تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب : ۲۵۰۸۲۰

سخنان «سید باقر موسوی» در جمع هواداران روحانی

۴
۰
کبنا ؛نماینده اسبق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نامزدهای انتخاباتی برای افزایش یارانه نقدی مردم که پایه و بنیان آن از اساس غلط بود در شان و زیبنده ملت و راه حل منطقی و عقلانی برای رفع مشکلات و چالش های موجود نیست.

به گزارش کبنا، سید باقر موسوی چهارشنبه شب در اجتماع هواداران حسن روحانی در یاسوج اظهار داشت: مردم دیگر فریب این گونه وعده های توخالی ، پوپولیستی و بدون پشتوانه کارشناسی را نمی خورند.
وی بیان کرد: عده ای که با خیال واهی می خواهند با توزیع پول، سیب زمینی و یا آرد رای مردم را بخرند، سخت در اشتباهند.
این فعال اصلاح طلب در شهرستان بویراحمد بیان کرد: مردم ایران ثابت کرده اند که هرگاه به آنان اعتماد شد بهترین و مناسب ترین تصمیم ها و انتخاب ها را در بزنگاه های حساس تاریخ این کشور گرفته اند.
وی با بیان اینکه گوش مردم دیگر از شعار و وعده های دروغین پر شده، گفت:تامین و ایجاد شغل و وعده بهبود شرایط اقتصادی بدون ارائه برنامه و راهکار شعاری بیش نیست و البته خطرناک تر و شرمسارانه تر آنکه این وعده ها بر روی صادق ترین، وفادارترین و قدرشناس ترین افراد این کشور یعنی محرومان و مستضعفان متمرکز شده است.
موسوی انتخابات را فراتر از وظیفه و تکلیف انسانی دانست و گفت: انتخابات و تعیین سرنوشت، حق این مردم است و البته این رای، حضور و انتخاب کردن نیز مشروط است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی نارضایتی ها از کارکرد نامناسب این روزهای صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مطرح است که مسئولان و متولیان امر در این رسانه باید در عمل ثابت کنند که به عنوان رسانه ای بی طرف زبان گویای همه مردم و ملت ایران هستند.
این نماینده مجالس پنجم و ششم در مجلس شورای اسلامی همچنین نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی را از سرمایه های عظیم و متعلق به تک تک ملت و خانواده های ایران اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که این نیروها نیز در عرصه حساس انتخابات استقلال خود را حفظ کنند.
وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و شرایط حاکم قومیتی و عشیره ای حاکم بر استان کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و افزود که ضمن حفظ جایگاه و کرامت هویت تاریخی، خانوادگی و قبیله ای، اما باید افرادی را برای مدیریت شهری انتخاب و گزینش کرد که دارای تجربه، تخصص و تعهد کافی برای خدمت رسانی به شهروندان باشند و رعایت عدالت و مبارزه بی امان با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته ،هنوز هم دارد نامه امضاء می کند.
خواجه بافره بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مردم تلاش می کنن تو و چند نفر دیگر سود شو میبرین امیدواریم مردم این را درک کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای سید باقر موسوی و جهانگیری و بهرامی و زارع و وکیلی برای آقای روحانی صحبت کردندو نتیجه انتخابات در یاسوج نشان میده که ریسی بیشتر رای میاره و ثابت میشه که بزرگان سیاست در بین مردم دیگه جایگاهی ندارند و مردم خودشون تعین میکنند و مقلد نیستند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
هرچی بقیه جون بکنن ما ایمان داریم ک روحانی اوله و پیرووووووووووووز
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1