تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۵۱۳۲۴

سخنان مهم آیت‌الله ملک‌حسینی در آستانه انتخابات ۹۶

۰
کبنا ؛
نماینده، ولی فقیه در استان مردم کهگیلویه و بویراحمد را به حضور باشکوه و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز، نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز انتخابات، روز تعیین سرنوشت ملت ما به دست خود در ضل اراده الهی است، گفت: شرایط زمان، درک آینده، فعالیت دشمن، نیازهای درک شده توسط مردم، فرمان رهبر معظم انقلاب و انسان‌های فرهیخته دیگری که جامعه را به خیر توصیه می‌کنند، همه و همه بر این ضرورت تاکید می‌کنند که همه باید بیاییم و همه خواهیم آمد و حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.
آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد هم مثل همیشه خواهد درخشید، ولی تذکر نکاتی به خودم، مردم استان و مسئولان را ضروری می‌بینم.
وی با اشاره به اینکه این مشارکت نباید به گونه‌ای باشد که خدای ناکرده به دین ما خدشه‌ای وارد کند؛ مبادا عزت و دین بفروشیم برای دنیای خود یا دیگران ادامه داد: بدون شک همه مسئولان انتخاباتی امن را رصد می‌کنند و این امنیت می‌تواند بستری خوب برای شکل گیری مشارکتی حداکثری باشد.
آیت الله ملک حسینی گفت: امانت در انتخابات می‌طلبد تا یک انتخابات سالم برگزار شود و این سلامت را مسئولان اجرایی و نظارت می‌توانند رقم بزنند و باید عزیزانی که اخذ و شمارش رای می‌کنند نهایت دقت را در حفظ این امانت به خرج داده و هیئت‌های نظارت به صورت دقیق کم و کیف انتخابات را نظارت کنند تا مردم دلگرم به این باشند آنچه از صندوق آن‌ها بیرون می‌آید، رای آنهاست.
نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مردم فهیم، با بصیرت و با شعور ما همیشه نشان داده اند که نتیجه صحیح یک انتخابات سالم را به زیبایی می‌پذیرند.
وی گفت: من به خودم و مردم، مسئولان به خصوص دستگاه های قضایی و امنیتی توصیه می‌کنم همه دست به دست هم داده و انتخابات آبرومند و باشکوه که درخشش ایران را در جهان بیش از پیش کند، لباس ظهور ببخشیم و بر عزت، آبرو و اقتدار ایران بیافزاییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1