تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۲۴۹۹۹۳

ائتلاف قالیباف و رئیسی در مصلای تهران (+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛محمدباقر قالیباف گفت: ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.
محمدباقر قالیباف طی سخنانی در همایش حامیان رئیسی که در مصلای تهران در حال برگزاری است،‌ با اشاره به ائتلاف خود با حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت ۴ درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.
قالیباف افزود: انقلاب ما برای این نبود که دولتمردان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.
وی ادامه داد: ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.
قالیباف تصریح کرد: به دولت چهار درصدی ها پایان خواهیم داد تا همه بدانند هم می دانیم، هم می خواهیم و هم می توانیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده‌ایم اما این کافی نیست و من درخواستم این است که همه ما از امروز تا ۳ روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا ۹۶ درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا به دولت ۴درصدی‌ها پایان دهیم و این شدنی است.
قالیباف با بیان اینکه امروز شما مردم عزیز برای انقلاب، نظام و اسلام افتخار آفریدید، گفت: ما از ۱۲ فروردین۵۸ که نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویب رسید، عهد کردیم که با ظلم مبارزه کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ما عهد کردیم که در خدمت مردم باشیم و در راه پیشرفت و رشد کشورمان تلاش کنیم. قرار نبود کسانی در مسند مسئولیت بنشینند که آنها مردم و مستضعفان را نبینند و در حقیقت محرومان را نادیده بگیرند و مردم این سرزمین غنی را روز به روز فقیرتر کنند.
قالیباف ادامه داد: قرار ما این نبود که رکود و گرانی را در جامعه گسترش دهند، وعده بدهند و عمل نکنند.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما مدیون مردمی است که همیشه در صحنه بودند.
قالیباف همچنین تصریح کرد: قطعا این نظام اسلامی را مرهون خون شهدای دفاع مقدس در عرصه مجاهدت هستیم و امروز هم مدافع شهدای مدافع حرم و همه مردم در صحنه حضور دارند و همیشه با حضور و شور خود برای نظام اسلامی افتخار آفریدند.
قالیباف ادامه داد: قرار نبود مسئولان در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند.
وی همچنین یادآور شد: دولت امروز دولتی است که بر مردم و ۹۶ درصدی ها سخت‌گیری و برای آن ۴درصد فرش قرمز پهن می‌کند.
قالیباف افزود: امروز همه مردم ولو از سلایق مختلف در سراسر ایران یک هدف اصلی و ثابت دارند و همه با هم متحدیم. ما با اتحاد برای تغییر وضع موجود می‌گوئیم که دولت ۴درصدی و حرف و شعار نمی‌خواهیم.
وی ادامه داد: ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم که این شرط پیروزی است.
قالیباف تصریح کرد: وحدت عملی کنونی زمانی مثمرثمر و شیرین خواهد شد که با کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم بخصوص حل مشکلات اقتصادی آنها را به آینده امیدوار کنیم.
وی اظهار داشت: دو روز دیگر پای صندوق های رأی خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت ۴ درصدی پایان خواهیم داد.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گذشته ما سپر شدن برای مشکلات و بلاهای کشور و سربازی برای نظام و دور کردن سایه تروریسم از کشور است.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه در همایش پرشور حامیان انقلاب اسلامی حضور یافت و در جمع حماسی مردم تهران سخنرانی کرد و ابتدای سخنرانی رئیسی با شعارهایی همچون «سلام بر رئیسی، درود بر قالیباف» و «سید مظلوم ما، رئیس‌جمهور ما» حمایت خود را از رئیسی و قالیباف اعلام کردند. جمعیت همچنین در حمایت از رئیسی با شعار «سونومی اصفهان امروز رسید به تهران»‌ حمایت خود را از کاندیدای نسل انقلاب و کاندیدای جوانان اعلام کردند.
رئیسی در ابتدای سخنرانی خود اظهار داشت: سلام و درود بر امام شهیدان و سلام بر جانبازان و سلام بر مادران و خواهران و همسران کسانی که صبورانه تلاش می‌کنند و سلام ما بر مقتدای فرازنه‌مان و سلام بر شما فرهیختگان و جوانان برومند و غیور و زنان و مردان بابصیرت.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک اعیاد شعبان با بیان اینکه ما در حکومت مهدوی دو اصل اساسی برای کارگزاران داریم، گفت: تقوای الهی و کارآمدی دو ویژگی مهمی است که می‌تواند جامعه را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.
وی ادامه داد: آنچه در این کارآمدی اهمیت دارد، ضرورت داشتن برنامه است؛ چراکه حرکت بدون برنامه مانند حرکت کشتی بدون ناخداست، اما آنچه بیش از همه ارزشمند است نیروهای کارآمدی هستند که باید به‌دوراز ادعا و حرف به مردم اقدام و عمل نشان دهند.
رئیسی با بیان اینکه مردم باید ببینند و حس کنند آنچه در برنامه‌ها گفته می‌شود در زندگی‌شان تحقق عینی و عملی پیدا کرده است، افزود: نوشته و کتابت و پژوهش بسیار است، اما آنچه ما در برنامه دولت کار و کرامت ارائه کردیم،‌این است که دولت کار و کرامت،‌ دولتی با برنامه و برنامه‌ای با حضور زنان و مردان کارآمد در عرصه اجراست.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: بنده از برادر ایثارگر و مجاهدم آقای دکتر محمدباقر قالیباف که در یک اقدام زمان‌شناسانه مطابق با آنچه نیاز امروز است تصمیم گرفتند، تشکر می‌کنم.
* جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی جبهه‌ای منسجم و متحد دارد
وی تصریح کرد: آقای قالیباف در یک اقدام زمان‌شناسانه تصمیمی گرفته که نیاز امروز کشور است تا جریان دغدغه‌مند انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده خط نورای امام(ره) جبهه‌ای منسجم و متحد داشته باشد.
بالغ بر سیصد هزار نفر از مردم پایتخت پس از سونامی دیروز اصفهان برای حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور دارند.
پس از سونامی دیروز مردم اصفهان در حمایت از رئیسی ، امروز سه‌شنبه نوبت به مردم تهران رسید تا آن را تکرار کنند.
این خبر به صورت لحظه‌ای بروز رسانی می‌شود.
ـ ده‌ها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلای تهران رسانده تا حمایت خود را از کاندیدای جبهه انقلاب اعلام کنند.
ـ این گزارش حاکی است اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند و تمامی خطوط منتهی به مصلی پر از ازدحام گزارش شده است.
حاکی است شبستان مصلای تهران مملو از جمعیت است. همچنین بخاطر بسته شدن درهای مصلا هزاران نفر بیرون از سالن حضور دارند.
ـ همایش بزرگ نیروهای انقلاب در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی ساعت ۱۶/۵۰ دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد.
ـ در ابتدای این همایش مجری با لحنی کنایه آمیز گفت: «ما آمده ایم دیوارها را برداریم؛ آقای روحانی! آقایان اینجا سکوت می‌کنند و شما به شور و هیجان دختران گوش کنید».
ـ برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست دارند.دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است.
ـ این روزها در جای جای کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌های متفاوت در سخنرانی‌های رییسی یک پیام جدی را برای روحانی دارد که استراتژی دیوارش شکست خورده است!
مردم دریافته‌اند که دیوار کشیدن در پیاده‌رو بین خانم‌ها و آقایان تهمت بود و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که دیوار فساد و رانت و اشرافی‌گری را خراب کنند!
ـ قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.
برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی - قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:
ـ سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
ـ ممنون از این اتحاد
ـ رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه ای، خمینی
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا
-محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هم وارد مصلی تهران شدند.
ـ سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.
ـ منصور ارضی بعد از اینکه شال سبز سیدی را بر دوش رئیسی انداخت قالیباف را هم در آغوش گرفت
ـ همزمان با شروع سخنرانی قالیباف، شعار قالیباف دوست داریم از سوی جمعیت سرداده شد.
ـ پرویز شیخ‌طادی در اجتماع پرشور حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلی تهران حضور یافت.
قالیباف: با برادر عزیزم ائتلاف کردیم برای تغییر وضع موجود/ قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند
محمدباقر قالیباف در این اجتماع بی‌نظیر گفت: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.
رئیسی: آقای روحانی! چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟/ قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دولتمردان گفت: چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟ چرا قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید؟




























نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای قالیباف چه وعده ها که به طرفدارهات که ندادی گفتی یقچالتون رو پر می کنم گفتی به بیکارها تا زمان اینکه شغل پیدا کنن پول میدم و هزاران وعده دیگه. همون موقع میدونستیم این وعده ها برای انجام ندادنه. به جهان گیری میگفتی اخلاق نداری که به عنوان کاندیدای پوششی اومدی بعد خودت زودتر کنار رفتی. به حرف شماها هیچ اعتمادی نیست
غلام محمد
Iran, Islamic Republic of
روحانی بازنده است ‌ . علتش هم عملکرد خودشه ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
از اولش هم قصد نداشتی بمونی وگرنه یه سفر تبلیغاتی می رفتی اومدی یه مشت وعده نشد دادی و رفتی حالا بعد نتیجه این کار رو در روز رای گیری خواهید دید
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رییسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای جانم.بیوسیدمحرومان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1