تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۵۲۱۱۰

توسعه ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان

۱
۰
کبنا ؛کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت ها و قابلیت های مناسبی برای توسعه ورزشهای اتومبیلرانی و موتورسواری دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور در جلسه مجمع انتخابات هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در یاسوج با اشاره به اینکه در ۱۰ سال اخیر حدود ۱۰ هزار طرح ورزشی در کشور اجرا و یا در حال ساخت است گفت: هیچ کدام ازاین طرح ها مربوط به این ۲ رشته نبوده و حتی یک ریال اعتبار دولتی نیز برای ساخت پیست های اتومبیلرانی و یا موتورسواری هزینه نشده است.
محمود صیدانلو با اشاره به گران بودن این ۲ رشته گفت: خرید تجهیزات مورد نیاز آنها توسط ورزشکاران و افراد علاقمند نیز مستلزم  داشتن اعتباری بین ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان ۳۱ استان کشور باید برای تأمین زیرساخت های مورد نیاز این ۲ رشته از جمله ساخت پیست مطالبه گری لازم را از وزارت ورزش و جوانان داشته و موضوع را به عنوان یک نیاز اصلی با جدیت پیگیری کنند.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به اینکه فدراسیون برای ساخت پیست در استان های کشور در صورت مهیا بودن زمین، آماده هرگونه همکاری است گفت: این ۲ رشته در کهگیلویه و بویراحمد نوپا است و برای رونق آنها باید اولویت بندی وگام های اساسی برداشته شود.
صیدانلو افزود: دوره های آموزشی داوری و مربیگری این ۲ رشته به زودی توسط فدراسیون در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و رئیس جدید هیأت استان نیز برنامه یک ساله، چهارساله و چشم انداز بلندمدت تدوین و به فدراسیون ارائه دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت ها و قابلیت های مناسبی در زمینه رشته های مختلف ورزشی از جمله اتومبیلرانی و موتورسواری دارد گفت: انتظار می رود رئیس جدید هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری کهگیلویه و بویراحمد برای رونق هر چه بیشتر این ۲ رشته در استان فعالیت های لازم را انجام دهد.
در این نشست علی آرام نژاد به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
شاید این رشته در یاسوج نوپا باشه ولی اون زمان که داریوش مسیحی در گچساران یکه تازی میکرد در کل ایران کم نظیر بود. با عدم توجه شما در استان به این ورزش در گچساران روز به روز پس رفت داشتیم ولی خدارو شکر الان کسانی رو داریم که به صورت خودجوش هر روز تمرین دارن و نیازی هم به این حرکتهای نمایشی شما نیست چرا که اگه واقعا به فکر این ورزش بودید سرمایه های گچساران رو بها میدادید
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1