تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۲۵۰۷۲۷

گزارش تصویری نطق انتخاباتی « هدایت امیری»/ امیری: اگر قانون درست اجرا شود شهروندی ناراضی نیست

۱
کبنا ؛نطق انتخاباتی هدایت امیری کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز نطق انتخاباتی هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
هدایت امیری کاندیدای انتخابات شوراها و رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در این برنامه گفت: شورای شهر یاسوج برای فعالیت خود به مشورت همه شهروندان، نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگ و معتمدین نیاز دارد.
امیری با بیان اینکه شهر یاسوج متعلق به همه مردم است، و تنها به یک قوم و حزب خاصی ربط ندارد، اظهار داشت: در شورای شهر اشخاصی باید حضور داشته باشند، که دلسوز مردم و شهر باشند، و بدون هیچ گونه تعصب قومیتی به مردم خدمت کنند.
عضو سه دوره شورای شهر یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج طبیعت و هوای مناسبی برای جذب گردشگر دارد، افزود: این شهر نیاز به دلسوز دارد؛ متاسفانه ضوابط شهرسازی در شهر یاسوج رعایت نمی‌شود و قانون گریزی در این دوره شورای شهر فراوان بود، و بودجه‌های تصویب شده در شورای شهر، در چارچوب قانون بودجه انجام نمی‌گرفت.
امیری تصریح کرد: در دوره‌های گذشته  شاهد ساخت و سازهای غیراصولی زیادای بودیم، اما در این دوره ساخت و سازی صورت نگرفته است.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه هزار پرونده ساخت و ساز غیرقانونی در شهر یاسوج وجود دارد، گفت: این یعنی در کمیسیون ماده ۱۰۰  برای هزار پرونده رأی صادر شده، یعنی برای هزار نفر در کمیسیون ماده ۵ رأی صادر شد، یعنی هزار نفر قانون و مقررات شهرسازی را نادیده گرفتند.
امیری با اشاره به اینکه در این دوره شورای شهر یاسوج بیشترین تخلفات را داشتیم، گفت: تراکم ساخت و ساز در این دوره شورا رعایت نمی‌شد و  متاسفانه مشکلات در شورای شهر جدید این بود، که برخی از اعضای شهر نتوانستند در کنار هم نسبت به حقوق مردم مدافع خوبی باشیم.
وی بیان کرد: در شهر یاسوج کلیه ساخت و سازها جلوتر از طرح‌ها هستند، یعنی اول می‌سازند بعد طرح آن اجرا می‌شود و باید گفت که ساخت و سازها خارج از ضوابط شهرسازی طوری پیش می‌رود که اگر به فکر شهر یاسوج نباشیم، به دلیل معضل ترافیک و کمبودها آینده قابل سکونت نخواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد افزود: به دلیل مصوبات نادرست شورای شهر دوره چهارم به عنوان ورودی به محدوده شرف آباد، بلوکو و نجف آباد ارزش افزوده می‌گیرند، که نباید می‌گرفیتم. تصور می‌شود که بنده این موضوع را پیگیری نکردم، درواقع در  صحن علنی شورا پیگیری و مطرح شده است.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با اشاره به مشکلات املاک مردم در چشمه نباتی و حاشیه جمهوری و کاشانی، گفت: شهرداری هر املاکی را تنها می‌تواند ۱۸ ماه تملک کند، اما اکنون مدت ۴۰ سال است که املاک مردم در این خیابان‌ها بلاتکلیف است و با مراجعه متعدد به شهرداری تعیین تکلیف نمی‌شود.
وی با بیان ایکه اگر قانون درست اجرا شود شهروندی ناراضی نیست، تصریح کرد: این موضوع در شورای شهر پیگیری شد، متاسفانه به خاطر اینکه اعضای شورای شهر باهم همراه نبودند و فضای سوءاستفاده را پیش می‌گرفتند تصمیمات در خصوص این املاک اعمال نمی‌شد.
این کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: کسانی را که برای شورای شهر به عنوان منتخبین انتخاب می‌کنیم، باید بدانیم قیمتشان چند است و چطور می‌خواهند مشکلات شهر را برطرف کنند، امروز برخی از نامزدهای انتخابات دست به قرآن می‌شوند و به خانه‌های مردم می‌روند در حالی که مردم آن نماینده را به خوبی نمی‌شناسند.
امیری تاکید کرد: کسانی که رزومه کاری ندارند، قطعاً در شورای شهر موفق نیستند، کسانی که رأی و انتخابشان پوستر تبلیغاتی است، این افراد نمی‌توانند در آینده شهر اثرگذار باشند، افرادی که کارت شارژ می‌گیرند و رأی می‌دهند نمی‌توانند آینده شهر را خوب رقم بزنند، شان انسان خیلی بالاتر از کارت شارژ است.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
هدایت امیری ..
صلاحي
Iran, Islamic Republic of
امیری پر
افشین
Iran, Islamic Republic of
چند دوره بودی چکار کردی چرا دوباره ثبت نام کردی بی دیگه ..ن مردم اینقدر دنبال م..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1