تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۵۱۹۱۳

پیام تشکر مسعود ظفری کاندیدای شورای شهر دوگنبدان از مردم (+متن)

۱۳
۲
کبنا ؛ 
" انّ الله لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم "
 
عرض ادب و احترام به پیشگاه ملت شریف ایران خصوصا مردم عزیز دوگنبدان:
یکبار دیگر برگ زرّین دیگری در تاریخ سیاسی این سرزمین با دستان توانمند شما ورق خورد.
تشکر و سپاس فراوان از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین با عرض تبریک پیروزی مجدد ریاست محترم جمهور ـ جناب آقای دکتر حسن روحانی. انشالله که همگان توانسته باشیم گامی پایدار در راستای منافع سیاسی و سرزمینی‌مان برداشته باشیم و در پیموندن راه تعالی و توسعۀ ایران عزیزمان این مسئولیت خطیر را به انتها برسانیم.
پیرو اتمام حجت علمی و التزام شرعی و قانونی در جهت پیشبرد مردم سالاری، اینجانب با سرمایه اجتماعی و تجربه علمی ـ اجرائی چند ساله در حوزۀ برنامه‌ریزی شهری،  منطقه‌ای و مدیریت شهری به منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی راهبردی، عملیاتی شهر دوگنبدان و نجات و احیای اعتماد مردم و در راستای تخصصی و قانونمند کردن امور، شفافیت، پاسخگوئی، عدالت اجتماعی و جلوگیری از هرگونه رانت و با اهداف نیل به شهری پایدار، شکوفا، خلاقّ، روان، پاک، سبز و تاب‌آور پا به عرصۀ پنجمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان گذاشتم.
در این راه از حمایت‌های بی دریغ جامعۀ علمی و اجرایی، دانشگاهیان  (اساتید، دانشجویان عزیز، کارشناسان)، متخصصین علوم شهری و مردم شریف و عزیز دوگنبدان برخوردار بوده‌ام. اینجانب اگر بخواهم از این همه محبت دوستان و حامیان عزیز تشکر کنم زبان قاصر است و شاید نتوانم آنطور که باید و شاید از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تشکر کنم. فارغ از هرگونه نتیجه (حضور یا عدم حضور اینجانب در شورای آتی) هدف از شرکت اینجانب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان اتمام حجت علمی در راستای مطرح کردن بافت فرسوده و گفتمان تخصصی‌سازی حوزۀ مدیریت شهری و التزام به رویکرد حکمروائی خوب شهری به ‌ویژه شفافیت، پاسخگویی و تخصصی کردن امور در گسترۀ شهر بود. ضمن ادای احترام و تبریک به منتخبین شوراء و مدیریت آتی شهر دوگنبدان  انشالله روزی فرا برسد که شهرهایمان جولانگاه رانت، تقابل منافع حزبی، سیاسی و گروهی نباشد و اصل تخصص و تعهد برشهرها حکم‌فرما باشد.
شهرها طبیعتا محصول فرآیندهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و.. هستند اما نه توسعۀ سیاسی و نه سیاست توسعه ایجاب می‌کند که شهرها قربانی فرآیندهای سیاسی باشند. شهر پدیده‌ای اجتماعی و متعلق به تمامی شهروندان است و توسعه شهر باید درخدمت اکثریت و متضمن پایداری جوامع محلی باشد.
درادامه یادآور می‌شوم که با اندک بضاعت علمی ـ پژوهشی و اجرایی در برنامه ریزی و مدیریت شهری آمادۀ همه‌گونه همکاری و همیاری با شوراء و مدیریت شهری آتی، شهرداری و کمسیون‌های مربوطه می باشم.
در پایان با نهایت احترام و خضوع و با سپاس مجدد، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمامی کسانی که به این حقیر اعتماد کردند و چه آنهایی که رأی ندادند و به هر شکل و رویه‌ای اینجانب را مساعدت و همیاری نمود، ابراز می دارم و از خداوند تبارک و تعالی خواهان بهروزی برای تمامی دوستان عزیز و خانواده‌های محترمشان هستم.
من الله التوفیق
ارادتمند و دوستدار تمامی عزیزان :
ـــ مسعود ظفری
۱۳۹۶/۰۲/۳۱
نام شما

آدرس ايميل شما

امینی برق
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود خدا بر شما مهندس ظفری عزیز .. مرحبا هرچند حیف شد اما لیاقتت را بااین متن نشان دادی و افتخار میکنم به رای که به شما دادم ............. پیروز و سربلند باشی
اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
به ولله لیاقت ایشون از گچساران خیلی بالاتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حیف شد مهندس جان،جای خالی شما درشورای شهر دوگنبدان شدیدا احساس خواهد شد،هرجا هستی موفق باشی،به امید پیروزی علم بر رانت...یاحق
Iran, Islamic Republic of
درودبرظفری قهرمان
مروتي و زروتي
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر رشما
برات نژاد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این شورا بتونن با انتخاب شما به عنوان شهردارلیاقت رای اوردنشون رو به مردم نشون بدن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز از شما بعیده سانسور کنید. کامنتهای قبلی بنده رو منعکس نکردید.
خودشیفتگان ..... امروز منابع زر و زور و تزویر را در اختیاردارند و دست به نخبه کشی جوانان گچسارانی زده اند .
باوی
Iran, Islamic Republic of
حق ظفری شهردار گچساران
گلرو گچ
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام من باافتخاراولین نامزدانتخاباتی که رای دادم جناب مهندس مسعودطفری بودواقعاازاینکه قبول نشدن واقعاناراحت شدم.خداشاهده که شهرداربودن لیاقت جناب ظفری است.
Romania
مهندس انصافا برازنده شهرداری به امیدخدا
باوی
گزینه های بهتری برای شهردار شدن هست ظفری مناسب این پست نیست با اینکه ارادت خاصی به ایشون دارم
Iran, Islamic Republic of
ظفری دوستت داریم فرهنگیان گچساران
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
با شناخت کاملی که از ایشون دارم شهرداری برازنده مهندس ظفری است .انشاالله که ازهمه توان ومعلومات ای مهندس متفکر استفاده شود .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1