تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۵۲۱۸۸

جشن پیروزی هواداران «روحانی» در دهدشت برگزار شد / با کسی سر ستیز نداریم / تولد یک رئیس جمهور دیگر در قامت جهانگیری (+ تصاویر)

۱۵
۰
کبنا ؛خبر ارسالی
جشن پیروزی روحانی در انتخابات در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، جشن پیروزی حسن روحانی با حضور جمع کثیری از فرهنگیان، جوانان، بانوان، کارکنان ادارات، کشاورزان، توده مردم، اعضای ستادهای روحانی و جمعی از مدیران شهرستان کهگیلویه در تالار پارسیان دهدشت برگزار شد.
سر ستیز با کسی نداریم
این همایش که از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب به طول انجامید با اجرای برنامه های متنوع تئاتر،اجرای زنده موسیقی سنتی،خوانش مقالات و ایراد سخن از سوی مهندس طاهری ریاست ستاد دکتر روحانی در شهرستان،کوروش فتحی ریاست ستاد جوانان و استاد سید محمود سعیدی عضو شورای مرکزی ستاد اصولگرایان معتدل در کشور، همراه بود
در ابتدای همایش طاهری ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از اقشار مختلف اعم از جریانات سیاسی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی و مردم، از همه‌ی حامیان روحانی دعوت به همدلی و یکپارچگی و یکرنگی کرد.
وی خطاب به رقبای انتخاباتی ریاست جمهوری عنوان کرد: با کسانی که با جریان اعتدال همسو نیستند خدای ناکرده سر ستیز نداریم چون آنان را برادران و خوهران ملی و دینی خود میدانیم و برای فکر و شخصیت آنان ارزش قائلیم و با همکاری و همفکری آنان برای آبادی کشور و منطقه مان گام می داریم.
وی همچنین از اعضای ستادهای مختلف واقع در بخشهای شهرستان،به خصوص بخش ویژه سوق،چاروسا و دیشموک،ستاد فعال جوانان و دانشجویان،ستاد بانوان،هییت اجرایی و نظارت،ستاد تبلیغات،هییت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان،عوامل اجرایی وزارت کشور تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
دولت دوازدهم استفاده از نیروهای متخصص جوان را در برنامه کاری دارد
در ادامه برنامه «کوروش فتحی» ریاست ستاد جوانان و دانشجویان «روحانی» ضمن تشکر و قدرانی از حضور بی سابقه جوانان به جهت همیاری ستاد تشکر و قدردانی کرد.
فتحی به بیان تربیت و به کارگیری قشر جوان در دولت اینده پرداخت و ضمن امیدواری و به این مقوله که دولت دوازدهم استفاده از نیروهای متخصص جوان را در برنامه کاری دارد،در نوید آزادی و یکپارچی ملت ایران برای اعتلای کشور عنوان کرد که جوانان سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و می‌باست مورد توجه خاص دولتمردان قرار گیرند.
بنابر این گزارش، در بخش پایانی از سخنران پایانی همایش سید محمود سعیدی (عضو شورای مرکزی ستاد اصولگرایان معتدل در کشور ) جهت سخنرانی دعوت به عمل آمد.
سید محمود سعیدی که از منتقدین جدی دولت نهم و دهم به حساب می آمد و از حامیان جدی و نیروهای ستادی دکتر روحانی در سال ۹۲ بود سخنانش را به میمنت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات با آیه:  إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا آغاز کرد.
 
وی در مقدمه با درود بر پیکر بنیان گذار جمهوری اسلامی،شهیدان گرانقدر میهن اسلامی و سلام به خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظه عالی ) آغاز به سخن فرمود.
سعیدی با اشاره به ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: به مرد اندیشمند و سمبل صبر و استقامت،بنیانگذار تفکر اعتدال در کشور زنده یاد آیت هاشمی رفسنجانی (ره)،سلامی دیگر: به مرد مقتدر صحنه سیاست ایران ریاست محترم جمهور دکتر روحانی،سلامی دیگر خدمت مرد محبوب،نجیب و اندیشمند حجت الاسلام سید محمد خاتمی،سلامی دیگر :به مرد عاقل،دانا و با تجربه،مرد اصولگرای معتدل حجت الاسلام ناطق نوری،سلام دیگر به یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران علامه سید حسن خمینی داشتند.
تولد یک رئیس جمهور دیگر در قامت جهانگیری
 
این فعال سیاسی با بیان اینکه جهانگیری مرد فهیم، دانا و مرد آمار ایران است، بیان کرد: یکی از مزایای مناظرات اخیر انتخاباتی تولد یک رئیس جمهور دیگر در قامت جهانگیری بود. [تشویق حضار]
ایشان عنوان کردند : ضمن اینکه امروز روز دوم خرداد است،روز تولد اصلاحات را گرامی داشتند خاطرنشان کردند:از طرفی روز جشن و سرور و شادمانی بعد از یک ماراتن نفس گیر و یک مبارزه سنگین و رقابتی ترین مبارزه انتخاباتی ریاست جمهوری است.
وی گفت: سوم خرداد، روز حماسه آزاد سازی خرمهشر است،که یکی از مهم ترین نمادهای استقامت ملت ایران در برابر بیگانگان است و بنده این روز را نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
سعیدی: در ادامه گفت: امروز روزی است که به شکرانه یک فتح بزرگ جشن میگیریم،اما این فتح و پیروزی را باید تبدیل به کارزار و انتقام نکنیم.  در مقابل شعار سعدبن عباده از یاران پیامبر در هنگام پیروزی در فتح مکه که گفت «الیوم یوم الملحمه»روز کارزار و روز انتقام گیری است.پیامبر فرمودند : الیوم یوم المرحمه ما به تأسی از آن پیامبر رحمانی و چهره رحمانی اسلام،امروز عرض میکنیم روز رفعت،روز وحدت و روز برادری و یک رنگی است.
ما از این دستاورد بزرگی که برای ملت ایران است باید در جهت رشد، توسعه و اعتلای کشورمان و به خصوص ما جهت اعتلای منطقه مان استفاده کنیم.
این فعال سیاسی گفت: اینکه ما باید مسیری را که شروع کردیم و به فرموده زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) ملت مسیر را انتخاب کردند و دیگر بازگشت پذیر نیست،باید روز به روز بر تعداد همفکرانمان بیفزاییم.
در این دوره انتخابابات شاهد بودیم در سراسر کشور جبهه اصولگرایان معتدل اعلام موضع و حضور کردند،در تمام استانها و شهرستان ها ستاد دایر کردند.
وی گریزی به دور قبل انتخابات زدند و یاداور حساسیت و اختلاف چند درصدی دکتر روحانی با رقبا شدند که در دور گذشته انتخابات فاصله آراء دکتر روحانی (۵۱درصد) با دیگران،فاصله ای چند درصدی بود که آقای روحانی پیروز انتخابات شدند.
اما در دور فعلی به خاطر اتفاق وحدتی که در بین خیل عظیمی از گروه های سیاسی به وجود آمد این فاصله رقابتی به ۲۰ درصد افزایش یافت.
سعیدی ابراز امیدواری کرد: که با وحدت، یک رنگی و برادری بتوانیم در افق ۱۴۰۰ این فاصله ۲۰ درصدی را به ۴۰ درصد افزایش دهیم.
وی گفت:  همه شما زحمت کشیدید،اکثر قریب به اتفاق افرادی که در این جشن با شکوه حضور دارند همه انسانهای شایسته و ارزنده ای هستند.ما باید دست در دست هم برای رشد و اعتلای منطقه مان،استان و به خصوص شهرستان کهگیلویه بزرگ بکوشیم. ما باید در دو مقوله جدی کار کنیم.درست است بعضی چه در بحث عوامل توسعه،بعضی ها توسعه سیاسی،توسعه اقتصادی،توسعه انسانی را مقدم میدانند،اما توسعه سیاسی در استان و شهرستان ما با زیربنایی توسعه اقتصادی گره خورده است.
تربیت و رشد نیروی انسانی در تمام سطوح از خرد تا کلان و به خصوص در سطح ملی باید در برنامه کاری ما قرار بگیرد.
به نسل جوان ما باید توجه بکنیم.به نیروهای شایسته،کاردان و لایق باید توجه شود و در این دوره به آنها بها داده شود.
این توصیه ای است که همه ی بزرگان نظام دارند، بدور از رنگ قومیت‌ها، بدون توجه به اینکه کی اصولگراست و کی اصلاحطلب، همه ی آنهایی که در زیر چتر دولت تدبیر و امید و اعتدال و اصلاحات قرار گرفته اند، شایستگی دارند که در این مسیر رشد و اعتلا از آنها استفاده شود.
وی ضمن تشکر و سپاس از اقشار مختلف مردم تشکر ویژه ای داشت و گفت: دست در دست دهیم به مهر،تا میهن خویش را کنیم آباد

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه ی اعتدالگرایان که بر خط و مشی هاشمی رفسنجانی استوار مانده اند
محبیان
Iran, Islamic Republic of
چهره ای وزین و دانا و با درایت که سالها در حق مسائل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی استانمان خود را ایثار کرد
درود به مرد عقلانیت و خردورزی سید محمود سعیدی
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که به اصطلاح اصلاحطلبان،سخنران تکراری نیاورند
مرحبا
امید
Iran, Islamic Republic of
درودها
هم کلام
Iran, Islamic Republic of
به اسم “روحانی” به کام “ایران
مطهری‌لنده
Iran, Islamic Republic of
رأی حداکثری روحانی در استان حاصل یک همدلی همه جانبه در تمام احزاب بود
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
اب که سر بالا . هم آواز میخونه
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی سلام بر روحانی
نسیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی سلام بر روحانی
کی حبیب
Iran, Islamic Republic of
به استاد سعیدی و مهندس طاهری خسته نباشید عرض میکنم.
سعیدی از پایگاه های بالاقوه اجتماعی منطقه ماست
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان .. نه معتدل
خوان
Iran, Islamic Republic of
روحانی سنگ تمام گذاشت
امیدواریم حق کسانی که در دولت قبل با بدعت بدی که از سوی استاندار بر سر مسئله عزل و نصب مدیران با تفکر قومیت گرایی انجام میشد،در این دوره جبران شود و خصوصا استانداری فهیم،دانا،فرا منطقه ای،فراجناحی،فرا مدیریتی را شاهد باشیم
مصطفوی
Iran, Islamic Republic of
علامه حسن خمینی
چه زیبا گفتن ایشون
واقعا عالی
محمدی دوست
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که همه ی نیروهای حامی دولت در این دولت دیده شوند تا کدورتها برطرف بشه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1