تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۴۹۶۶۷

جهانگیری در جمع مردم یاسوج؛ ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه دقیقی داریم / «روحانی» بزرگترین گفت‌وگوی سیاسی تاریخ دنیا را هدایت کرد

۵
۰
کبنا ؛اسحق جهانگیری در میان مردم یاسوج گفت: امروز این اجتماع کم نظیر یک پیام دارد وآن این است که ما به دنبال عزت ایران و یک ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم.
حس
به گزارش کبنا نیوز، اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری که صبح سه شنبه به یاسوج سفر کرده است در دیدار با مردم این شهر در مصلای شهر یاسوج افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از عزیزترین و با صفا ترین مردم ایران هستند.
جهانگیری تصریح کرد: مردان دلاور و شیر زنان که افتخار ایران و ایرانی هستند و رشادت و از خودگذشتگی شما در تاریخ ایران از آریوبرزن تا شهدای دفاع مقدس زبانزد است و شما مردم لر در تاریخ ایران می درخشید و هر وقت ایران پیشرفتی داشته است و بخشی از ایران که سهم اصلی ایفا کرده عشایر و مردم لر در استان های مختلف است.
جهانگیری اظهار داشت:
وی بیان داشت: ما جمع شدیم که بگوییم به دنبال زندگی با عزت و با شرافتیم و میخواهیم در این کشور هیچ کسی سر گرسنه بر بالش نگذارد و مردم شغل و درآمد داشتـه باشند وکار کنند، ما به دنبال آرامش نظام، آزادی و استقلال هستیم که تبلور آن در انتخابات است.
نامزد انتخابات ریاست جهموری تصریح کرد: امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته و باید دقت کنیم و در منطقه ای که شعله آتش و جنگ است و گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه قتل و کشتار می کنند و ما در شرایط بین اللملی قرارداریم که جنگ طلبان در امریکا فریاد جنگ دارند.
جهانگیری تاکید کرد: ما میدانیم که مردم ما که پای نظام و انقلاب ایستاده اند، برای مقابله با تدبیری ها در دنیا عاقلانه رای خواهند داد.
جهانگیری در ادامه سخنانش گفت: ما در شرایطی هستیم که ایران در مسبر توسعه است و ما از یاد نبردیم که قیمت ها لحظه به لحظه تغییر می کرد و کارخانه ها تعطیل شد و منابع به یغما می رفت.
وی افزود: ما دولت یازدهم کشور را در مسیر صحیح قراردادیم، درست است سرعتش کم است و من میدانم کسی که فردندش بیکار است و قدرت تامین معیشت ندارد چه رنجی می کشد.
جهانگیری بیان داشت: برنامه دولت دکتر روحانی کامل است و ما از اینجا به ملت اعلام میکنیم ملت شریف ایران و مردم در مقطع فعلی ببینید به چه دولت و رییس جمهوری نیاز دارند، و شما در این مقطع به چه کسی نیاز دارید که قادر باشد برای پیشرفت کشور تلاش کند و باید نشان دهد و بگذازد که همه متخصصین، دانشگاهیان، علما، فرهیختگان، جریانات سیاسی و ... به صحنه بیایند و کشور پیشرفت یابد و این باید درعمل نشان داده شود.
وی افزود: رییس جمهوری نیاز است که بتواند مزیت های اقتصادی کشور را به سمتی ببرد که از اقتصاد اشتغال بیرون آید و اقتصاد کشور بزرگ شود و توسعه یابد و مردم از آن منتفع شوند.
جهانگیری بیان داشت: شما نیاز دارید به دولتی که با دیپلماسی قوی سایه جنگ را از منطقه برطرف کند و در چه کسی این خصوصات است؟من به دوستانی که در دیگر نقاط کشور این پیام را می شنوند می گویم فریب شعار و وعده ها و خیال بافی ها را نخورید و کسی که در تمام عمر کار اجرایی نکرده نمیتواند وعده کار اجرایی بدهد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما مردم اختیار دارید بالاترین مسئول اجرایی کشور را نصب کنید و حتما بررسی میکنید و انتخاب خواهید کرد که اقای کاندیدا در سابقه تو چه کار اجرایی است.
جهانگیری گفت: دکتر روحانی به کمک تیم مذاکره کننده خارجی خود و دکتر ظریف بزرگترین گفتگوی سیاسی تاریخ دنیا را هدایت کرد و در مقابل قدرتها توانست مسیر اقتصاد را برگردانده، تورم را کاهش دهد و ما برای دولت اینده برنامه جامع در حل مشکل مناطق محروم ومحرومیت زدایی تهیه کرده ایم.
وی اظهار داشت:ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی با امتیازاتی استثنایی در محورهای مختلف است باید برنامه توسعه دقیقی داشته باشیم، ،سد تنگ سرخ به زودی اجرایی می شود و باید اراضی دهدشت و چرام از رودخانه استفاده کنند و یاسوج به راه اهن وصل شود و سایر اقدامات لازم انجام شود و من مسئول پیگری استان شما خواهم بود و مسائل توسعه این استان را پیگیری می کنم و من قبول ندارم که این استان را محروم بنامند این استان باید توسعه پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
راه اهن گچساران به شیراز رو هم و گچساران به اهواز رو هم پیگیری کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خودتی.یک صداهمه باهم سلام برسیدمحرومان
با روحانی کمتر از 1400 ساعت دیگر
Iran, Islamic Republic of
شما رقیب هستید ؟؟؟ یا رفیق ؟؟؟؟
حامیان ریئسی
Iran, Islamic Republic of
چطور چهار سال پیش نداشتین
همین بسه برای مردم که روحانی مردم استان قابل نمیدونه که بیاد
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی و درود بر جهانگیری
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1