تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۵۲۲۷۲

برگزاری همایش دوچرخه سواری در یاسوج

۰
کبنا ؛علی رضا حسینی مسئول کمیته همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد، زمان برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری را ۵ خرداد ماه ساعت ۰۵:۰۰ عصر اعلام کرد و گفت: مسیر دوچرخه سواری از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین (استانداری) و در ادامه پیست دوچرخه سواری خواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این همایش توسط معاونت بهداشتی، هیئت همگانی و هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
رضا حسینی با بیان اینکه این همایش با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری و حفظ سلامت شهروندان به عنوان عنصر تحول و ارتقاء در جامعه برگزار خواهد شد، از تمامی نونهالان، نوجوانان، جوانان و افراد میانسال و حتی سالخورده دعوت می کنیم در این همایش که نشان از شور و نشاط اجتماعی است حضور بهم رسانند.
وی هدف از برگزاری این نوع همایش ها را توسعه ورزش دوچرخه سواری به صورت همگانی و گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد فتح خرمشهر عنوان کرد و متذکر شد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری از دیگر اهداف مهم در برگزاری این همایش دوچرخه سواری است.
بنا بر این گزارش، این همایش روز جمع ۵/ ۳/ ۹۶ از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین (استانداری) و در ادامه پیست دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1