تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۲۵۱۲۵۱

«حجت‌الاسلام رئیسی» استاد فسادستیزی است

۴
۰
کبنا ؛



فعال فرهنگی و عضو جبهه نیروهای انقلابی با بیان اینکه زیر علم بنفش دشمنان نظام و ضد انقلاب جمع شده‌اندفگفت: ما به این علم مشکوکیم.

به گزارش کبنا، علی خرامین شامگاه چهارشنبه در اجتماع هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در دهدشت به تبیین چرایی «نه به روحانی»، «آری به رئیسی» و تکلیف نیروهای انقلابی در روزهای باقیمانده به انتخابات پرداخت.

خرامین با بیان اینکه مردم ما ولایت‌مدارند و نظام را دوست دارند اظهار داشت: برای این نظام شهید دادند و امروز این مردم احساس خطر می‌کنند.

وی با اشاره به نماد تبلیغاتی کاندید دولت تصریح کرد: دغدغه مردم این است در پرچم‌های بنفش شما چه خبر است که همه تیرخوردگان نظام در زیر این علم جمع شدند؟

خرامین با بیان اینکه ما بوی تعفن از این عَلم بنفش استشمام می‌کنیم،گفت: این علم شما چه چیزی را به دنیا صادر می‌کند که ضد انقلاب‌های خارج نشین و دشمنان نظام به آن پیوستند، ما می‌گوییم ساده و آلت دست اینها شدید همان طور که سال ۸۸ زیر علم سبز فتنه رفتید،ما به شما مشکوک هستیم.

این فعال جبهه فرهنگی شعارهای اقتصادی دولت را یادآور شد و گفت: به ما قول دادید می‌خواهیم رونق اقتصادی بیاوریم اما الان سفره ما را خالی کردید،رکود بیکاری را شکستید،بالاترین میزان واردات در تاریخ ایران را رقم زدید و کارخانه‌ها را تعطیل کردید.

وی افزود: به ما گفتید برجام را می‌پذیریم تا دلار وارد کنیم اما حیثیت، عزت، و آبروی کشور را بر باد دادید، اندیشه امامی که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را نابود کردید.

خرامین ادامه داد: فتح‌الفتوح برجام کجاست؟ اگر این ملت بدانند در برجام چه کردید لباس عزا می‌پوشند.

وی با یادآوری شعار بازگشت عزت در دولت یازدهم گفت: پاسپورت ایرانی در آخرین رده‌بندی ۲۲ رتبه بی‌ارزش شد،در فرودگاه جده به جوان ایرانی تعرض کردند،۱۸ ماه نماینده ما را در سازمان ملل راه ندادند،حادثه منا اتفاق افتاد و اگر تشر رهبری نبود جنازه‌ها را تحویل نمی‌دادند، و حوادث دیگری که عزت ما را فنا کرد، هیچ کاری نکردید، ننگ بر این عزت.

خرامین تصریح کرد: حالا که سیدی بزرگوار و سرباز بی‌نظیر و بی‌بدیلی پیدا شده که می‌گوید یارانه فقرا را زیاد می‌کنم زورتان می‌آید از کمک به مستضعفان و می‌گویید نمی‌شود.

وی در بیان چرایی انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح،گفت: ولایتمدار است، درد محرومان را می‌فهمد،گفتمان زیبایی دارد و استاد فسادستیزی است.

نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
درود بر رییسی
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر عزیز
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترخرامین
فرشاد خیراندیش
Iran, Islamic Republic of
تو که رای نداری واسه چی اظهار نظر می کنی تو حق اظهار نظر نداری
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1