تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۵۱۷۴۸

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان استان از حضور حماسی مردم در انتخابات

۱
۰
کبنا ؛رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم در روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق‌های رأی و خلق شکوه و حماسه‌ای دیگر قدردانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی غلام‌محمد زارعی، متن پیام بدین شرح است:
ملت سرافراز ایران اسلامی روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با عنایت الهی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا حماسه به یاد ماندنی دیگری آفرید. حضور عظیم و غرورآفرین شما مردم آگاه و همیشه در صحنه ضمن به نمایش گذاشتن جلوه زیبای مردم‌سالاری دینی در برابر چشم جهانیان، موجب یأس و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده نظام و خرسندی دلسوزان نظام و انقلاب و شادی دل رهبر فرزانه انقلاب شد و بدون شک پیروز واقعی این انتخابات، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه خواهند بود.
همگان بر این باوریم که ذات و طبیعت انتخابات رقابت است، اما منافع عمومی و ارزش‌های اخلاقی می‌طلبد که از این به بعد دیگر دوران رقابت تمام و به دوران رفاقت تبدیل شود و منتخب محترم مردم با هر سلیقه سیاسی، رئیس‌جمهور کشور و ملت ایران است و همه باید به او کمک کنند تا در چارچوب قانونمند بتواند به وظایف محوله خود عمل نماید. به طور حتم اگر هدف برداشتن باری از دوش مردم باشد وقتی که رقابت‌ها تمام می‌شود، می‌تواند رفاقت‌ها و دوستی‌ها را شروع و با همکاری مشترک، مشکلات مردم را حل کرد.
رجای واثق دارم که با کمک و همدلی و همفکری همه نخبگان استان، گروه‌های سیاسی و منتخبین محترم شوراهای شهر و روستا می‌توان با ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی و جریانی بر مشکلات غلبه نمود. ان‌شاءالله که این انتخابات سرآغاز راهی پرامید به سمت دستیابی به قله‌های رفیع توسعه در استان و حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خواهد بود.
اینجانب در پایان بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک به منتخبین محترم شوراهای شهر و روستای حوزه انتخابیه، از حضور انبوه و آگاهانه مردم همیشه در صحنه استان به‌ویژه مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان‌های بویراحمد و دنا که با احساس مسئولیت مثال‌زدنی در این آزمون بزرگ شرکت کرده‌اند و از همه کسانی که با تلاش و پیگیری‌های خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را چه در سطح ملی و چه در سطح استان فراهم کردند به‌ویژه هیئت‌های محترم نظارت بر انتخابات استان و شهرستان‌ها، استاندار محترم و همه همکاران ایشان، نیروهای زحمتکش نظامی، انتظامی، امنیتی و خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های عمومی به‌ِویژه صدا و سیمای مرکز استان قدردانی کرده و برای منتخب محترم مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبین شوراهای شهر و روستا آرزوی موفقیت و از خداوند متعال توفیق همگان را در پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت کشور و تعالی جامعه، مسئلت دارم.
غلام‌محمد زارعی

رئیس مجمع نمایندگان استان

و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

شهر وندحقانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی مرد خستگی ناپذیر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1