تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۲۴۸۱۰۸

پاسخی به اظهارات آقای «خلقی‌پور» رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛فیض الله مومنی

بحث تقسیم بندی مردم به ۴ درصدی ها و ۹۶ درصدی ها به قول آقای روحانی یک کپی برداری ناشیانه از جامعه سرمایه داری آمریکاست. هر چند باز مطابق با صحبت های آقای رئیس جمهور در کشور مان چنین تقسیم بندی وجود ندارد و اگر هم قرار بر تمایزبندی باشد مردم خوب می دانند آن گروه استثناء چه کسانی هستند و تعدادشان چه اندازه است از سوی چه کسانی حمایت میشوند، با اجازه چه کسانی نفت مردم را می فروشند و پول آنرا پس نمی دهند، چه کسانی در کوچه های کوچک تهران مجوز ساخت برج می گیرند و چه کسانی این مجوزها را به انها می دهند؟
ادعاهای قالیباف انقدر دور از واقعیت بود که حتی صدای خود اصولگرایان نیز بلند شد و سایت بسیار اصولگرای صراط نیوز در تیتر اول خود نوشت: آقای قالیباف! لیست اموال پیشکش؛ پسر شما که در استرالیا تحصیل کرده ! ۹۶ درصدی است یا ۴ درصدی؟
اگر به همین استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نگاه شود دقیقا اعضای اصلی و اصلاح طلب ستاد دکتر روحانی از کسانی تشکیل  شده اند که از لحاظ مالی جز  طبقه کم درآمد جامعه محسوب می شوند  اما در نقطه مقابل و کسانی که خود این روزها جوگیر صحبت های آقای قالیباف جامعه را تقسیم بندی میکنند و در مورد برجام افاضات می فرمایند صاحبان موسسات خصوصی،آپارتمان های بزرگ و حقوق های آنچنانی در هیئت های علمی دانشگاه ها و بنگاه های تجاری هستند.
اگر چه ابتدا گفته شد که قالیباف ستاد ندارد اما خیلی زود هم ناصحیح بودن این ادعا ثابت شد و اصولگرایان استان هم به مثابه بزرگان خود در تهران تقسیم کار کردند و گروهی به ستاد رئیسی رفتند و گروه دیگر زمام دار ستاد قالیباف شدند و حتی گفته می شود  هدف «خلقی‌پور» و دوستانش در به دست گرفتن مدیریت ستاد ممانعت از واگذاری این ستاد به فلان کاندیدای مجلس در دوره دهم بود.
آقای خلقی پور هم مثل رئیس شان در بالا کارشناس همه امور شده اند و در مورد برجام قصه ها تعریف می‌کنند.
آقای «خلقی پور» که مانند سایر دوستانشان هیچ تخصصی در حوزه برجام ندارد راجع به برجام هم چند پهلو حرف زده است که برجام خوب است اما...
اولا که به قول آقای روحانی که خطاب به اقای رئیسی گفتند: شما چه اطلاعاتی در زمینه ی هسته ای دارید ؟ باید از خلقی پور و دوستانش همین را هم پرسید و دوم کاش آقای خلقی پور  حالا و بعد از مناظره دوم که اقای قالیباف و سایر کاندیدای اصولگرا مجبور به اقرار به حقانیت برجام شدند باز مصاحبه میکردند و حرف های خود را اصلاح می کردند و می گفتند «برجام» سند افتخار ایران و ایرانی است.
تاریخ خود بهترین قاضی خواهد بود و تهمت پراکنی صرفاً برای تشویش افکار عمومی به عنوان یک سند از بداخلاقی مدعیان اخلاق به یادگار خواهد ماند.
آقای خلقی پور آقای جهانگیری را به کاندیدای پوششی متهم می کنند اما جهانگیری  به خوبی هدف و رسالتش از حضور در صحنه انتخابات را توضیح  داد ولی آیا حضور قالیباف جز انتقام گرفتن از شکست چهار سال  پیش  چیز دیگری است؟
شکی نیست  که این گونه با احساسات و وقت مردم بازی کردند جواب عکس خواهد داد و همچون مناظره دوم حقانیت و صداقت دولت یازدهم را بر همگان روشن خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه سری چیزهای بی ربط روبه هم بافتین.اصلاح طلب پولداردراین استان هست که کل سرمایه خوردودرشت اصولگرایک دهم سرمایه اون نمیشه.شمافقط به این صحبت آقای جهانگیری توجه فرمایید:دخترمظلوم وزیربیکاربوده،۲۰۰میلیون جنس واردکرده.ببینیدسبک زندگی یک وزیرچطوره.معلومه واسه هم چوآدمی بیکاری وگرسنگی معنی نداره.
Iran, Islamic Republic of
برجام برای من مرغ بذنج گوشت میشه جمع کنی برجامه
هیات علمی دانشگاه یاسوج
Netherlands
آفرین بر شما آقای مومنی. آقای خلقی پور اگر صداقت داشت این حرفها رو نمیزد. ایشالن نیز مانند قالی باف تبدیل به یک مهره سوخته شده اند.
هوادار روحانی ویک اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای..ر وامثالهم باید اینگونه وبرای حفظ منافع شخصی اش واقیعتها راناددیده بگیرد چراکه منافع اینگونه افراد در همین حرفهاست.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1