تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۲۵۱۷۶۰

برنامه‌های اداره‌کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در ایام ماه رمضان

۰
کبنا ؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ضیافت الهی از ۶ خرداد تا چهارم تیرماه در این استان برگزار می شود.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید نور الله جنتی پور در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برنامه های مختلفی در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می شود. ۶۰ مبلغ در راستای خدمات رسانی در ماه مبارک رمضان به بقاء متبرکه اعزام می شوند.
وی بیان کرد: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های مبلغین با هدف گذاری هایی مانند بیان احکام، مشاوره و پاسخ به سوالات شرعی انجام می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان انجام سخنرانی، بیان احکام، قرائت دعا، برنامه های جزء خوانی، تفسیر و برنامه های اخلاقی نیز جزء فعالیت های این ایام قرار دارد.
جنتی پور از برپایی نماز جماعت در هر سه نوبت در بقاء متبرکه دارای ظرفیت استان خبر داد و تصریح کرد: عطر افشانی و غباروبی بقاء متبرکه تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام می شود.
وی ادامه داد: برگزاری دوره قرائت، حفظ و مفاهیم برای جوانان و نوجوان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این گروه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری محافل انس با قران را از محوری ترین برنامه های مورد نظر در ماه مبارک رمضان دانست و عنوان کرد: محافل انس با قران با حضور قاریان کشوری برگزار می شود. مراسم شبهای قدر با اجرای برنامه های مختلف در استان برگزار می شود.
جنتی پور با یبان اینکه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در ضیافت الهی انجام خواهد شد، گفت: بر ترویج فرهنگ وقف در جهت توسعه امورات قرآنی نیاز به توجه بیشتر دارد. ترویج سفره های افطاری ساده نیز در این ایام انجام می شود.
وی اضافه کرد: برپایی خیمه های معرفت در استان در ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد. این خیمه ها در مناطق گردشگری با حضور حدود ۶۰ روحانی مبلغ برپا می شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1