تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۲۵۲۴۶۶

آیت‌الله ملک‌حسینی: شتاب آسیب‌های اجتماعی در استان نگران کننده است

۱
۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شتاب آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد نگران‌کننده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در نشست طلایه‌داران تبلیغ شهرستان‌های بویراحمد و دنا با تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان مرگ و حیات اهل زمین را وابسته به ایمان و کفر دانست و گفت: مبلغان دینی می‌توانند انسان‌ها را از مرگ معنوی نجات داده و حیات  ایمان برسانند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هدایت افراد موجب حیات معنوی جامعه می‌شود؛ افزود: مبلغان دینی افرادی هستند که برای حرکت مردم به سمت ایمان اقدام می‌کنند که با این کار به جامعه حیات معنوی داده و آن را از مرگ کفر نجات می‌دهند.
وی تصریح کرد: مبلغان دینی به عنوان معلمان ایمان باید ابتدا خود را تربیت کرده و سپس اقدام به تربیت جامعه کنند.مبلغان دینی مدیران هدایت جامعه هستند و در امر هدایت جامعه نقش آفرینی می‌کنند و دیگر ویژگی مهم آنان اخلاص است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی رجال سیاسی کشور گفت: این افراد هرگاه شرایط اجتماعی به نفع آنها است مایلند از آنها تعریف و تمجید شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: برخی‌ها از روی کج فهمی می‌گویند که امر به معروف و نهی از منکر را نمی‌توان دستوری کرد در حالی که این اشتباه است و طبق آیات قرآن این امر و نهی یک دستور در راستای کرامت و تکریم انسان‌ها و نه برای تحقیر آنها خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگاه به داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و سایر انتخابات‌ها گفته شود وعده دروغ ندهند، عوام فریبی نکنند و کسی را تخریب نکنند امر و نهی در راستای تکریم خود کاندیداها است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اعزام مبلغین باید دو نکته مهم شامل  بررسی و شناخت شرایط مناطقی که روحانی قصد عزیمت به آنجا را دارد و دیگری رصد مستمر اوضاع مناطق توسط مدیران تبلیغی روحانیون گفت: ۱۰۰ درصد شیعه بودن مردم کهگیلویه و بویراحمد مرهون تلاش علمای و مبلغان دینی گذشته است.
وی با ابراز نگرانی از بالا بودن شتاب آسیب‌های اجتماعی در استان گفت: با ادامه این روند ممکن است استان در آینده دچار بحران شود که وظیفه مبلغان دینی است که علاوه بر تبلیغ دین آسیب‌های اجتماعی و دست درازی به منابع طبیعی و اسراف در مصرف آب را تذکر دهند.
آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به اینکه مبلغان و علمای دینی مسائل و مشکلات مناطق مختلف را رصد کنند، خاطرنشان کرد: مبلغان با شناخت مشکلات موجود در مناطق تذکرات لازم را بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای ملک حسینی عزیز برنامه ریزان فرهنگی ما برنامه هایشان باعث بوجود آمدن فضا یی شده که شما می بینید تمام توان خود را بر روی جذب گردشگر گذاشته اند و مباحث فرهنگی -هنری -اجتماعی -کار- اشتغال -کشاورزی - صنعت را فراموش کرده اند لطفا برنامه آمایش سرزمینی اینها را ببینید . باتشکر از سایت وزین کبنا
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1