تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۲۵۱۶۴۱

شور، شعور و وحدت، سه کلید اعتلای ایران

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ محمدامین محمدی
وَاقْتَرَبَ الْوَعْدُ الْحَقُّ فَإِذَا هِیَ شَاخِصَهٌ أَبْصَارُ الَّذِینَ کَفَرُوا یَا وَیْلَنَا قَدْ کُنَّا فِی غَفْلَهٍ مِّنْ هَٰذَا بَلْ کُنَّا ظَالِمِینَ
آنگاه وعده حق بسیار نزدیک شود و ناگهان چشم کافران از حیرت فروماند و فریاد کنند ای وای برما که از این روز غافل بودیم.
بلی.چنین شد.همان گونه که دشمنان نمی خواستند.
نصرت حق نازل شد وامت ولایی و شهید پرور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد، در برابر ادای تکلیف دینی ومیهنی خود به پای صندوقهای رای آمدند وحماسه ای بیاد ماندنی آفریدند.
باردیگر دشمنانی را که پیروزی ملت ایران را باور نداشتند، انگشت به دهان گذاشت و حیله انان را به خودشان برگرداند.
این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورا برگ زرینی از مردم سالاری دینی در استانمان را به دیده عموم گذاشت و ویکبار دیگر آینده خود ونظام بر آمده از اراده خلل ناپذیر خود را با حضور در پای صندوقهای رای تعیین کردند.
انتخابات نمود دموکراسی در هر کشور دموکراتیک است. انتخاب حق تمامی انسان هاست. احترام به رای و انتخاب مردم وظیفه تمامی کاندیداها و اقشار مختلف مردم است.
حضور پر شور و گسترده مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد در  انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر، پیامی صریح و روشن برای تمامی دنیا داشت و آن اینکه: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری سرنوشت کشور در دست آحاد ملتی است که پس از گذشت سی و هشت سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران،  با احساس مسئولیت هر چه تمام تر و با شور و نشاط، مشارکت در سرنوشت کشور خود را ضروری می دانند و تک تک مردم رای خود را در چشم انداز آینده میهن خویش موثر می بینند، که این نشان از دلبستگی این ملت فهیم به استقلال و آزادی میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد  و بنا بر فرموده معظم له، پیروز اصلی در این حماسه،  مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
لذا اکنون زمان ان فرا رسیده است که  این پیروزی را به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران عزیز و تمام امت شریف ایران بخصوص رییس جمهور منتخب تبریک عرض نمایم و لازم به تاکید است که زین پس جناب اقای دکتر روحانی عزیز، رییس جمهور همه ایران است. دیگر زمان رقابت تمام شده و وقت رفاقت، وحدت و همدلی فرارسیده است. همه باید یکصدا با هر سلیقه ای برای اعتلای ایران عزیز بکوشیم.
والسلام علی من اتبع الهدی

*کارشناس اموزش ابتدایی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1