تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۴۷۳۰۳

خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها قابل قیاس با گذشته نیست

۴
۰
کبنا ؛خدمات رسانی دامپزشکی در دولت تدبیر و امید در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد قابل قیاس با گذشته نیست.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمات ارائه شده بهداشتی دامپزشکی دولت تدبیر و امید در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد قابل قیاس با گذشته نیست.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت و خدمات دلسوزانه و مجدانه مجموعه دامپزشکی استان در حوزه بیماری های واگیر و غیرواگیر دامی قابل توجه و مشهود است به گونه ای که در دورترین بخش های روستایی و عشایری استان بیماری هایی چون شاربن ریشه کن شده و بیماری های مشترک بین انسان و دام همچون تب مالت نیز کاهش چشمگیری یافته است.
بهمنش از تلقیح تعداد دو میلیون و ۷۰۵ هزار ۹۰۱ نوبت سر دام سبک و سنگین بر علیه بروسلوز در طول دوره ۴ ساله دولت یازدهم در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی همکاران خدوم دامپزشکی استان، مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و استانداری بوده که در ابتدای دولت یازدهم طبق توافقنامه ای که فی مابین سازمان دامپزشکی کشور (تامین تجهیزات و واکسن مورد نیاز) و استانداری کهگیلویه وبویراحمد (تامین اعتبارات لازم جهت اجرای طرح) واکسیناسیون دامی از ۳۰۰ هزار راس به یک میلیون راس دام محقق گردید که این طرح باعث گردید در کنار خونگیری از تعداد ۶۸ هزارو ۵۳۱ راس دام سبک و سنگین بمنظور پایش بیماری و برگزاری دوره های ترویجی آموزشی و توزیع بروشور و پمفلت های بهداشتی شاهد کاهش چشمگیر میزان ابتلاء به بروسلوز در جمعیت دامی باشیم.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد به نقش پررنگ دامپزشکی در اقتصاد ملی و همچنین نقش کم نظیری در بهداشت و سلامت جامعه اشاره و گفت: با توجه به پدیده جهانی شدن و مباحث اقتصادی و اصل حاکمیتی نقش مجموعه دامپزشکی کشور در کمک به سیاستهای دولت، خروج از تورم و رکود و تقویت صادرات غیر نفتی، بسیار تعیین کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

امنیت
Iran, Islamic Republic of
ماکه چنین چیزی ندیدیم؟؟؟؟
فامیل دور
Iran, Islamic Republic of
.. جان..در سنوات گذشته هرساله با تمام بیماریها در روستاها ومناطق عشایری مبارزه میشد اکیپهای دامپزشکی ماهها زن وبچه خورا نمی دیدند.. این کجا وان کجا.مثل بقیه امارها وداده های دولت تدبیر
hاخ وی خدمات جون خوت جمع ...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف باید به بچه های دامپزشکی خدا قوت گفت می توان به جرات گفت دامپزشکی یکی از ادارات خدمات رسان هست که در طول ماه چندین بار به روستاها و مناطق عشایری مراجعه می کنند بدون هیچ چشم داشتی...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1