تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب : ۲۴۷۲۱۹

رضایی: برای پیروزی زنان در انتخابات شورای دوگنبدان، حمایت کنید / عملکرد شورا در حوزه زنان خوب بود / تاثیرگذاری اندیشه‌های «شهید مطهری» در تبیین انقلاب اسلامی /

۴
۰
کبنا ؛عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: حضور بیشتر بانوان در ترکیب شورای شهر دوگنبدان برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات زنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش کبنا نیوز از دوگنبدان، محبوبه رضایی شب گذشته در دیدار جمعی از بانوان شهر دوگنبدان با تبریک روز معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: اندیشه‌های شهید مطهری در ترویج و تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بود، بطوریکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ «کتاب‌ها و مباحث و گفتارهایی شهید مطهری(ره)؛ چه مباحث اجتماعی و چه مباحث فکری، چه مباحث عمومی و چه مباحث فلسفی خاص، یکایک آنها برای جامعه لازم و حیاتی است».
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و تأثیرگذاری آنان در خانواده بسیار ارزنده و مشهود است چرا که آنان تربیت کننده نسل آینده خواهند شد، نسلی که جامعه اسلامی را به سمت پیشرفت و ترقی سوق خواهد داد.
وی به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: هر چه تعداد بانوان در شورای شهر بیشتر باشد، وزنه بهتری را در شورا پیدا خواهند کرد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود بانوان در شورا موجب می‌شود که مصوباتی که در آن طرح‌هایی برای مطالبات بانوان مطرح می‌شود تاثیرگذارتر باشد.
رضایی در ادامه با اشاره به نقش زنان و مادران شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: زنان در پیروزی انقلاب و همچنین در پشتیبانی جبهه‌ها نقش فعال و ارزنده‌ای را ایفا کردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زنان به جایگاه‌های بهتری دست پیدا کردن و برای توسعه میهن اسلامی همگام با مردان گام برداشتند.
وی به برخی از اقدامات شورای شهر دوگنبدان اشاره و اظهار کرد: اعضای شورای شهر چهارم برای برآوردن شدن مطالبات بانوان و اجرایی شدن برخی طرح‌ها مانند احداث پارک بانوان همکاری خوبی داشته‌اند.
وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین سیاسی اذعان کرد: بانوان گچسارانی در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین ورزشی با وجود کمبود امکانات موفقیت‌های زیادی را نسبت به مردان کسب کرده و وجود چنین بانوانی در این شهرستان مایه افتخار است.
رضایی ادامه داد: بیش از نیمی از جمعیت کنونی شهری بانوان در فعالیت‌های روز شهرستان حضور دارند.
عضو شورای شهر عنوان کرد: جایگاه بانوان را در اجتماع باید پاس بداریم و برای بانوان  ارزش، احترام و اعتبار قایل شویم.
وی ابراز کرد: در بحث شخصی و موقعیتی حضور بانوان بسیار اندک است و باید تصمیماتی در این شهر گرفته شود که شامل حال همه اعضای شهر باشد.
رضایی با بیان اینکه بخشی از جامعه کنونی را زنان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات بانوان در جامعه برآورده نشود زنان در صفوف بالای مدیریتی قرار نخواهند گرفت و در واقع مکاتبات آنها به موقع صورت نخواهد گرفت.
وی بیان کرد: در شورای چهارم شهر به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی فعالیت داشته و در این زمینه با همکاری دیگر اعضای شورای چهارم شهر توانسته‌ایم در راستای تحقق مطالبات بانوان مصوبات خوبی را بگذرانیم.
عضو شورای شهر دوگنبدان افزود: امیدواریم با حمایت زنان این شهر شاهد حضور زنان بیشتری در شورای شهر دوگنبدان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
تورا به خدا بس کنید جمع کنید بزارین ۴تا آدم کاربلد بیان میدون
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اعضای شوراباید دست کم دارای یکی از این مدارک باشد تاموجب پیشرفت امورشهر گردد ۱کارشناسی معماری از دانشگاههای معتبر دولتی ۲-کارشناسی مهندسی عمران ۳-کارشناسی معماری شهرسازی
پیشگویی
Iran, Islamic Republic of
به خدا دیگه بسه، یه بار اشتباهی رای اوردی، دیگه تشریف ببر
سحر
Iran, Islamic Republic of
قطعا موفق خواهی شد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1