تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۲۴۸۹۵۹

اظهارات موحد در جمع هواداران رئیسی

۱۲
۰
کبنا ؛نماینده اسبق مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی باید قدرت تحمل انتقادات را داشته باشد، گفت: یکی از شعارهایی که ما می‌شنویم این است که می‌گویند تورم تک رقمی شده است دست شما درد نکند اما این تورم به چه قیمتی به دست آمده است؟
حجت‌الاسلام سید محمد موحد عصر امروز در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر یاسوج اظهار د‌اشت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان که در هشت سال دفاع مقدس جبهه‌های جنگ را با حضور خود نورافشانی کردند به طوری که دشمن سر تسلیم فرود آورد، همانند سایر عرصه‌ها با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، پیام‌های مختلفی را به داخل و خارج از کشور مخابره می‌کنند.
وی افزود: اگر امروز شاهدیم که دولت می‌تواند در عرصه‌های بین‌المللی حضور یافته، حرف بزند و دیپلمات‌های ما از حقوق ملت دفاع کنند به پشتوانه حضور مردم است و این مردم هستند که مسیر سیاست خارجی نظام ما را رقم می‌زنند.
نماینده اسبق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما دیپلمات‌هایمان را در همان حدی که مقام معظم رهبری آنها را تحسین کرد، تحسین می‌کنیم اما با همان نگاهی که فرمودند ما مخالف مذاکره نیستیم اما این دشمن قابل اعتماد نیست.
موحد عنوان کرد: آن تحرک، دیپلماسی و حرکت‌ها به پشتوانه حضور آحاد مردم است و همانگونه که مقام معظم رهبری گفت سایه جنگ به وسیله همین مردم، رزمندگان و شهدا، جانبازان و ایثارگران برداشته شد و فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد همانند سایر ملت توانستند مسیر و راه حرکت را مشخص کنند و دشمن را سر جای خود نشانده و با اقتدار وارد مذاکره کنند.
وی ابراز کرد: این ملت همان ملتی است که در سال‌های ۵۶ و ۵۷ و در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به زانو درآورد و امروز هم اگر می‌بینیم توفیقی حاصل شده مدیون حضور و حرکت‌های هر روزه ملت است، روز ۲۲ بهمن، روز قدس، انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات شوراها جمهوریت نظام و جایگاه برجسته مردم را به خوبی نشان داده است.
نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو در روز جمعه یک انتخابات عادی و ساده نیست بلکه یک انتخابات سرنوشت‌ساز است، سرنوشتی که زندگی مردم به تمام معنا به آن تصمیم بستگی دارد و با یک اشتباه جبران نمی‌شود اول اینکه باید جواب خدا را بدهیم و دوم اینکه هر کدام از ما نسبت به رأی خود در مقابل ملت مدیون هستیم و باید احساس مسئولیت کنیم.
موحد با اشاره به مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری و با بیان اینکه بداخلاقی‌های بسیاری را در مناظره‌ها شاهد بودیم و مردم از بسیاری از گفتمان‌هایی که در این مناظره‌ها وجود داشت نگران بودند، ادامه داد: مردم امروز مشکلات بسیاری دارند و خانواده‌ها از مشکل بیکاری و نبود شغل برای فرزندانشان رنج می‌برند، این وضعیت به طور قطع نیاز به یک تحول و دگرگونی در ابعاد و مسائل مختلف به ویژه در معیشت و زندگی مردم دارد.
وی افزود: ما از دولت به خاطر عملکرد چهارساله‌اش تشکر می‌کنیم اما آیا اکنون شرایط به گونه‌ای است که ملت ایران در زندگی خود احساس آرامش می‌کنند؟ کدام خانه را سرغ دارید که در آن تهدید به خودکشی وجود نداشته باشد؟ به طور قطع برای این وضعیت باید فکری کرد.
نماینده اسبق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در چهار دهه اخیر کاندیداهای مختلفی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند که یکی از این کاندیداها حجت‌الاسلام رئیسی است که سابقه درخشانی در حوزه‌های مختلف از جمله به عنوان دادستان تهران، معاون قوه قضائیه و مسئولیت آستان قدس رضوی دارد و حالا نیز در راستای همین توانمندی‌ها و شایستگی‌ها پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است.
موحد افزود: با توجه به معظل بیکاری و عدم آرامش در خانواده‌ها که امروز ملت ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آقای رئیسی با توجه به برنامه‌های خود می‌تواند از گزینه‌های توانمند برای حل این مشکلات باشد، وی با برنامه، تیم توانمند و سالم و بدون باند، گروه و ریزه‌خواران و کسانی که دنبال رانت باشند وارد عرصه انتخابات شده است، ما معتقد هستیم که آقای رئیسی از توان و اقتدار لازم برخوردار بوده و می‌تواند در عرصه ریاست جمهوری هم مانند عرصه‌های دیگر بدرخشد.
وی بیان کرد: ما به آقای روحانی دست‌مریزاد می‌گوییم اما این را هم می‌گوییم که باید قدرت تحمل انتقادات را داشته باشد زیرا قدرت نقدپذیری جزء شاخصه‌های یک مسئول است. یکی از شعارهایی که ما می‌شنویم این است که می‌گویند تورم تک رقمی شده ‌دست شما درد نکند اما این تورم تک رقمی به چه قیمتی به دست آمده است؟
نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین شهر یاسوج مسکن چه وضعیتی داشت و هم‌اکنون چه وضعیتی دارد، کارخانه‌ها در زمان حاضر در چه وضعیتی قرار دارند، وقتی کار، تحرک، اقتصاد و رونق نباشد به طور قطع تورم تک رقمی و حتی ممکن است صفر شود.
موحد عنوان کرد: اگر پشتوانه ملت نباشد همه تلاش دیپلمات‌ها بی‌فایده است، موشک سبب شد دیپلمات جمهوری اسلامی ایران بتواند با قدرت در عرصه بین‌الملل حرف بزند و بگوید جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ۱۰ سال پیش نیست، جمهوری‌ای است که اگر تو بخواهی ابراز وجود کنی محکم سیلی به صورتت می‌زند.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران همان شهامت سال ۵۷ را با یک قدرت بی‌بدیل دارد و با همان قدرت پشت رهبر ایستاده و دنبال یک تغییر هستند که این تغییر در راستای خواست ملت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

چوپان
سال ۱۳۵۷ کجا بودی ؟
نازی
Iran, Islamic Republic of
/
وحيد
Iran, Islamic Republic of
اگه شما حمایت نکنید پس کی باید حمایت کنه ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای جونم سناتور.ایخوامت.
هوادار روحانی ویک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد بدان نفعی که در صلح وتعامل با دنیا وجود دارد در جنگ وخشونت طلبی به هیچ وجه نیست.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
موحد تو ک تنها افتخارت این بود ک پیش اقای رفسنجانی عکس گرفتی ؟؟؟ اقای رفسنجانی ک سفارش کرده بودن ب روحانی رای بدید حالا بعد از فوتشون رفتی با رئیسی ؟ زیاد پر پر نزن ک باز ی شکست دیگه در راهه برات
علیح
Iran, Islamic Republic of
زنده باد موحد. فقط خوت که هنوز استان مدیونته
علوی
Iran, Islamic Republic of
بخت از موحد برگشت..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای داد از این همه ...
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سناتور. دوستت داریم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر موحد سید اولاد پیامبر،
شیردلاور دوران سخت ، ولایتی واقعی ،
درود بر مردان وزنان بخصوص جوانان لر ،
انتخلب رئیسی به نفع ملت ایران است
به نفع دین و دنیای مردم است
چرام
Iran, Islamic Republic of
فقط برای شعبان صادقی خوب بودی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1