تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۴۹۳۳۸

شرافتی: خلاء نیروهای متخصص در شورا و شهرداری دوگنبدان

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛زهرا شرافتی
همانگونه که تمامی همشهریان محترم در جریان هستید، گچساران تا سال‌های قبل از نمایندگی دکتر تاجگردون هیچ گونه امکاناتی نداشت، و واقعاً مظلوم و مغفول مانده بود. هر ایرانی که از این شهر عبور می‌کرد، دلش به حال بام نفت ایران می‌سوخت.
ولی این چند سال اخیر گچساران دگرگون شده است؛ حرف اول محافل سیاسی و استان و ایران شده است. جاده‌های اصلی و فرعی پیشرفت خوبی داشته است. پارک‌ها و فضای سبز ومنظره شهری وسیمای کنونی شهری و محله‌ها دگرگون شده است.
همه این مطالب میسر نبوده و نیست مگر با همت والای مسولین بالا رتبه شهری و استانی.
شهرداری گچساران به عنوان بازوی اجرایی نماینده گچساران سنگ تمام گذاشته است شورای شهر هم در حد توان خود مصوبات خوبی به اجرا گذاشته است.
اما یک برنامه ریز متخصص و مقتدر و که بتواند، زیرساخت‌های شهری گچساران را دگرگون کند، و در زمینه‌های مختلف برنامه ارائه نماید؛ و برای مشکلات و کمبودها طرح و نقشه ارائه نماید به شدت احساس می‌شود.
گچساران به یک نیروی متخصص در زمینه معماری و شهرسازی نیاز دارد، تا در زمینه‌های گوناگونی همچون منظره شهری و نقشه راه کلی برای توسعه شهرمان گامی مؤثر و بلند بردارد.
اکنون زمان آن رسیده فرصت را به جوانان خوش فکر و خوش آتیه و پر انرژی بدهیم تا با نگاه تخصصی به شهرمان در فکره توسعه وعمران گچساران گام بردارند.
به فرصت‌های خدادادی و موقعیت استراتژیک گچساران بیندشیم و گامی بلند در جهت توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در زمینه انرژی نفت گاز و پتروشیمی و صنایع کوچک وپایین دست پتروشیمی برداریم و مشکل اول خانوادهای گچسارانی یعنی اشتغال جوانان و فرزندان بام نفت گاز و انرژی ایران دوگنبدان را حل نماییم.
سروران گرامی فرصت‌ها همیشگی نیست وبا انتخاب غلط و کورکورانه شهرمان را به عقب برنگردانیم.
مگر می‌شود یک پزشک تعمیر گاه ماشین راه اندازی کند.
یا یک مهندس پزشکی کند و بیماران را درمان نماید.
هر کس در حوزه تخصص خویش می‌تواند مثمر ثمر باشد.
اکنون خداوند مارا عنایت فرمونده و زمینی پر از نفت و گاز و انرژی زیر پایمان قرار داده‌اند.
و نماینده ای توانا و خوش فکر و پر انرژی همچون دکتر تاجگردون داریم که تمامی ایران اسلامی غبطه چنین نماینده ای را در کشور می‌خورند.
پس بیایید دست در دست هم دهیم و با همت والای خود انتخابی شایسته همچون گذشته انجام دهیم و افراد متخصص و خوش آتیه را به عنوان نماینده شورای شهر انتخاب کنیم و تیم مدیریتی و اجرایی شهرمان را قویتر از گذشته انتخاب نماییم.
 
زهرا شرافتی ابدهگاه
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدا
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خانوم شرافتی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1