تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۲۵۱۴۱۹

انتخابات در ایران مصداق مردم سالاری دینی است

۰
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: انتخابات در ایران مصداق مردم سالاری دینی است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج انتخابات را مظهر حضور مردم و بیانگر اعتقاد آنها به مبنای نظام دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات متمایزتر از دیگر نقاط دنیا برگزار می‌شود که بیانگر مردم سالاری دینی است. مردم در ایران آزادانه رای می دهند و آزادانه انتخاب می‌کنند.
خطیب جمعه شهر یاسوج بیان کرد: شرکت در انتخابات از افتخارات مردم و از مصداق دموکراسی در ایران است. امروز مردم در کل کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود ۸۰ درصد افراد واجد شرایط در این دوره از انتخابات حضور یابند.
وی در ادامه به ویژگی مدیر دولت اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه معتقد بودن به اصول و مبنای انقلاب از جمله ویژگی‌های مدیر دولت اسلامی است، افزود: دشمن‌شناسی، استکبار ستیزی، ولایت مداری، داشتن تخصص و تعهد و کارآمدی، درک عمیق و درست از اوضاع داخل و خارج و به کارگیری تمام توان خود برای رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی از دیگر ویژگی‌های یک مدیر است.
حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تعرض و اهانت به نیروهای مسلح گفت: به تازگی عده‌ای به نیروهای مسلح تعرض و اهانت و توهین کرده‌اند در حالی که نیروهای مسلح مظهر اقتدار ملی و مدافع نظام بوده و در همه مشکلات کنار مردم بوده و به فکر خدمت‌رسانی هستند.
خطیب موقت شهر یاسوج با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران و تاریخ دفاع مقدس است.
وی به چهارم خرداد روز مقاومت و ایستادگی مردم دزفول خوزستان اشاره کرد و افزود: ۱۷۶ موشک به همراه ۲۵۰۰ گلوله توپ و همچنین ۳۳۱ راکد هواپیما از سوی دشمن بعثی به این شهر اصابت کرد و حدود ۱۹ هزار منزل و مسکونی در دزفول تخریب شد اما ایستادگی مردم موجب خنثی شدن نقشه شوم دشمنان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1