تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۲۵۲۳۴۲

بلاتکلیفی و معطلی گندمکاران کهگیلویه در تحویل محصول

۱
۰
کبنا ؛

گندمکاران کهگیلویه‌ای به علت تکمیل ظرفیت انبارهای خرید برای تحویل محصول در صف‌های طولانی معطل مانده اند.

به گزارش کبنا، از صبح امروز به دلیل پر شدن انبارها ذخیره و تخلیه نشدن به موقع کامیون‌های حامل گندم، کشاورزان از سرگردانی و بی توجهی برخی مسئولان به شدت گله مندند.
 
یکی از کشاورزان دهدشتی ضمن اعتراض شدید به وضعیت موجود در مرکز خرید شهرستان گفت: دو روز در صف منتظر هستم که گندم مازادم را به مرکز خرید تحویل دهم اما متاسفانه می گویند که به دلیل پر شدن انبارها نمی توانند گندم را از ما تحویل بگیرند.
یکی دیگر از کشاورزان با بیان اینکه مقداری از محصول در مزارع در انتظار انتقال به مراکز خرید است گفت: اگر مرکز خرید شهرستان قادر به خرید محصول ما نیست اجازه دهند که محصولاتمان را به شهرهای همجوار ببریم.
رئیس اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه در این خصوص گفت: امسال اداره غله مسئول خرید گندم دروم شهرستان و اتحادیه تعاون روستایی مسئول خرید گندم معمولی کشاورزان است.
حبیب دیبا با بیان اینکه اتحادیه تعاون روستایی دارای دو انبار ذخیره سازی گندم به ظرفیت ۱۵ هزار تن است، افزود: به دلیل اینکه اداره غله شهرستان از ۲۲ اردیبهشت با مشکل ذخیره سازی گندم مواجه شد، برای همکاری با این اداره یکی از انبارهایمان را به مدت یک هفته و به صورت امانی در اختیار آنها گذاشتیم که متاسفانه پس از گذشت این مدت به تعهدات خود عمل نکردند.
وی با بیان اینکه دیگر انبار اتحادیه در حال حاضر مملو از گندم است و برای حمل آن همکاری لازم صورت نمی گیرد، گفت: متاسفانه به دلیل پر شدن انبار گندم، اتحادیه تعاونی شهرستان نمی تواند گندم کشاورزان شهرستان را خریداری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دژسلیمان
Iran, Islamic Republic of
ما کشاورزان دژسلیمان قریب به سه هفته است گندم خود را تحویل سیلوهای گچساران دادیم ولی هنوز از پرداخت پول خبری نیست!جالبه خودشون ادعا می کردن حداکثر ظرف ۷۲ساعت پرداخت میشه!!میخوام ببینم ایا دولت یه ساعت گندم قرضی به کسی میفروشه؟!جالبه هیچکس هم پاسخگو نیست!نهاداره جهاد نه بانک،البته وقتی پول زیادی رو دیرتر بدن معلوم چه سودی گیرشون میاد!!انتظار دارم کسانی که این متنو میخونن و مسئولیتی دارن پیگیری کنن...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1