تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۲۴۸۱۴۹

بیش از ۲۴هزار آزمایش در آزمایشگاه های دامپزشکی استان در دولت تدبیر و امید

۰
کبنا ؛مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تا کنون در آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ۲۴ هزار و ۲۰۰ آزمایش مختلف تخصصی دامی انجام شده است.
عبداله بهمنش، مدیر کل دامپزشکی استان اظهار داشت: در جهت اجرای هر چه بهتر سیاست‌های نظارتی دامپزشکی و به منظور اطمینان از سلامت فراورده‌های خام دامی همه ساله تعداد زیادی نمونهٔ تهیه شده به وسیله بازرسان دامپزشکی که از سطح مراکز مختلف تولید، حمل، فراوری و توزیع فراورده‌های خام دامی به دست آمده است جهت انجام آزمایشات تخصصی مختلف به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردیده و مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون تعداد ۲۴ هزار و ۲۰۰ آزمایش مختلف تخصصی بر روی نمونه‌های سرم، خون، نمونه‌های مرضی دامی در آزمایشگاه‌های این اداره کل انجام گرفته است.
بهمنش تصریح کرد: آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان دارای بخش‌های تخصصی مختلف از جمله سرولوژی، میکروبیولوژی، انگل شناسی، آبزیان و بخش الیزا می‌باشد و نمونه‌های ارسالی، بر همین اساس تفکیک شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس نتایج آزمایش جهت اطلاع و اقدام لازم به واحدهای مختلف دولتی و بخش خصوصی دامپزشکی اعلام می‌گردد.
وی گفت: کهگیلویه وبویراحمد دارای یک باب آزمایشگاه بخش خصوصی، یک باب آزمایشگاه مرکزی در اداره کل دامپزشکی استان و تعداد ۳ باب آزمایشگاه در سه شهرستان گچساران، کهگیلویه و دنا می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1