تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۲۴۷۳۵۹

برگزاری مسابقات والیبال فرهنگیان استان به میزبانی شهرستان چرام(+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛مسابقات والیبال فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز از چرام،به مناسبت بزرگداشت مقام معلم یک دوره مسابقات والیبال فرهنگیان استان به میزبانی چرام و با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان،رئیس اداره آموزش عشایر ،رئیس اداره ورزش اداره کل تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش چرام و تیم های میهمان افتتاح شد.
علی شیر زهرایی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح این مسابقات با اشاره به بزرگداشت روز معلم گفت:اساسی ترین عنصر نظام آموزشی آموزگار است.
وی افزود:تنها راه رفتن به سمت توسعه سرمایه گذاری روی نیروی انسانی است و بدین لحاظ که سرمایه انسانی کارآمد و تربیت یافته برخلاف منابع زیر زمینی و رو زمینی که زوال پذیر است،این سرمایه همیشگی و جاودانه است.
زهرایی با اشاره به نقش ورزش در توسعه اظهار داشت:در برنامه ریزی توسعه ای یکی از ابعاد توسعه سلامت جامعه می باشد و بالطبع یکی از ابعاد تامین سلامت جامعه توسعه ورزسش همگانی و حرفه ای می باشد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:امروزه برای افزایش بهره وری کار در نظام اداری ،ورزش یکی از عناصر اثرگذار است که می بایست این مهم در راستای سلامت کارمندان ادارات نهادینه و به آن توجه شود.
زهرایی در پایان تصریح کرد:در دولت تدبیر و امید نگاه مثبتی به ورزش همگانی که زیربنای توسعه ورزش و قهرمانی شده و در این راستا با برگزاری همایش ها و مسابقات توجه ویژه ای به آن شده که لازم است به خوبی اطلاع رسانی  شود.
در ادامه افتتاحیه این مسابقات ،رئیس اداره ورزش اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:این مسابقات به مناسبت گرامی داشت هفته معلم و ایجاد شور نشاط و گسترش ورزش همگانی در بین کارکنان و فرهنگیان برگزار می شود.
حشمت الله اقبال پناه بیان کرد:این مسابقات از تاریخ ۱۲تا ۱۵اردیبهشت با شرکت ۶تیم از چرام،گچساران،دهدشت،چاروسا ،بویراحمد و عشایر به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار می شود.
وی ضمن تشکر از رسانه ها در انعکاس مسابقات ورزشی آموزش و پرورش استان گفت:این مسابقات در دو گروه که تیبم های چاروسا،چرام و گچساران در گروه یک و تیم های عشایر،دهدشت و بویراحمد در گروه دوم با هم به رقابت می پردازند.
تصاویر تکمیلی:




 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید قبادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید نورالله گنجیان مرد شماره یک ورزش استان مخصوصا فوتبال...ارزوی سلامتی و سر بلندی تو را داریم...خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
لایک
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1