تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۲۵۱۹۰۱

رئیس هیأت کوهنوردی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد + حاشیه‌های داغ؛ از ترک جلسه تا انتخابات مهندسی شده

۱۷
۰
کبنا ؛مجمع انتخابات هیأت کوهنوردی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد.

در این نشست پر حاشیه محمود قلی‌پور از فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر ورزش در این استان از مجموع ۱۸ نفر رای ماخوذه، محمود قلی‌پور با ۱۵ رای رئیس هیأت کوهنوردی استان شد و موسی‌پور رقیب وی تنها ۲ رای کسب کرد.
این نشست که با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون در محل ادار‌ه‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با حواشی زیادی همراه شد.
حاشیه‌‌های داغ
 
* در این مجمع نیز حرف از تقلب و مهندسی انتخابات زده شد و افرادی اعتراض داشتند و اعتراض‌ها هم گسترده بود اما در کل حرف‌های خوبی هم رد و بدل شد
*رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی از این رشته به عنوان صنعت کوهنوردی یاد کرد و گفت: کوه‌ها و طبیعت و ماجراجویی در آینده نزدیک مهم‌ترین سهم را در صنعت گردشگری خواهند داشت.
*رئیس فدراسیون کوهنوردی افزود: وجود چنین کوهستان پر عظمتی مانند دنا با بیش از ۴۰ قله بالاتر از ۴ هزار متر یک موهبت بزرگ الهی برای استان است که می‌توان به عنوان یک صنعت از آن استفاده کرد و کار و اشتغال زیادی از ایجاد رهگذر ایجاد کرد.
این مسؤول از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از این ظرفیت عظیم برای رشد ورزش و اقتصاد توأمان استفاده کنند.
*زارعی به موضوعی مهم اشاره کرد و گفت: گیریم که شما در فوتبال و رشته‌های توپی چند صباحی هم پیشرفت داشته باشید اما وقتی این نسل از استعدادها تمام شدند بعد از آن از نظر مالی وابسته خواهید بود اما با رشد و توسعه صنعت کوهنوردی استان و ورزش شما نه تنها هیچ‌گاه وابسته نخواهد بود بلکه درآمدزایی با این رشته ورزشی خواهید داشت.

*موسی‌پور که در این جلسه تنها دو رای از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.
*حضار و کاندیداهای این هیأت که با نرم‌خویی و ملایمت جلسه را آغاز کرده بودند در پایان با عصبانیت و تنش جلسه را ترک کردند.
* کرامت امیری و موسی‌پور سرپرست سابق و کاندیدای کنونی این دوره از انتخابات پس از شکست موسی‌پور جلسه را ترک کردند و البته حاشیه‌هایی در بیرون از مجمع نیز اتفاق افتاد.
*موسی‌پور که در این جلسه تنها دو رای از مجموع کل آرا کسب کرده بود رأی خود را شرافتمندانه دانست و گفت: رأی‌گیری و انتخابات مجمع کوهنوردی مهندسی شده بود.

*در حالی که رئیس فدراسیون این انتخابات را یکی از بهترین انتخابات‌های مجامع هیأت‌های کوهنوردی در کشور می‌دانست اما رئیس هیأت کوهنوردی لنده معتقد بود آقای زارعی با این حرف خود به دنبال چوبکاری کردن اعضای مجمع کوهنوردی بوده است.
*علی شریعتی رئیس هیأت کوهنوردی لنده که مستقیما از صعود به یک قله به این جلسه آمده بود اظهار کرد: جلسه امروز ما شروع خوبی داشت اما پایان آن جالب نبود.
*وی گفت: قبلا مسائل سیاسی در ورزش از تهران شروع می‌شد و به استان‌های کوچکی مثل ما می‌رسید اما اکنون وضع فرق کرده و سیاسی‌کاری از ما به تهران منتقل می‌شود.
*در پایان این نشست پر حاشیه محمود قلی‌پور از کارشناسان تربیت بدنی در آموزش و پرورش با رأی اکثریت مجمع به عنوان رئیس هیأت کوهنوردی استان انتخاب شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
این انتخاب شایسته و بجارابه برادر عزیزم قلی پور تبریک عرض میکنم وبرای ایشان آرزوی موفقیت دارم مایه افتخار استان وشهرستان هستی با احترام لطف اله موسوی
علیپور بسکتبال استان
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت استاد ارجمندم جناب قلیپور انتخاب بسیار شایسته ای بود با ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما برادر ارجمند
دیار سرافراز باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای قلی پور از اساتید بزرگ ورزش در استان هستند.بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی این انتصاب بجا و شایسته را به جناب آقای قلی پور که مردی از جنس ورزش و استاد اخلاق ما هستند تبریک و تهنیت عرض می نمایم .انشاء الله همیشه سربلند و عزتمند باشید.ارادتمند شما.رحیم خردمند
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
خدایی ۱۵ به دو مهندسی میخواد .آقا جان ۵ رای مهندسی شما شدی ۷ تا باز هم ایشون اول میشد...ی چیزی شنیدید و دم و دقیقه میگید مهندسی مهندسی...یعنی فکر می کنید تهران و مسئولین تو تهران بیکارن که برای ی هیات ورزشی کوهنوردی وقت بذارن....با شناختی که من از گزینه منتخب دارم معلومه اعضای هیات کوهنوردی با درایت و اگاهی انتخاب کردند....انتخاب عالی بود پرکار توانمند مدیر و کاردان....حالا هی شماها غزل نغز بگید...بالاخره ی نفر باتوجه به شایستگی و تناسب شغلی انتخاب شد.من بعنوان یک بویراحمدی ین انتخاب رو تبریک میگم
بوستان
Iran, Islamic Republic of
برادر قلی پور انتخاب شایسته وبا اقتدار حضرتعالی را به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان تبریک عرض می نماییم . اهالی , دهیاری وشورای اسلامی بوستان
آبفا
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض میکنم..امیدوارم موفق وموید باشید.با آرزوی پیشرفت روزافزون.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
از.. بپرسید تا حالا به چند قله استان صعود کردی!؟

اصلا راه چند تا قله را بلدی!؟
س .ع .صا دقی گچساران
Iran, Islamic Republic of
انتخاب اقای قلیپور که خود از ورزشکاران ، مدیران، واز همه مهمتر از کوهنوردان با سابقه هستندوسالها هم به عنوان دبیر واستاد تربیت بدنی بودندد مایه امیدواری در جهت پیشبرد اهداف این ورزش محبوب خواهد بود .
س .ع .صا دقی گچساران
Iran, Islamic Republic of
تبریک به اقای قلیپور .موفق باشید
تیمور عباسی
برادر قلی پور انتخاب شایسته وبجای شمارابه عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان تبریک عرض می نمایم وآرزوی موفقیت وسربلندی شمارا از خداوند منان خواهانم
مجید رضوانی
تبریک به دوست عزیزم وکوهنورد فنی وتوانمند که افتخار صعود دونفره ویک روزه به کوه خومی باشت از مبدا روستای کوهسرک راداشتیم وارزوی موفقیت برای ایشان داریم
محمود ارمغان زاده
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت جناب آقای قلی پور موفق باشید
ج.رضایی
Europe
باسلام و تبریک خدمت استاد ورزشکار،پیشکسوت و با اخلاق جناب آقای قلی پور...ان شااله موفق باشید.
ج.رضایی
حسین
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شایسته ای بود قلی پور یک ورزشکار همه فن حریف می باشد در رشته های کوهنوردی ؛هندبال ؛فوتبال؛ امادگی جسمانی؛و غیره هم تبحر داره وهم مدرک مربیگری و داوری در سطح ملی
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک و ارزوی موفقیت روزافزون خدمت اقای قلی پور موفق باشید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت برادر ارجمند جناب آقای قلیپور انتخاب بسیار شایسته ای بود با ارزوی موفقیت و سربلندی برای شما
موسوی
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر با سواد وارزشمند خودم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1