تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۲۵۲۳۶۳

بازگشت دراماتیک «بشارت» به شورای شهر چرام

۱۴
۰
کبنا ؛بعداز بازشماری مجدد بعضی از صندوق های آرا شورای شهر چرام ,ابوالفتح بشارت عضو اصلی شورای شهر چرام شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، انتخابات شورای شهر چرام در استان و چرام دارای حواشی خاص خود بود وتعدادی از کاندیداها به روند موجود و نتایج اعتراض داشتند.
بعداز آنکه دکتر تاجگردون طی بیانه ای خواهان رسیدگی به اعتراض معترضین و مردم شد روند بررسی صندوق ها شتاب بیشتری گرفت و تغییراتی در ترکیب اعضا شورای شهر سوق و لنده و همچنین چرام رخ داد.
اما اعلام نتایج اولیه در چرام در شب رای گیری حاکی از شکست کامل سه عضو شورای شهر فعلی داشت و راهیابی اعضا جدید به شورا و یکی  از این اعضا پدیده انتخابات چرام یعنی ابوالفتح بشارت جوان و اصلاح طلب بود.
هواداران پرشور بشارت بعداز شادی در شهر وی را جز قبول شدگان اصلی شورای شهر چرام دانستند اما غافل از آنکه به علت اشتباهات مجریان انتخابات ,فرمانداری چرام با اسماعیل رحمانی تماس می گیرند که شما پیروز انتخابات هستید و نفر پنجم که این خبر کام بشارت و هوادرانش را تلخ و از آن طرف هواداران رحمانی خوشحال شدند.
اما این پایان ماجرا نبود و هواداران بشارت به صورت خودجودش جلوی فرمانداری چرام تجمع نمودند و نسبت به نتیجه اعلام شده و تغییر اعضا اعتراض داشتند.
این فعل و انفعالات که ممکن بود تنش و درگیری هایی در شهر ایجاد کند با حضور موفق و البته با سعه صدر نیروهای انتطامی و امنیتی همراه بود و شورای تامین با جلسات مکرر و بررسی اعتراضات به ایجاد آرامش در شهر کمک کردند.
بعداز ابلاغ و آگهی انتشار کاندیداهای اصلی شورای شهر چرام که متشکل از آقایان کرم الله سعیدی,محمدتقی امیری,محمد مرادپور,عطاالله حدادی و اسماعیل رحمانی بود کاندیدای معترض و علی الخصوص بشارت که در یک رفت و برگشت عضو البدل شده بود پیگیر اعتراض شدند.
خبرنگاران چرام علیرغم وجود حواشی فراوان جلوی فرمانداری و برای کمک به ایجاد آرامش شهر از درج اخبار حاشیه ای خودداری کردند و موجب شد روند به صورت قانونی پیگیری شود.
خبرنگار کبنا نیوز چرام در ابتدای این ماجرا در گفت و گو با معاون سیاسی و امنیتی استاندار پیگیر این انتخابات و حواشی بوجود آمده بود که فتاح محمدی اعلام داشت به اعزام کارشناسانی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراضات بررسی و نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.
بر اساس این گزارش ,فرماندار چرام که در این چند روز اخبار و حواشی زیادی از آن در رسانه ها و فضای مجازی در مورد آن مطرح بود به محل کار برگشت و با حضور کارشناسان و هیات اجرایی و شورای تامین شهرستان چرام اعتراضات کاندیداها در چند صندوق بررسی شد که بعداز جمع بندی نهایی ابوالفتح بشارت پدیده انتخابات و جوان اصلاح طلب در یک رفت و برگشت دراماتیک مجددا عضو اصلی شورای. شهر چرام شد و اسماعیل رحمانی هم به رتبه ششم رفت و عصو علی البدل شورای شهر شد.
هوادران پرشور جوان اصلاح طلب و.پدیده انتخابات بعداز چند روز بلاتکلیفی و نگرانی دیشب بعداز اعلان نتیجه و قبولی بشارت به جشن و شادی پرداختند.
با ترکیب فعلی شورای شهر چرام,سه نفر از اعضا قبلی شورا یعنی کرامت الله ارکیان ,کاووس جانی پور و اسماعیل رحمانی نتوانستند به شورای شهر راه یابند و شکست را پذیرا شدند.
با حضور بشارت در شورای شهر بسیاری از معادلات برای انتخاب شهردار جدید بهم خورد و باید منتظر شد که اولین اقدام جدی این شورا یعنی انتخاب شهردار به کجا می رسد.
امیدواریم اعضا جدید شورای شهر چرام به وعده های خود در سخنرانی ها و جلسات جامعه عمل بپوشند و شاهد چرامی آباد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت مرد
Iran, Islamic Republic of
ترس فرماندارو همکاران از شلوار کردی ها باعث تغییر در نتیجه انتخابات شد .نتیجه گیری هر کی میخواد به چیزی برسه شلوارکردی بپوشه و تو شهر آشوب بپا کنه
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر حق اقای بشارت بود تبریک
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بنازمت خوزو ی شیرم ،خوب آمدی ،خوش آمدی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باید برای گچساران هم همین بشه، این نشون میده امکان اشتباه حتی با سیستم الکترونیکی هم هست
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
فرماندارچرام با هیت اجرایی خیلی ضعیف بود فرمانداراگه عاقل باشه باید برود
معصومه
Iran, Islamic Republic of
حق خوردنی نیست گرفتنی است که گرفته شد شلوار کردی نشان و لباس لر هست
چرام
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن حق دکتربشارت بودندکه به کارزارانتخابات برگردندچون دوطیف اصلاحات وطایفه بزرگش بایاری ازایشان حمایت کردندواگه به نظرمن بقیه صندوق هاراهم شمارش میکردندممکن بوداصلاایشون اول باشندبهرحال این پیروزی بزرگ رابه خانواده بشارت تبریک وشادباش عرض میکنم وامیدوارم ماحصل این انتخاب شهری زیبا وبافتی قشنگ برای شهرمان باشدوبه شخصه ازاین چینش شورادرانتخابات راضی وخرسندم چون بنظرم میتونن شهرم را یه تکونی بدهند
گچساران رضوانی
Iran, Islamic Republic of
شادباش به ابوالفتح بشارت جوان و اینکه ایشان واقعا رای اوردند
مجید
Iran, Islamic Republic of
سیستم چرام الکترونیکی نبود
Iran, Islamic Republic of
همیشه موفق باشی بشارت عزیز نسل جوان باید سکاندار بشن
یاسوج
فقط در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت الکترونیکی بود که فقط در این سه شهر هیچ مشکلی وجود نداشته است
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
واقعا ش.. کار خودش را کرد
خانم م
Iran, Islamic Republic of
حقش بود و حق به حقدار رسید

رای پاک و مردمی در مقابل پول و زور تحمیل
خدا راشکر خدا راشکر
کبنا خبر
Iran, Islamic Republic of
با این که شلوار کردی هارادیدد ترسید واقعن حقش بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1