فقرا باشید
درود بر تاجگردون
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
خدایا چه میشد چهارتا انسان نوع دوستی مثل دکتر تاجگردون در شهرستان بویراحمد هم بود؟
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
زنده بادسیدتوکل کریمیان که هرجاست دستی به خیر دارند دوست داریم سیدفاطمی
ایمان.م
Europe
واقعا سایتی هستی که فقط داری تاجگردون بزرگ میکنی تاخود به نون ونوای برسی ولی دیدی که نشد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1