تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۲۴۸۰۹۲

«روحانی» با رهبر انقلاب دیدار کرد / همه تلاشمان تحقق وعده‌هایی است که به مردم داده‌ایم

۲
۰
کبنا ؛
رییس جمهور با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کرد.


به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از پیروزی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری جهت بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب با ایشان دیدار کرد.
رییس جمهوری همچنین  به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.



همه تلاشمان تحقق وعده هایی است که به مردم داده ایم



تجدید میثاق رییس جمهور با آرمان های امام راحل
رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: همه تلاش دولت بر این است که به وعده‌هایی که به مردم داده‌ایم، عمل کنیم و در مقام عمل خواسته‌های مردم را تحقق بخشیم.


به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  صبح امروز پس از تجدید میثاق با بنیانگدار جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد خاطر نشان کرد: سالروز پیروزی ملت در برابر تجاوز دشمن و آزادسازی خرمشهر با اراده حق توسط رزمندگان اسلام را به مردم و روح بلند امام خمینی(ره) تبریک می گویم.
وی همچنین بااشاره به فرارسیدن سالروز دوم خرداد گفت: بیست سال پیش در چنین روزی شاهد حضور بسیار تاثیرگذار مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز به محضر امام خمینی (ره) آمده ایم تا به ایشان گزارشی دهیم که مردم خوب ایران همانطور که ایشان پیش‌بینی کرده بودند عمل کردند اظهار کرد: آمده ایم تا به محضر امام گزارش دهیم که همانگونه که ایشان فرموده بودند و باور داشتند قدرت حضور و مشارکت مردم ایران در همه جا می‌تواند گره‌گشا باشد.

روحانی با بیان اینکه در انتخابات گذشته جای امام عزیز ما خالی بود، ادامه داد: جای امام عزیز ما خالی بود که بعد از حدود ۳۹ سال از پیروزی انقلاب شاهد حضور شکوهمند و بی‌نظیر مردم پای صندوقهای رای باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته شاهد  حضور ۴۵ میلیونی مردم بودیم خاطر نشان کرد: در انتخابات روز جمعه بیش از ۴۱ میلیون نفر آرای خود را به صندوق‌های رای ریختند و ۴ میلیون نفر نیز در صف‌های اخذ رای ماندند و نتوانستند رای خود را به صندوق بیاندازند. حضور۴۵ میلیونی مردم در انتخابات برای نخستین بار در تاریخ رقم خورد و ما امروز به محضر امام خمینی (ره) آمده ایم تا به ایشان بگوییم راهی که ایشان به ما آموخته اند را ادامه خواهیم داد.

روحانی با تاکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت نظام ثمره راه امام خمینی(ره) و انقلاب و یادگار بزرگ ایشان است خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره)  به ما یاد دادند که این انقلاب با مردم حفظ می شود و اگر این انتخابات‌ها، صندوقهای رای و حضور مردم پای این صندوق‌ها نبود امروز نمی‌توانستیم در برابر مشکلات، نظام و انقلاب را به خوبی حفظ کنیم.

روحانی تصریح کرد: اگر امروز به انتخابات و حضور مردم افتخار می کنیم، به خاطر راهی است که امام خمینی (ره) به ما نشان دادند. ایشان همواره تاکید داشتند که مردم باید در سرنوشت آینده خود شرکت کنند و میزان رای ملت است.
وی با بیان اینکه در انقلاب بزرگ اسلامی که امام خمینی (ره) به ثمر رساندند، اقشار، افکار، چهره‌ها و  سبکهای زندگی مختلف حضور داشتند خاطر نشان کرد: چنانچه که به فیلم‌های ابتدای انقلاب بازگردیم حضور همگانی مردم را مشاهده می کنیم، اما برخی تلاش کرده اند که گروهی را از قطار انقلاب پیاده کنند.
روحانی با اشاره به حضور مردم پای صندوق‌های رای ادامه داد: امروز بار دیگر مردم تصمیم گرفتند که همه به قطار انقلاب باز گردند و همه‌ آنهایی که پیاده شدند به این قطار سوارشوند. امام خمینی به ما یاد داد و ما نیز می‌دانیم که چنانچه همه جناح ها، افراد ،اقشار اقوام و مذاهب با یکدیگر باشیم، می توانیم از معضلات کشور عبور کنیم. ما می توانیم از طریق راهی که امام خمینی (ره) برای ما تعیین کردند در کنار یکدیگر معضلات بزرگ کشور از جمله بیکاری، اعتیاد، تروریسم و توطئه های منطقه ای را بطرف نماییم و من مطمئن هستم که با هدایت‌های خلف صالح بنیانگذار جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری  این راه را به مقصد خواهیم رساند.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بخش‌های دیگری از صحبتهای خود باگرامیداشت یاد و خاطره آیت الله  هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی رفسنجانی همان کسی بود که سال گذشته و برای نخستین بار مرا برای حضور در انتخابات دوازدهم ترغیت کرد. ایشان همان کسی بود که نبود؛ اما به خوبی این روزهای انتخابات را پیش بینی کرد و به من گفت که چه کسانی به صحنه انتخابات خواهند آمد و به من  گوشزد کرد که وظیفه دینی و اخلاقی بر دوش من است.
رئیس‌جمهور با اشاره به حضور خود در کنار هاشمی رفسنجانی درهشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما هشت سال با آیت الله هاشمی رفسنجانی در جنگ تحمیلی در کنار یکدیگر بودیم و من می‌دیدم که ایشان برای امنیت کشور، راحتی مردم و دفع تجاوز دشمنان چه کارهایی انجام می‌دادند، ایشان همواره می خواستند که همه ایران سرسبز شود.
وی افزود: من به خاطر دارم که در نه  سالی که در مجلس شورای اسلامی و هشت سالی که در  دولت و سالهایی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار آیت الله  هاشمی رفسنجانی بودم ایشان عزت و عظمت پیروزی ملت ایران را در همه صحنه ها می‌خواستند.
رئیس‌جمهور کشورمان اظهار کرد:  مردم همه ظلم‌هایی که به آیت الله رفسنجانی کردند را فراموش نخواهند کرد و همواره یادشان خواهد ماند که ایشان به خاطر انقلاب ایستادگی کردند و در برابر همه مشکلات مقاومت نمودند.
روحانی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید براینکه امروز احساس می‌کنیم حضور، مشارکت و فداکاری و نشاط مردم بار مسئولیت ما را صد چندان کرده است خاطر نشان کرد: همه تلاش ما بر این است که به وعده هایی که به مردم داده ایم عمل کنیم و در مقام عمل خواست مردم را تحقق بخشیم.
رئیس‌جمهور در پایان با تاکید بر اینکه هر آینده کشور و کمک ملت ایران امیدوار هستیم، گفت: می‌دانیم که اگر راه جهاد وتلاش را ادامه دهیم، پیروز خواهیم شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه بزرگ
سلام انتظار نداریشتیم بیت امام از طیف حاصی حمایت کنند
فرجی
Iran, Islamic Republic of
دیدیم که هاشمی د.. شد.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1