تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۲۵۲۱۸۶

کارگرانی که در آتش بی‌توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد سوختند / بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر / اعطای وام به بنگاه‌های تولیدی استان تا ۳۰ میلیارد ریال

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
کارگرانی که در آتش بی‌توجهی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد سوختند/نوشدارویی بعد از مرگ سهراب

۲۸ آذر ماه سال گذشته بود که جمعی از کارگران فولاد بویراحمد با در دست داشتن بنری که در آن نوشته بود ما فعال سیاسی نیستیم کارگرانی هستیم که یک سال از کارخانه فولاد بویراحمد حقوق دریافت نکرده‌ایم مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند تا شاید چاره و تدبیری توسط مسؤولان استان اندیشیده شود و کارگران بتوانند حقوق و مزایای خود را دریافت کنند.
۲۸ آذر ماه سال گذشته بود که جمعی از کارگران فولاد بویراحمد با در دست داشتن بنری که در آن نوشته بود ما فعال سیاسی نیستیم کارگرانی هستیم که یک سال از کارخانه فولاد بویراحمد حقوق دریافت نکرده‌ایم مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند تا شاید چاره و تدبیری توسط مسؤولان استان اندیشیده شود و کارگران بتوانند حقوق و مزایای خود را دریافت کنند.
آن روزها معاون استاندار از پیگیری برای وصول مطالبات این کارگران خبر داد و حتی با حضور پناهی معاون فرماندار بویراحمد تعهدنامه‌ای میان فرمانداری بویراحمد و مسؤول مالی کارخانه مبنی بر وصول مطالبات کارگران که تعدادشان افزون بر ۶۰ نفر بود منعقد شد اما از آن روزها و آن قرارداد ۲۰ روزه ۱۵۰ روز می‌گذرد و هیچ کس در این مدت از کارگران خبری در دست نداشت تا اینکه حادثه‌ای تلخ در اولین روز خرداد بار دیگر نگاه‌ها را به سمت فولاد بویراحمد و کارگران این کارخانه معطوف کرد.
فوران کوره در فولاد بویراحمد موجب مصدومیت ۹ نفر شد که حال ۶ نفر از آنها وخیم است و برای مداوا به شهرهای شیراز و اصفهان منتقل شدند؛ این خبری بود که روز گذشته جامعه کهگیلویه و بویراحمد را متاثر کرد، کارگرانی که به دلیل نداشتن وسائل ایمنی مانند لباس، کفش و حتی کلاه ایمنی در آتش بی‌توجهی‌ها سوختند و حالا مسؤولان در ساعت‌های پر از اضطراب خانوادهای کارگرانی که در بیمارستان‌های شیراز و اصفهان به سختی نفس می‌کشند در تکاپو هستند که یا کمیته ویژه تشکیل دهند و یا اقدامی دیگر انجام دهند.
امروز سه‌شنبه جمعی از این کارگران با تجمع در مقابل استانداری نسبت به حوادث روز گذشته که برای همکارانشان رخ داده اعتراض کردند و نبود امنیت شغلی و برخی دیگر از مشکلات این کارخانه را بار دیگر به گوش مسؤولان اجرایی استان رساندند که معاون سیاسی استاندار با حضور در بین کارگران به صحبت‌ها آنها گوش داد.
اما پروانه نیک‌مرام معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که در جمع کارگران حاضر شد از وصول تمامی مطالبات کارگران این کارخانه ظرف دو هفته آینده خبر داد وعده‌ای که امیدواریم در آینده نزدیک محقق شود.
باید وصول مطالبات کارگران فولاد بویراحمد طی هفته آینده را به فال نیک گرفت و امیدواریم این وعده معاون اداره کار استان محقق شود اما از سوی دیگر باید گفت وصول مطالبات کارگران نوشدارویی بعد از مرگ سهراب است چرا که عده‌ای از همین کارگرانی که مطالباتشان پرداخت نشده در آتش بی‌توجهی مسؤولان سوختند.
البته کارگران کارخانه فولاد بویراحمد اعلام کردند که فردا با تجمع در مقابل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به وضعیت کارگران و اقدامات پیش آمده معترض می‌شوند.
۵۵۰ کانون فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد میزبان برگزاری طرح ربیع‌ القرآن
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری طرح ربیع القرآن در ماه رمضان، گفت: ۵۵۰ کانون فرهنگی مساجد در سراسر استان میزبان برگزاری این طرح است.
حجت‌الاسلام رضا قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم و اجرایی در ماه مبارک رمضان طرح ربیع‌ القرآن است.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد برگزار می‌شود، افزود: این طرح با هدف احیای سنت قرآن‌شناسی و توجه ویژه به قرآن در این ماه اجرا می‌شود.
وی تشویق و ترغیب متولیان مسجدی به فراهم کردن زمینه اجرای برنامه‌های قرآنی، افزایش پیوند قرآنی میان مردم و مسجد و توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف مهم این طرح عنوان کرد.
این مسوول با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی مناسب برای خودسازی و نزدیک شدن بیشتر به خداوند عنوان کرد و بیان داشت: ماه رمضان فرصتی مطلوب برای استفاده بیشتر و بهتر از فضاهای معنوی و قرآنی است.
قاسمی بر احیا، تقویت و اجرای برنامه‌های قرآنی، استفاده از ظرفیت‌های قرآنی و فعال، تکریم فعالان قرآنی و تلاش برای شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال و نخبه در این حوزه در ماه رمضان تاکید کرد.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه ماه رمضان را بهار قرآن نامگذاری کرده‌اند، گفت: به همین دلیل طرح ربیع‌ القرآن به معنای همان بهار قرآن در این ماه اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود ۵۸۰ باب کانون فرهنگی مساجد در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده و فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: توجه و استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی و اسلامی موثر باشد.
این مسوول از اجرای طرح ربیع القرآن در ماه رمضان در کانون‌های فرهنگی مساجد استان خبر داد و گفت: ۵۵۰ کانون فرهنگی مساجد در سراسر استان میزبان برگزاری این طرح در ماه رمضان است.
قاسمی، یادآور شد: امیدواریم نه تنها در ماه رمضان بلکه در تمامی ایام سال توجه ویژه‌ای به قرآن شده و با اجرای چنین برنامه‌هایی گامی موثر در راستای توسعه فرهنگ قرآن ، احیای سنت مقدس قرآن‌شناسی و تبیین اهداف و برنامه‌های قرآن برای مردم به خصوص نسل جوان برداریم.
اعزام ۵۰ روحانی به گچساران در ماه مبارک رمضان/غبارروبی و عطرافشانی ۸۰ مسجد گچساران
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ روحانی برای برگزاری نماز جماعت، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و همچنین سخنرانی به این شهرستان اعزام می‌شوند.
عبدالرحیم ملکوتی اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تعداد ۸۰ مسجد و حسینیه در این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: این آیین با حضور نمازگزاران، هیأت امنای مساجد، هیئات مذهبی مساجد و با محوریت ائمه جماعات مساجد تا ۶ خردادماه برگزار می‌شود.
ملکوتی اذعان کرد: نظات و شستشوی مساجد، آراسته‌سازی محیط داخلی و بیرونی مساجد، اهدای قرآن و نصب ادعیه رمضان و همچنین آذین بندی از جمله فعالیت‌های قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان است.
وی با اشاره به پاکسازی و نظافت مساجد در این ایام گفت: نظافت و پاکسازی  ظاهری مساجد  در نهایت منجر به پاکسازی درون انسان‌ها می‌شود.
رئیس ادراه تبلغات اسلامی تصریح کرد: مسجد به عنوان خانه امن خدا موجب ایجاد شدن احساس امنیت و عظمت و بزرگی خداوند در وجود انسان‌ها خواهد شد.
وی با اشاره به اعزام مبلغین در این ایام به شهرستان گچساران گفت: در این ماه بیش از ۵۰ روحانی برای برگزاری نماز جماعت، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و همچنین سخنرانی به این شهرستان اعزام می‌شوند.
ملکوتی بیان کرد: این روحانیون و مبلغان بر اساس درخواست اهالی روستاها به این روستاها در این ماه اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مبلغان از استان قم در ایام ماه مبارک رمضان به شهرستان گچساران اعزام خواهند شد.
مسجد امام هادی منطقه ۱۰۸ دستگاه کوی رزمندگان ظهر امروز توسط رئیس اداره تبلغات اسلامی و کارمندان این اداره و همچنین مسوولان شهرستانی به صورت نمادین غبارروبی شد.
اتحادیه ماهیان سردآبی کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفت/ تولیدکنندگان آبزیان بدون محدودیت، تسهیلات مکانیزاسیون می‌گیرند
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ محدودیتی در زمینه اعطای تسهیلات ارزان قیمت مکانیزاسیون به تولیدکنندگان ماهیان سردآبی وجود ندارد.
کورش یزدانپناه از تشکیل اتحادیه ماهیان سردآبی برای نخستین‌بار در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت که این اقدام به ساختارمند شدن تولید ماهی کمک خوبی خواهد کرد.
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت پنج شرکت تولید ماهی در این اتحادیه خبر داد و تأکید کرد که هیچ محدودیتی برای عضویت‌ سایر تولیدکنندگان ماهیان سردآبی وجود ندارد و همه می‌توانند در این اتحادیه مشارکت داشته باشند.
استان کهگیلویه و بویراحمد سالیان متمادی است که صاحب رتبه چهارم تولید آبزیان در کشور است و با وجود شیوع بیماری مهلک وی.اچ.اس، ولی تولید ماهی در این استان در مجموع کاهشی نداشته و این رتبه حفظ شده است.
یزدانپناه استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا را یکی از علل افزایش تولید ماهی در این استان می‌داند و معتقد است که جهاد کشاورزی در چند سال اخیر با اعطای تسهیلات مکانیزاسیون توانسته است، با برخی موانع در تولید ماهی از قبیل کم‌آبی و شیوع بیماری‌ها مقابله کند.
او گفته است که در این چند سال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق ملی با نرخ بهره ۱۵ درصد به صاحبان مزارع پرورش ماهی پرداخت کردیم که این اقدام موجب تجهیز طرح‌های پرورش ماهی به مدرن‌ترین امکانات روز در تولید ماهی شده است.
مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به مزارع پرورش ماهی را کاری نو و جدید خواند و از همه تولیدکنندگان خواست تا با استفاده از این فرصت زمینه افزایش تولید، بهره‌وری آب، کاهش آثار خشکسالی، جلوگیری از شیوع بیماری و مجهز شدن مزارع خود به امکانات پیشرفته این صنعت را فراهم کنند.
در دوسال گذشته حدود ۱۷ تولیدکننده ماهی سردآبی در کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت تسهیلات مناسب مکانیزاسیون به بانک کشاورزی معرفی شدند و آنگونه که مدیر شیلات این استان می‌گوید هیچ محدودیتی در معرفی دیگر تولیدکنندگان بر اساس نیاز آنها وجود ندارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن انواع ماهی سردآبی، رتبه چهارم کشور را در حال حاضر دارا است.
 
۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی زباله‌های شهر یاسوج سرمایه‌گذاری می‌شود
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج گفت: ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی زباله‌های شهری این شهر گردشگری سرمایه‌گذاری می‌شود.
جعفر خدیوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۴ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی زباله‌های شهری این شهر گردشگری سرمایه‌گذاری می‌شود.
این مسؤول گفت: نیمی از این اعتبار از محل درآمدهای شهرداری یاسوج به عنوان سهم آورده برای این پروژه حیاتی تامین می‌شود.
وی اظهار داشت: با این اعتبار جایگاه دفن زباله در دو پشته دشتروم ساماندهی می‌شود.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج گفت: در گام نخست ساماندهی، کارخانه بازیافت زباله که قادر است ۴۰ درصد از زباله‌ها را تبدیل به بازیافت کند احداث می‌شود.
وی افزود: برای ساماندهی جایگاه دفن زباله ۲۴ هکتار زمین در نظر گرفته شده است.
خدیوی تصریح کرد: در محل دو پشته دشتروم یاسوج زباله‌های شهر یاسوج و روستای اطراف دفن می‌شود و ساماندهی آن از مطالبات شهروندان از شهرداری است.
وی اظهار داشت: روزانه ۲۴۰ تن انواع زباله در یاسوج و روستاهای اطراف جمع‌آوری می‌شود که ۷۰ درصد آن قابل بازیافت است.
بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر سال جاری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان شهید جلیل یاسوج در دهه فجر سال جاری خبر داد.
اورنگ ایلامی اظهار کرد: تلاش برای توجه و رفع مشکلات درمانی مردم از اهداف و اولویت‌های مهم علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این دانشگاه در راستای خدمات‌دهی ببیشتر به مردم، افزود: تاکنون اقدامات مهمی مانند احداث و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستان را انجام داده‌ایم.
وی افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران را از جمله این اقدامات عنوان کرد و بیان کرد: این پروژه مهم درمانی با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع احداث شد.
این مسوول با بیان اینکه این بیمارستان نخستین بیمارستان جامع و ویژه زنان است، گفت: بخش‌های مختلفی در این بیمارستان پیش‌بینی شده است که کار درمانی و خدمات‌رسانی به زنان را انجام می‌دهند.
ایلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه این بیمارستان تخصصی زنان است سعی کرده‌ایم تا برای تامین پرسنل و نیروهای کاری آن نیز از ظرفیت زنان استفاده شده و آنها را به کار بگیریم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد احداث بیمارستان شهید جلیل یاسوج را از دیگر پروژه‌های مهم و در دست اجرای این دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: این بیمارستان در حال حاضر از ۲۰۰ تختخوابی به ۲۸۰ تختخوابی ارتقا پیدا کرده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب و چشمگیر این پروژه درمانی در مرکز استان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا دهه فجر سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
این مسوول در ادامه بیمارستان شهر لیکک را از دیگر پروژه‌های در حال ساخت بیان کرد و یادآور شد: این پروژه در حال حاضر حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ایلامی با اشاره به احداث پروژه‌های دیگری در شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: همه این اقدامات به منظور افزایش خدمات‌دهی به مردم و رفع مشکلات آنها در حوزه درمان است.
وی خدمت‌رسانی به مردم را از اهداف و اولویت‌های مهم علوم پزشکی دانست و افزود: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌ها و اقدامات موثر تا دو سال آینده میزان فضای درمانی در استان را به دو برابر میزان کنونی برسانیم.
ضرورت تبیین دستاوردها و انتقال پیام سوم خرداد برای نسل جدید
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش مسوولان برای تبیین دستاوردها و انتقال پیام سوم خرداد برای مردم به خصوص نسل جدید تاکید کرد.
امیرعباس آسمند اظهار کرد: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر بوده و برنامه‌های متعددی به مناسبت بزرگداشت این روز برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران جنگ هشت ساله، افزود: نسل امروزی با آنهمه ایثار و فداکاری آشنایی ندارند.
وی بر توجه و تلاش مسوولان برای تبیین دستاوردها و انتقال پیام سوم خرداد برای مردم به خصوص نسل جدید تاکید کرد و گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان از جان گذشته دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و برای نسل جدید بیان شود.
این مسوول سوم خرداد را فرصتی مناسب برای تبلیغ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان دانست و یادآور شد: نهادهایی مانند آموزش و پرورش می‌تواند در توسعه این فرهنگ میان نوجوانان و جوانان گامی موثر بردارد.
آسمند توجه و تلاش برای بزرگداشت سوم خرداد را وظیفه‌ و رسالتی همگانی بیان کرد و افزود: حماسه سوم خرداد برگ زرینی از افتخارات قهرمانانه و شجاعانه رزمندگان اسلام در نبرد با دشمنان است که باید به صورتی شاخص و متمایز برگزار شده و گرامی داشته شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در استان در نظر گرفته شده است، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس را از یکی از برنامه‌های مهم این روز عنوان کرد.
وی تبلغیات محیطی در سطح شهر، دیدار با خانواده شهدای معظم عملیات آزادسازی خرمشهر و تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس به ویژه ایثارگران عملیات بیت‌المقدس را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری میزگردهای تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس یکی دیگر از برنامه‌های ویژه این حماسه بزرگ است.
این مسوول ایجاد بصیرت، آگاهی و دانش را عاملی مهم برای توسعه در ابعاد گوناگون بیان کرد و یادآور شد: تحقق این اهداف در نسل جدید به عنوان آینده‌سازان جامعه باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.
 
 اعطای وام به بنگاه‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد تا ۳۰ میلیارد ریال
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که اعطای تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی متوسط این استان در سال جاری تا ۳۰ میلیارد ریال تعیین شد.

مجید محنایی اظهار داشت: تعیین پرداخت این میزان تسهیلات بر اساس دستورالعمل ابلاغی رونق تولید سال ۱۳۹۶ به کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود که بر اساس این دستورالعمل ملی میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های تولیدی نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تا ۲۰ میلیارد ریال و به بنگاه‌های کوچک استان نیز تا ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دستورالعمل ملی در راستای تحقق هر چه‌بهتر شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تدوین و ابلاغ شده است.
محنایی مهمترین اهداف ابلاغ این دستورالعمل ملی به کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور را شامل کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط، راه اندازی طرح‌های تولیدی نیمه تمام، ایجاد تحرک اقتصادی از طریق تزریق منابع بانکی و تکمیل و راه اندازی طرح‌های تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و بالاتر در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.
۴۲ واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در ۲ سال گذشته با دریافت حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
در این مدت افزون بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق به ۲۰۰ واحد تولیدی استان تزریق مالی انجام شد.
سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ از محل صندوق توسعه ملی ۴۷۰ میلیارد ریال و سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ نیز ۲۵۰ میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به ۲۰۰ واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1