تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۵۱۴۰۹

آیت الله ملک حسینی رای خود را به صندوق انداخت

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پای صندوق اخذ رای، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، پس از حدود ۲۰ روز تبلیغات داوطلبان ریاست جمهوری و حدود یک هفته تبلیغات داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرانجام روز موعود فرا رسید.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی قبل با حضور در پای صندوق اخذ رای، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انداختن رای به صندوق، گفت: رهبر معظم انقلاب، امروز را روز جشن ملی نام گذاری کردند؛ یعنی روزی که من ها به ما تبدیل می شود و هر ایرانی با ایرانی دیگر رای مشابه و موثر در سرنوشت کشور هستند.
آیت الله ملک حسینی، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور منتخب متعلق به رای دهندگان او نیست و رئیس جمهور همه است که سکان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و مسائل مختلف ملی و بین المللی را به مدت چهار سال برعهده می گیرد.
وی رسالت رئیس جمهوری را رسالتی بسیار سنگین و نیازمند عزمی بزرگ دانست و عنوان کرد: الحمدلله مردم امروز با درک، شعور و بصیرت بالا آمده اند تا فردی را انتخاب کنند که برای انقلاب، دین و کشور می تواند موثر و همچنین انسانی که در عرصه بین المللی مایه عزت و آبروی کشور باشد را انتخاب کنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: به کاندیداها توصیه می کنم چه رای بیاورند یا نیاورند ایرانی، انقلابی و مسلمان هستند و نمی توان نام آن را شکست یا پیروزی گذاشت؛ زیرا پیروز واقعی انتخابات ملت ایران هستند.
آیت الله ملک حسینی، اضافه کرد: در انتخابات شورا هم که برای خود جایگاه ویژه دارد، بدون شک همان مواردی که در مورد انتخابات ریاست جمهوری گفته شد جاری است؛ ولی در یک سطح کوچک تر و طرفداران کاندیداها قائده های موفقیت یا عدم موفقیت کاندیداهای خود را می دانند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انشالله انتخاباتی آبرومند برای ایران رقم خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1