تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۲۵۰۶۳۰

همایش حامیان «رئیسی» در یاسوج با حضور باقر لنکرانی / پناهی: آرای مردم امانت است هیچ کس حق خیانت ندارد

۷
۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی به استقبال جهانگیری رفت که خودشان گفته بودند این کار خلاف قانون است، گفت: از نهادهای نظارتی می‌خواهیم به تخلف استاندار رسیدگی کنند.
، حجت‌الاسلام صفدر پناهی عصر امروز در تجمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج اظهار داشت: مصاحبه ‌وزیر کشور همه ما را نگران کرده ‌که گفته بر خلاف دوره‌های دیگر، نتیجه انتخابات باید یک جا جمع‌بندی و به شورای نگهبان تحویل داده شود، آقایان چه احساس خطری کرده‌اند که می‌خواهند برخلاف همه دوره‌های قبل عمل کنند.
وی افزود: آیا تحمل این را ندارند که مانند دوره‌های قبل عمل کنند، این اقدام شائبه و نگرانی ایجاد می‌کند، ما خواهان اعلام آرا به مرور هستیم تا مردم دچار تشویش خاطر نشوند.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح استان ما مسئولان اقدامات خلاف قانون انجام داده‌اند، گفت: آقای استاندار به استقبال کسی در فرودگاه رفت که کاندیدای ریاست جمهوری بود، وقتی آقای رئیسی به استان آمد معاون استاندار را برای استقبال فرستادند و گفتند بر اساس مصوبه‌ای هیچ‌کس جز معاون سیاسی به استقبال هیچ کاندیدایی نمی‌رود، اما یک روز نگذشت که شخص استاندار به استقبال جهانگیری در فرودگاه رفت.
پناهی اظهار کرد: این حرکت نشان داد که اینها صادق نیستند، از نهادهای نظارتی و قوه قضائیه می‌خواهیم با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخورد قانونی شود.
وی بیان کرد: مدیرکل انتخابات به استقبال جهانگیری رفت، در روز روشن ادارات را تعطیل کردند و به مصلی شهر یاسوج رفتند اما هر کاری کردند نتوانستند اجتماع بزرگ آقای رئیسی در یاسوج را زیر سؤال ببرند.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آقای استاندار و تیم اجرایی او مسئول انتخابات هستند، آرای مردم در دست آنها امانت است هر کسی در این امانت خیانت کند جایی در این استان ندارد.
پناهی ابراز کرد: تا روز انتخابات و تا پایان باید لحظه به لحظه در صحنه باشیم مانند دری گرانبها از صندوق‌های رأی حفاظت کنیم.
وی بیان کرد: آقایان قافیه را باخته و حرفی برای گفتن نداشتند، چهارسال کارنامه مردودی گرفته، هر چه وعده می‌دهند کسی باور نمی‌کند، بنابراین در این یکی دو روز ممکن است تهمت‌ها و شایعاتی را ترویج دهند.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه جریان ولایی، دین مدار، ارزش‌مدار و دلسوزان صاحب اندیشه از آقای ملک‌حسینی گرفته تا حجت‌الاسلام میراحمد تقوی این بار در یک صف قرار گرفته‌اند.
منبع خبر: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ریسی
Iran, Islamic Republic of
سی النگویلش تو ایخی بی محرومان و فقرا همدردی کنی دده
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
...ش خودپندارد
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
سیب زمینی میخوام???????????
میر رضا
Iran, Islamic Republic of
اینها مردم هستند نه مسئولین
درود بر رییسی
مهران
Iran, Islamic Republic of
به اندازه حقوق یکسال یک ۹۶درصدی فقط النگو داره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درووووود بر روحانی
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
باعث بدبختی است استان سید مسعود حسینی و پناهی است
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1