تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۲۵۲۰۰۹

«نبرد گجستان» به همایش «تئاتر مردمی خرداد» راه یافت

۲
۰
کبنا ؛هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» پس از بررسی و ارزشیابی، نمایش «نبرد گجستان» اثر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و ۲۰ اثر دیگر متقاضی در این همایش را حایز شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد.

به گزارش کبنا نیوز، هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» پس از بررسی و ارزشیابی آثار همه‌ی متقاضیان، ۲۰ اثر را حایز شرایط حضور در این رویداد معرفی کردند.
همچنین بنا بر پیشنهاد اعضای هیات انتخاب و موافقت دبیرخانه، چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود و برای تمرکز زدایی و توسعه‌ی اجرای نمایش‌های میدانی، آثار گروه‌های استانی از ۱۳ تا ۱۶ خردادماه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به اجرا خواهند پرداخت.
نمایش «نبرد گجستان» به نویسندگی  و کارگردانی اکبر آیین کاری از حوزه هنری  استان کهگیلویه و بویراحمد است که در این رویداد حضور داشته است.
گفتنی است مراسم اختتامیه‌ی همایش در روز ۱۷خردادماه با تقدیر از گروه‌های شرکت کننده در حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» (ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی) به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین پرداختن به قیام ۱۵ خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از ۱۳ تا ۱۶ خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی و به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تهران و ۱۲ استان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل آغا
Iran, Islamic Republic of
لور کئء گجسون . داغ برنو م ن دلوم
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم از سایت پربینندتون که همچون داستان .. رو قرار ندید توی سایت.یه زمانی یه...ر میکنید؟! امیدوارم روح اون سربازان بی گناه ما رو ببخشه
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1