تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۴۸۹۶۸

زارعی: دولت یازدهم دردهای مزمن کشور را با درایت و تدبیر درمان کرد

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت یازدهم در بدترین شرایط، کشور را تحویل گرفت و با وجود تمامی مشکلات و کمبودها نیز موفقیت های ارزنده ای کسب کرد.

به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی یکشنبه(۲۴ اردیبهشت‌‌ماه) در جمع حامیان حجت الاسلام «حسن روحانی» در یاسوج اظهار داشت: دولت تدبیر و امید وارث شرایط بد و نامناسبی بود که به دلیل نگاه غیرهوشمندانه دولت قبلی به مسائل و نبود برنامه ریزی های صحیح ایجاد شد.
وی افزود که به دلیل رفتارهای خاص سیاسی دولت دهم یک تقابل جدی بین ایران و بسیاری از کشورهای دنیا ایجاد و اجماع جهانی علیه کشور شکل گرفته بود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اجماع جهانی سبب شد که قطعنامه های گوناگونی علیه ایران صادر شود.
زارعی عنوان کرد که به دلیل صدور این قطعنامه ها درآمدهای نفتی ایران به حداقل ممکن رسید و شرایط اقتصادی کشور نیز در وضع نگران کننده ای بود.
وی ابراز داشت: دولت یازدهم با توجه به مشکلات متعدد کشور و برای برون رفت از چنین شرایط نامطلوبی اقدام به فعالیت و برنامه ریزی در ۲ محور مهم شامل ساماندهی حوزه دیپلماسی و روابط خارجی و برگرداندن وضعیت بد اقتصادی به مسیر اصلی کرد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت که ایران در دولت یازدهم توانست در عرصه دیپلماسی با تعاملات لازم به شرایطی برسد که بر سر میز مذاکره مقابل پنج قدرت بزرگ دنیا بنشیند.
زارعی اظهار داشت: اراده، انگیزه و هوشمندی مسئولان دولت تدبیر و امید سبب شد که در مذاکرات دشوار و پیچیده هسته ای توافقات مهم و موفقیت های ارزنده ای برای ایران به ویژه در زمینه اقتصادی حاصل شود.
وی افزود که پس از مذاکرات هسته ای و مسئله برجام زمینه سرمایه گذاری خارجی برای کشور فراهم و طرح های زیرساختی مهمی نیز در حوزه نفت و گاز اجرا شد.
زارعی بیان کرد: دولت یازدهم دردهای مزمن و کهنه کشور را با درایت و تدبیر درمان کرد که از نمونه های بارز آن اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
وی عنوان کرد که برخی ها اعلام می کردند اجرای این طرح بلندپروازی بوده و دست نیافتنی خواهد بود اما با موفقیت انجام شد.
زارعی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید باید بیش از پیش برای مردم بیان شود، ابراز داشت: برخی ها برای جمع آوری رأی به روش هایی متوسل می شوند که اسلامی و اخلاقی نیست.
وی گفت: دولت یازدهم گردنه ها و موانع دشوار متعددی را پشت سر گذاشته و راهی را که این دولت به میانه رسانده باید با حمایت همه جانبه مردم به انتها برسد.
زارعی اظهار داشت: دادن قول چند برابر شدن یارانه های نقدی توسط برخی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در مناظره ها عوام فریبی بوده و به دلیل محدودیت منابع درآمدی کشور قابل تحقق نیست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1