تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۲۴۸۸۸۸

رئیسی در ساری + تصاویر

۰
کبنا ؛کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی می گوید که ما برنامه داریم؛ شما همان ۴ سال پیش برنامه داشتید اما مشکل کشور، نبود مجریان سالم و صالح است.
حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم ساری اظهار کرد: آنچه امنیت جامعه ما را تضمین کرده، حضور آگاهانه و با بصیرت مردم است. آنچه دشمن را نسبت به تعرض به کشور پشیمان کرده، حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است.
http://cdn.isna.ir/d/2017/05/14/4/57487515.jpg
وی تقوای الهی، خداترسی و کارآمدی را به عنوان ویژگی های دولت مهدوی برشمرد و گفت: آنچه امام و رهبری و شهدا و قانون اساسی به ما آموختند، این است که نسبت به ارزش های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.
رییسی با بیان اینکه هیچ تصمیمی در منطقه، بدون اراده ایران اسلامی به سامان نمی رسد، تصریح کرد: امروز برای همگان این جایگاه روشن شده است. از خواسته های مهم مردم، عدالت اجتماعی و اقتصادی است. در عرصه کار و زندگی، شرایط بیکاری و فقر در شان مردمی که اینگونه پای همه مشکلات ایستاده اند، نیست؛ برخی برای تهیه آذوقه خود توانایی ندارند.
وی افزود: نگاه همه محرومان عالم به ایران است؛ زیبنده نیست که در درون کشور شاهد مشکلاتی باشیم. مردم حاضرند کم خوردن و کم استفاده کردن را تحمل کنند اما هرگز تبعیص را تحمل نمی کنند؛ مردم حاضرند نگرفتن تسهیلات را تحمل کنند اما بی عدالتی و فساد را هرگز تحمل نمی کنند.
رییسی اضافه کرد: عده ای سخن مردم را نشنیدند و گفتند که مردم از این طرف و آن طرف جمع شده اند اما دیری نپایید که سخن مردم شنیده شد اما قطعا آن زمان برای شما دیر خواهد بود.
نامزد ریاست جمهوری گفت: مردم سوال دارند که چرا کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل می شوند؟ چرا یک میلیون تحصیل کرده ما جویای کار هستند؟ چرا ۵ تا ۶ میلیون از جمعیت ما بیکار هستند؟ چرا کشاورزی که می تواند به عنوان یکی از زمینه های استقلال کشور باشد، مورد توجه نیست؟
http://cdn.isna.ir/d/2017/05/14/4/57487511.jpg
نامزد انتخابات گفت: این دولت در اراک بتن ریخت؛ گفتند که ایران به تعهدات خود عمل کرده است؛ اما طرف مقابل چه؟ برجام، چک نقدنشده است که یک دولت انقلابی می تواند آن را  نقد کند.
وی درباره برنامه ششم توسعه گفت: سیاست های برنامه توسعه برای نخستین مرتبه توسط مجلس ارائه شد؛ برنامه مصوب مجلس می گوید که بیکاری باید از ۱۲ درصد به ۸ درصد برسد؛ اگر شما می گویید نمی شود پس چرا کاندیدا شده اید؟
رییسی در همین باره تصریح کرد: اگر کسی امروز از زندگی اشرافی دست بردارد و در مردم زندگی کند، متوجه می شود که مردم چه می کشند.
نامزد انتخابات تصریح کرد: اگر سه برابر کردن سرانه نیازمندان لازم بود، چرا از ابتدای دولت این کار را نکردید؟ معلوم است که این اقدام را برای انتخابات انجام داده اید.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مساله قاچاق گفت: مگر می شود که دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی نتوانند پول های قاچاق کالا را رهگیری کنند؟ ما خودمان این کاره ایم! من در جبین و چشم این دولت نمی بینم که با قاچاق کالا مبارزه کند.
رییسی در پایان سخنان خود درباره ضعف در اجرا گفت: آقای روحانی می گوید که ما برنامه داریم؛ شما همان ۴ سال پیش برنامه داشتید اما مشکل کشور، نبود مجریان سالم و صالح است.
وی افزود: آیا مشکل ما نبود برنامه است؟ مشکل ما در اجراست؛ زمان حرف درمانی تمام شده؛ نوبت اقدام و عمل رسیده است.
http://cdn.isna.ir/d/2017/05/14/4/57487518.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1