تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۲۴۷۳۸۱

زمان سفر «رئیسی» به یاسوج مشخص شد / نیروی پوششی کمکی به روحانی نمی‌کند/رئیسی در مناظره اخلاق‌مدارانه عمل کرد

۲
۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که روحانی بعد از چهار سال چیزی برای گفتن ندارد گفت: نیروی پوششی کمکی به روحانی نمی‌کند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه از سفر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مهمان مردم استان است.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دلیل استقبال مردمی و کارهای پیش آمده امکان جا به جایی در سفرهای استانی وجود دارد، گفت: اطلاع‌رسانی لازم برای حضور حجت‌الاسلام رئیسی صورت می‌گیرد تا شاهد استقبال پرشور مردمی باشیم.
پناهی در ادامه سخنان خود به ارزیابی عملکرد دولت یازدهم پرداخت و گفت: عملکرد موفق و ناموفق دولت یازدهم همان نگاه و ارزیابی آحاد مردم جامعه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه روحانی در سال ۹۲ با شعارهای تندی آمد تا حریف را از صحنه انتخابات خارج کند، گفت: مثلا فتنه ۸۸ جریانی بود که فتنه‌گران در کف خیابان‌ها آمدند و برای نظام هزینه‌های زیادی ایجاد کرد و دشمنان برای نظام طمع کردند با همه تفاسیر نظام با عطوفت با آن‌ها برخورد کرد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روحانی با لحنی در مناظره سال ۹۲ چیز دیگری گفت و کاری کرد که حریف از صحنه انتخابات خارج کند و اکنون به خاطر شعارهای سال ۹۲ دستشان خالی است و مجبور به آوردن نیروی کمکی است و بعد از چهار سال چیزی برای گفتن ندارد.
پناهی با بیان اینکه روحانی به دلیل عدم آگاهی از وضعیت موجود کشور زمان مناظره‌ها را تغییر می‌دهد و یا نیروی کمکی به همراه خود می‌آورد، گفت: آنچه در اردوگاه روحانی صورت گرفته گویای این است که وی به حق در مسند قرار نگرفته بود و امروز در وضعیتی قرار گرفته که حتی از وضعیت کشور آگاهی کامل ندارد.
وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم در بحث اشتغال، مبارزه با فساد، اقتصاد و...اقدام اساسی نکرده و وضعیت همچنان نابسامان است، گفت: اگر در برهه کنونی خط و مشی و سیر را تغیی ندهیم  لطمه جبران ناپذیری به کشور زده می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی چیزی برای گفتن ندارد و ضعیف عمل کرده است، گفت: فرافکنی‌ها و از این شاخه به آن شاخه پریدن شیوه‌ای انحرافی برای جذب آرا است.
پناهی تصریح کرد: نمره دولت در تمامی عرصه‌ها پایین است و پایین‌ترین حوزه آن بحث اقتصادی است که مردم پاسخ جراحی‌گونه خواهند داد و فردی را انتخاب می‌کنند که با صداقت و شفافیت پیش برود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارزیابی مناظره اول شش نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: روحانی و جهانگیری مناظره را به حاشیه بردند و قالیباف به خوبی توانست به آن‌ها پاسخ دهد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمانی که کاندیدای پوششی خواست خود را نشان دهد به صورت ناخواسته کاندیدای اصلی را مورد هدف قرار داد.
پناهی در ادامه با بیان اینکه قالیباف به خوبی جواب سریعی به جهانگیری داد، گفت: سبک رئیسی که منطقی و آرام بود و در چارچوب برنامه و پاسخ به سوال مجری بود این دیدگاه موثر بود و شخصی مودب، رجل سیاسی با برنامه و روش اخلاق‌مدارانه عمل کرد.
وی در پایان با اشاره به ائتلاف دو نامزد جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اگر حضور هر دو فرد به نفع انتخابات باشد می‌مانند و اگر احیانا کنار رفتن دیگری به نفع باشد قطعا کنار می‌رود و در واقع این مردم هستند که می‌خواهند چه کسی در صحنه بماند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خواست مردم وحدت است، گفت: جبهه مردمی در حال مطالعه و بررسی وضعیت است و در کهگیلویه و بویراحمد انسجام وجود دارد و تخریبی نیست و صمیمیت همواره وجود دارد و هیچ گونه حساسیتی بین ستاد قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی در استان نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

سفلی
Iran, Islamic Republic of
اگر بخوام به رئیسی رای ندم بخاطر حضور همین آقا.. خواهد بود. .. بود ک ستاد رو دادید به این ..؟ باز این بنده خدا خوبه ولی اون .. رو اصلا ازش خوشم نمیاد. دار و دسته هدایت خواه ... زحمت ها رو قالیباف میکشه و منفعتش رو این پایداری ها میخورن.
علی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم حرف چهار سال پیش شما خلاف این بوده است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1