تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب : ۲۵۱۸۳۸

پیام قدردانی کاندیداها و منتخبین شوراهای اسلامی شهرهای استان

۳
۱۱
کبنا ؛کاندیداها و منتخبین شوراهای اسلامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کردند.


محمدجعفر نجاتی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باشت
سلام بر شیر زنان و بزرگ مردان دیارم، خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و غیرتتان؛
سلام و درود خالصانه بر ملت بزرگ ایران و مردم شریف و متمدن شهر عزیزم باشت که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سر افرازی ایران عزیز و دیار کهن و متمدنم باشت برداشتید، بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه آفریدند و جهان را به تحسین واداشتند، زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش یاد آور غیرت و هیبت و حضور و شعور است.
به حماسه آفرینان ۲۹ اردیبهشت و منتخبین مردم دراین حماسه تبریک عرض می‌نمایم  و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت خالصانه به مردم را به یکایک آنان مسئلت می‌نمایم. به همهٔ کاندیدای محترم و محترمه که احساس تکلیف و مسولیت کردند وپا به به عرصه انتخابات گذاشتند و از انتخاب بازماندند خسته نباشید عرض کرده، امیدوارم از نظرات و پیشنهادات سازنده آنان در راه پیشرفت و توسعه و عمران آبادی شهر نهایت استفاده را بنماییم.

اینجانب در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم شریف و فهیم سر تعظیم فرود آورده و ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندم تا صادقانه، متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی اصولی و استفاده از همه فرصت‌ها با اتکا به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات شهرمان و خدمت گزاری شما دریغ نخواهم کرد.
با کمال احترام و تواضع دست تک تک عزیزان اعم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، روحانیون، مسئولان، کارمندان، کشاورزان، کارگران، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه، جوانان عزیز، سپاه و بسیجیان عزیز و سایر اقشار مردم را که بدون هیچ منت و چشم داشتی به بنده حقیر رأی اعتماد و محبت داشتند را به گرمی می‌فشارم وسپاسگزارم.
 
 
انشالله خداوند توفیق دهد در جهت اهداف و ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات این مرز و بوم و پاسداری  از خون شهیدان وصیانت از آراء  پاک شما  مردم شریف و دفاع از حقوق همه شهروندان در شورای اسلامی شهر گام بردارم
اینجانب از زحمات بی شائبه شما دست اندر کاران انتخابات؛ فرمانداری محترم و کارکنان، شورای محترم تأمین، هیئت محترم اجرائی و نظارت، بازرسان، نیروهای زحمت کش نظامی و انتظامی امنیتی اعضاء محترم شعب اخذ رأی صمیمانه نهایت تقدیر و تشکر را می‌نمایم.
دست در دست هم دهیم به مهر  /   دیار خویش را کنیم آباد
 

امیر محبی فر کاندیدای شورای اسلامی شهر دهدشت
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت با همه فراز و نشیب ها و بداخلاقی های انتخاباتی پس از یک ماراتن نفس گیر به اتمام رسید و منتخبین مردم برای کرسی شورای شهر دهدشت مشخص گردیدند،اینجانب ضمن تبریک به منتخبین مردم برای همه آنها آرزوی توفیق و سعادت دارم، امیدوارم که شهر دهدشت با حضور اعضای جدید از وضعیت بغرنجی که با آن دست به گریبان است خارج گردیده و روند توسعه و پیشرفت به خود گیرد،از همه همشهریان عزیز،ایلات و طوایف مختلف، فرهنگیان، بازاریان،اصناف، اساتید دانشگاه، دانشجویان، هنرمندان، ورزشکاران و همه عزیزانی که به فرزند کوچک خود اعتماد نموده و ما را چه در ایام تبلیغات و چه در پای صندوق های رأی یاری و همراهی نمودند صمیمانه قدردانی میکنم و از خداوند سبحان سلامتی،بهروزی،سعادت و کامیابی را برای همه عزیزان مسئلت مینمایم،قددردان لطف و محبت همه بزرگواران هستیم و این همراهی و همیاری را ارج نهاده و با تمام وجود از همه بزرگواران سپاسگزاری مینماییم،در پایان با توجه به اینکه همه طوایف به این حقیر لطف وافر داشتند و در بین همه کاندیداها بالاترین رای برون طایفه ای را داشتم مراتب قدردانی خود و خانواده ام را از همه عزیزان ابراز میدارم و خداوند را به خاطر این همه لطف و محبت شاکر و سپاسگزارم،با توجه به شعار انتخاباتی اینجانب مبنی بر نفی قوم گرایی در انتخابات و تاکید بر شایسته سالاری و اصلح گزینی این افتخار نصیب این حقیر گردید که همه ایلات و طوایف بدون توجه به قومیت گرایی به بنده لطف داشتند و با توجه به اینکه کمتر از ۲۰۰رای من بدلیل فضای حاکم بر انتخابات شورای اسلامی روستای چنگلوا که باعث گردید همه مشایخ مقیم شهر دهدشت نیز در روستا رای بدهند از طایفه خودم باشد از این جهت نیز قدردان همه عزیزانی هستم که فارغ از هرگونه نگاه قومیتی به فرزند کوچک خود عنایت داشتند،هر چند جبران اینهمه لطف و محبت همشریان عزیزم از عهده این حقیر خارج است لکن امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانم ذره ای از دریای لطف و محبت بیکران همه عزیزان را در شادیها و موفقیت های آنها جبران نمایم.

مریم برهمن کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج
یا اباصالح المهدی:
‍ ‍ " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق "
حمدالله و سپاس خدایی که توفیق شکرگذاری از بهترین بندگانش را به من عطا فرمود.
با عرض سلام و ادب
با کمال احترام به ساحت شما زر وجودان و گرامیان؛ اینجانبه مریم برهمن  کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج وظیفه ی خود دانستم که فرای از بحث انتخابات و هر نتیجه ای که خیر و مصلحت الهی برایم رقم بزند، از یکایک شما سروران گرانقدر  به جهت همراهی معنوی و روحی خدمتگذار خودتان ، از ابتدا تا کنون و تلاش های صادقانه و دلسوزانه و مستمر همه شما از سوی دیگر نهایت تشکر و قدردانی را با جان و دل داشته باشم ؛ هر چند در قبال محبت های آسمانی شما، واژگان لسانی حقیر بسیار ناتوان می باشند.
برای من تا جاودانه ها همین فخر و مباهات بس که همراه لحظه های زیبای آفریده شده توسط شما نازنینان بودم، دست همگی تان را به مهر و گرمی میفشارم و بهترین ها را برایتان آرزو دارم.
باتشکر

پیام قدردانی «حاتم پیام» منتخب مردم شهر مادوان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر
بسمه تعالی
با سلام وتحیات الهی
حماسه آفرینی مردم همیشه دانا و بصیر کشور عزیزمان ایران اسلامی در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی که نشأت گرفته از آگاهی و هوشیاری آنها دارد سبب خیر و برکت همگان هست حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران ساخت. بار دیگر ملت سر افراز ایران اسلامی حماسه آفرید و  جهان را به تحسین وا داشت. زنده باد ایران و ایرانی که نام پر افتخارش  یادآور غیرت، هیبت، حضور و شعور است.
به حماسه آفرینان ۲۹ اردیبهشت و منتخبین مردم در این حماسه تبریک عرض می نمایم و دوام توفیق خدمت خالصانه به مردم را برای یکایک آنان از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم و از داوطلبینی که از انتخاب بازمانده اند خسته نباشید عرض کرده و استحکام ایمان ،اراده و پایمردی بر عهد خدمتگزاری به مردم را مسئلت دارم.
برادران وخواهران گرامی بدینوسیله به مصداق حدیث شریف نبوی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»برخود وظیفه میدانم در کمال تواضع، صمیمانه ترین وبی ریاترین تشکر و قدردانی قلبی خویش را به پاس حضور حماسه ساز وبی بدیل ملت بزرگ ایران به ویژه همشهریان عزیزم را دراین انتخابات تقدیم کنم.
با کمال احترام وتواضع دست تک تک عزیزان اعم از خانواده شهدا وجانبازان ایثارگران ،روحانیون ،فرهنگیان،هیات های مذهبی ،کارگران ،مداحان،ورزشکاران،اساتید ودانشجویان دانشگاهها، اصناف وبازاریان، اصحاب رسانه، شاعران ،جوانان وسایر اقشار که بدون هیچ منت و چشمداشتی چه به بنده حقیر وچه به رقبای محترم شورای اسلامی شهر رأی اعتماد و محبت داشتند به گرمی میفشارم و سپاسگزاری می نمایم.
دعا میکنم خداوند متعال توفیق دهد،در جهت اهداف وآرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی،پیروی از منویات مقام معظم رهبری ،دفاع از ارزشها واعتقادات این مرز وبوم،پاسداری ازخون شهیدان وصیانت از آرای پاک مردم شریف ودفاع از حقوق مظلومان در شورای اسلامی شهر مادوان گام بردارم.
همواره در این مسیر نیازمند ارشادات وراهنمایی عزیزان بزرگواران، صاحبنظران فرهیختگان،اندیشمندان خواهم بود وبا جان دل حضور شما رادر شورای اسلامی شهر گرامی ومغتنم می شمارم تا با قوت قلب در مسیر تعالی وپیشرفت شهر ثابت قدم باشم.
با احترام وارادت قلبی
حاتم پیام
منتخب مردم شریف مادوان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان

سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج
به نام یگانه هستی بخش
همشهریان فهیم و غیرتمند، مردم شریف و رشید شهر یاسوج
سلام و سپاس و عرض ادب این فرزند خدمتگزارتان نثار همت و کرامتی که دیگر بار بی دریغ و غیرت مندانه مبذول فرموده اید، در چهار سال گذشته که به یمن اعتماد شما در چهارمین دوره شورای اسلامی مرکز استان افتخار خدمت داشتم، خداوند ناظر و خود شما حاضر بوده اید که لحظه ای از انجام وظیفه بی منت و عاری از تعلل و تبعیض دریغ نکردم و بر عهدی که با شما بستم پایدار و وفادار ماندم و هرگز ذره ای عقب ننشستم، که شاید انتخاب و وثوق مجدد و بزرگوارانه­تان شاهد و پاداش همان است. اگر چه انجام وظیفه آن هم در قالب نهادی که حلقه اتصال بی واسطه و مداوم بین دولت و تک تک شهروندان است، مشکل و سخت می باشد ولی انصافاً در چهار سال گذشته همت بر آن بود تا سر حد امکان و توان، رضایت عامه مردم ملحوظ نظر باشد. انشاء الله تعالی در نظر است در آینده نیز با استفاده از تجارب گذشته، با حمایت دولت منتخب و مردم همچنان و بلکه بهتر باشد.
گرچه زبانم قاصر و بیانم نارساست که از حضورتان و از حماسه ای که آفریدید سخن به میان آورم ولی دریغ بود، این حقیر به سهم خود از کنار دریای بیکران مرحمت و وثوق مردم عزیز و بزرگوارمان، این همشهریان با لطف و عطوفت، بی سپاس و ادای احترام، بگذرم.
سپاس مردم عزیز، به خاطر محبت بموقع و بجایتان، درود ارگان های مجری انتخابات در وزارت کشور و شورای نگهبان، نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی، اطلاعاتی، قضایی و اصحاب رسانه که بستر چنین مهمی را با کمال بی طرفی و با صبر و حوصله فراوان ایجاد کردند.
عرض احترام ویژه تقدیم حضرت آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و خبرگان رهبری که با اشراف و نظارت به موقع حلال مشکلات می باشند.
خدایا چنان کن سرانجام کار                         تو خشنود باشی و ما رستگار
خدمتگزار شما سید هدایت اکبری

محمد رحیم دهراب پور منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج
حسبن‌الله ونعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر
حماسه حضور شما مردم در انتخابات ٢٩ اردیبهشت ماه ١٣٩۶ برگ زرین دیگری بود بر پیکر نظام شکوهمند ایران اسلامی
بر خود لازم میدانم تشکر،قدردانی و سپاس خود را از حضور شکوهمند ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شجاع و ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد،شهروندان شهر یاسوج ،همه آحاد مردم ،خانواده های معظم شهدا،جانبازان وایثارگران اعلام نمایم.
امیدوارم که با لطف خداوند سبحان و توسل به اهل بیت (ع ) و اجرای منویات مقام معظم رهبری بتوانم ذره ای از الطاف واعتماد شما عزیزان را با خدمت صادقانه و دلسوزانه جبران نمایم.

داریوش جهانشاهی داوطلب پنجمین دوره‌ انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج
بنام رب لایزال
ضمن تقدیر و تشکر از حضور چشم گیر و گسترده  همشهریان ارجمند در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهورى و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج، به ویژه کسانى که بر مبناى شناختى بى شائبه، با رأى خالصانه شان به این جانب ابراز محبت فرمودند ٬ مراتب تبریک خود را به  منتخبین مردم در انتخابات پنجمین دوره‌ شورای اسلامی شهر یاسوج تقدیم مى کنم
امیدوارم که این عزیزان با توکل بر خداوند در راه پیشرفت و آبادانی یاسوج عزیزمان پایتخت طبیعت ایران بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ‘ولی نعمتان انقلابند’ از هیچ کوششی دریغ نکنند.
ارادتمند شما
داریوش جهانشاهی

محمد باقر رهامی
(لم یشکر الخالق و لم یشکر و المخلوق)
بدینوسیله با سلام و احترام به ساحت مقدس امام مهدی عج و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای مدظه العالی ؛
بر خود لازم و ضروری دانسته ام که از همراهی و حمایت بی شائبه ، غیرتمندانه و صمیمانه همه برادران و خواهران ولایتمدار و قانونمندم در شهر یاسوج اعم از مسئولین و دست اندرکاران بزرگوار واقع در ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی اینجانب ،  جوامع بزرگ پزشکان ، مهندسین ، فرهنگیان ، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی و همه اقشار و طوایف کمال تقدیر و تشکر و قدردانی نموده و از بذل توجهات ، محبت ها و الطاف بیکران و خالصانه ای که در این مدت به صورت حضوری ، تماس ، پیام و ... اعلام حمایت و همراهی نموده اید مجددا  نهایت سپاس و ادب و ارادت خود را اعلام نمایم.
لذا ضمن تقدیر و تشکر از دفتر شورای محترم نگهبان و هیاتهای محترم نظارت و اجرائی برگزاری انتخابات استان و با ابراز خرسندی و خوشحالی از این پیروزی بزرگ که الحق و الانصاف و به گفته رهبر معظم انقلاب پیروز واقعی این صحنه حساس سیاسی ملت و مردم ایران بوده اند که یک بار دیگر با حضور خود در صفوف شعب اخذ رای و تحمل سختی ها و دشواریها برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس و مردم دار جمهوری اسلامی افزودند.
-اینجانب این موفقیت و پیروزی بزرگ را خدمت کاندیدای منتخب شورای اسلامی و همچنین خدمت ریاست محترم جمهوری جناب حجه الاسلام و المسلمین حسن روحانی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک و تهنیت عرض نموده و با یادآوری این مطلب که کاندیدای منتخب باید در راه اندیشیدن و عمل برای پیشرفت و اعتلای همه اقشار جامعه باشند و نه یک قشر یا گروه خاص ، آرزوی توفیق روز افزون همراه با نشاط و سربلندی برای آحاد ملت ایران اسلامی بالاخص برادران و خواهران خود در شهر زیبای یاسوج ، پایتخت طبیعت ایران خواستارم.
ومن الله التوفیق
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه تقدیری چه کشکی. تا تکلیف مختار باطولی مشخص نشه تقدیر بی تقدیر
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافتت مهندس رهامی که تمام رای هات با شرافت بود
وحید
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندسی داریوش جهانشاهی عزیز با آرزوی پیروزی در دوره های بعدی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1