تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۲۵۱۳۰۲

توضیحات مدیرعامل شرکت گاز در باره کلنگ‌زنی پروژه ممبی و سرآسیاب

۵
۰
کبنا ؛رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز با ارسال متنی در باره کلنگ زنی پروژه ممبی و سرآسیاب توضیح داد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
مردم شریف و گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد
ویژه روستاهای بخش سرآسیاب، ممبی و روستاهای تابعه ی شهر لنده
با عرض سلام، تقدیم احترام و آرزوی تحیات الهی؛
ابتدا خداوند قادر متعال را سپاسگزارم که بر حقیر منت نهاد تا در مسیر خدمتم به نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق خدمتگزاری به مردم بزرگوار و استان زرخیزم نیز نصیب فرزند کوچک این دیار گردد.
با عنایات باری تعالی چندی پس از شروع بکار پروژه عظیم گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک، در شرف کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای ۱* بخش سرآسیاب، ممبی و روستاهای تابعه ی شهر لنده قرار داریم.
از این رو لازم دانستم بنابر وظیفه و جهت اطلاع چند نکته را در این رابطه معروض دارم:
- با نگاه ویژه و حمایت های دولت محترم، همدلی و پیگیری های دلسوزانه مسئولین استانی بویژه استاندار محبوب و نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس، امروز شاهد به ثمر نشستن و تحقق آرزوهای دیرین خویش که هدیه نظام و دولت یازدهم به مردم است هستیم.
- شرایط محیطی و صعب‌العبور بودن مناطق مذکور، هزینه گازرسانی این پروژه را به مبلغی بسیار بیشتر از سقف قانونی هزینه کرد می رساند (طبق بخشنامه ی گازرسانی به روستاهای شرکت ملی گاز ایران، حداکثر هزینه برای هر علمک شش میلیون تومان می باشد).
لذا قانونا و در شرایط معمول امکان برخورداری این مناطق از نعمت گاز تقربا غیرممکن می نمود، اما تلاش های شبانه روزی کارشناسان متعهد و متخصص شرکت گاز استان که ماحاصل راهپیمایی حدود یکماهه و بررسی های دقیق مهندسی برای انتخاب مسیر مناسب بود، توانست با منطقی نمودن هزینه ها طرح را توجیه نموده و به تائید شرکت ملی گاز کشور برساند.
- همانگونه که مستحضرید این پروژه با ۳۸ روستا، ۲۲۷۹ خانوار، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش و بودجه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال، بر اساس وعده ای که دولت تدبیر و امید در بهار سال گذشته (۹۵) به مردم داده بود ظرف مدت یکسال مطالعه، تامین بودجه و نهایتا مصوب گردید.
- طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بود در چنین روزی (چهارشنبه، مورخ ۲۶/۲/۱۳۹۶)  آیین کلنگ زنی این پروژه در مجاورت آرامگاه "شهید چامی" از شهدای والامقام آن خطه، برگزار گردد، اما از آنجایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار داریم و به تبع آن اکثر مسئولین و مدعوین، مشغول مقدمات برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات بوده و فرصت حضور برای این بزرگواران مقدور نبود و از طرفی امکان ایجاد پاره ای سوتفاهم ها و سو برداشت ها از این مراسم وجود داشت، لذا شرکت گاز استان که وظیفه ذاتی خود را همواره خدمت رسانی صرف به مردم دانسته و می داند، بر آن شد تا با دلالت به آیه ی شریفه:  "الخیر فی ما وقع" این اتفاق مبارک را به تاریخی دیگر موکول نماید.
از این بابت از یکایک مردم عزیز خاضعانه پوزش طلبیده و انشاالله ظرف دو هفته آینده جهت اجرای این مراسم اقدام و اطلاع رسانی می نماییم.
در پایان از حمایت های بی دریغ مسئولان مربوطه در سطح استانی و ملی و مردم قدرشناس استان که خیرخواهانه و مجدانه پیگیر مطالبات به حق خویش هستند تشکر می نمائیم و امیدوارم با دلگرمی و به پشتوانه تمامی عزیزانی که دل در گرو مردم این مرز و بوم دارند، روزی در سراسر ایران عزیز و کل استان جشن سبز برگزار نمائیم .

رحمن خادم
مدیرعامل شرکت گاز استان
نام شما

آدرس ايميل شما

سینا موسوی منش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت دولت تدبیر و امید و مدیران زحمتکش استانی
قایدگیوی
Iran, Islamic Republic of
روحانی توجه تو یه روستاها ستودنی است. خداوند برتو توجه فرماید
یاسوج
United Kingdom
جنابعالی که درحال حاضر در حال فعالیت انتخاباتی در ستاد دولت تدبیر و امید هستید حالا ببینیم دولت بعدی کی باشه. شما باشید یا نه ؟؟
شورانگیز
Iran, Islamic Republic of
آب و برق و مخابرات یه ذره از این گاز یاد بگیرن و خدایی برای مردم خود کار کنن
سعید فتحی
Iran, Islamic Republic of
راست و دروغش پای خودشون اما اگر این کار رو برای انتخابات کردن دمشون گرم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1