تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب : ۲۴۷۲۱۲

«فایزه هاشمی» برای روحانی به گچساران می‌آید؟ /سخنان «محمود منطقیان» در ستاد روحانی / رئیس و قائم مقام ستاد روحانی در سوق منصوب شدند/ تصاویر افتتاح ستاد روحانی در دهدشت

۲
۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

فائزه هاشمی در حمایت از روحانی به گچساران می‌آید!+زمان

براساس اطلاعات به دست آمده از برخی منابع غیررسمی فائزه هاشمی برای حمایت از حسن روحانی سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به گچساران می‌آید تا در جمع طرفداران روحانی در این شهرستان سخنرانی کند.

گزارش تصویری آیین افتتاح ستاد خانه کارگر روحانی در گچساران



با حضور دکتر حسن صادقی معاون خانه کارگر کشور و رئیس کمیته کارگری ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی و جمعی از کارگران و اقشار مردم ستاد خانه کارگر دکتر حسن روحانی در گچساران افتتاح شد.
معاون خانه کارگر کشور در این آیین اظهار داشت بدنبال اطلاع رسانی از خدمات دولت روحانی هستیم.
وی افزود:ما دیدیم دولتی را که از صفر تا صد حمایت می کردند،قدیس جلوه می دادند به نحوی که باقی مانده آب لیوان وی را در مجلس به عنوان تبرک می نوشیدند،نماینده امام زمان(عج) تلقی می کردند چه بر سر کشور آورد و دولت مظلوم روحانی کشور را ویرانه به دست گرفت.
صادقی اظهار داشت:این دولت نظام و کشور را نجات داد مرد باشید و واقعیت را کتمان نکنید.
وی افزود:دولت اقای روحانی از هر سو حتی از سوی صداوسیما در حال تخریب و کم لطفی است که باید بگوییم برای چند روز دنیا وجدانتان را زیر پا نگذارید.
وی افزود:واقعیتها را بگویید که روحانی دولت و کشور را در شرایطی تحویل گرفت که روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت آن هم نه زیر پرچم خودمان بلکه زیر پرچم کشورهایی چون بوکینافاسو و جیبوتی میفروختیم.
صادقی گفت:شرایط به نحوی شده بود که قاچاقی ارز را مبادله می کردند و در حوزه تورم نیز تورم واقعی ۴۹/۷ درصدی که بانک مرکزی ان را ۳۹ درصد اعلام می داشت بود.
معاون خانه کارگر کشور در ادامه بیان داشت:روحانی دولت را در شرایطی به دست گرفت که رشد اقتصادی ما منفی چهار درصد شده بود و صندوق ذخیره ارزی که دولت خاتمی آن را با ۴۷ میلیارد دلار تحویل داده بود به پایین ترین حد خود رسید و سیلوهای ما تنها برای سه روز گندم ذخیره داشتند. وی گفت: دکتر روحانی دولت را در شرایطی تحویل گرفت که در حوزه بین الملل کشور تا بن دندان تحریم بود و هیچ کشوری تمایلی به معاشرت با ما را نداشت و داشتیم به سمت نفت در برابر دارو و غذا می رفتیم.
صادقی گفت:چرا واقعیت را کتمان می کنید و همه می دانند که روحانی عزت بین الملل ایران را احیا کرد.
معاون خانه کارگر کشور اطهار داشت: می آیند در صداوسیما پز حمایت از کارگر و دفاع از محرومان را می دهند اما همین ها بودند که کشور را تبدیل به کشوری مثل ونزوئلا کردند و چاوز الگوی آنان شده بود.
صادقی گفت:اقای پوتین پوش دیروز و کت و شلوار پوش امروز دم از حمایت از کارگر می زند اما مگر ما یادمان رفته است در دوران آنان ما کارگران اجازه برپایی یک راهپیمایی در دفاع از حقمان را نداشتیم اما در دولت روحانی سه سال است که بدون مجوز در تهران در روز کارگر تجمع می کنیم.
 
                                   

 


ستاد حسن روحانی در لنده افتتاح شد +تصاویر


ستاد انتخاباتی حسن روحانی در لنده افتتاح شد.
 


رئیس و قائم مقام ستاد روحانی در سوق منصوب شدند
رئیس  وقائم مقام ستاد حسن روحانی در سوق منصوب شدند.
محمدعلی طاهری رئیس ستاد روحانی در دهدشت طی احکام جداگانه ای الله مراد طیبی سوق و شکرالله یاری سوق را به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد حسن روحانی در سوق منصوب کردند.
گفتنی است با پیشنهاد اصلاح طلبان سوق ستاد روحانی در سوق به شکل مستقل اداره می شود.

سخنان محمود منطقیان در افتتاح ستاد روحانی
ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در دهدشت عصر امروز با سخنرانی محمود منطقیان وحضور برخی از اصلاح طلبان و بانوان  افتتاح شد.
محمود منطقیان چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه پس از تبریک روز معلم ویادآوری این نکته که  زندگی نیاز به آموختن دارد از اندیشه تا عمل  به بررسی انواع حکومت ها پرداخت وگفت:  نظام های حکومتی شامل ۱-حکومت های پادشاهی که در آن همه امور به دستور وامر پادشاه است  ۲-حکومت اشراف ،حکومت ثروتمندان ،حکومت مردم بر مردم که بر پایه انتخاب آزاد است .
وی با پرداختن به موضوع بانوان وتاکید بر نقش مهم آنها در جامعه  گفت: در فرهنگ پیشینیان بانوان جایگاه ویژه ای داشتند وبه مشاغلی چون بچه زاییدن ،بچه داری و کارهای خانه می پرداختند وکلمه بانو به معنی حافظ ونگهدارنده بود ودر واقع نامی احترام آمیز و ارجمند داشت اما   تصور این بود که زنان کوته فکر وناقض العقل هستند و نباید امور را به آنها واگذار کرد و در جامعه ما به زنان از صفت”ضعیفه” استفاده می کردند که صفت بس نازیبایی بود.
منطقیان  با یاداوری این نکته که امروز بانوان نقش مهمی در اداره جامعه دارند گفت :  بانو مرکل اداره کشور آلمان را بر عهده دارد وآن جمله ماندگار وی در مورد ورود پناهندگان مسلمان به سرزمینشان از یاد نمیبرندوبانوانی مثل رئیس جمهور سابق برزیل در اداره امور کشور خود نقش مهمی بر عهده دارند.وی گفت:بانوان باید باور کنند که به عنوان نیمی از جمعیت کشور می توانند در پیشبرد امور جامعه نقش سازنده بر عهده بگیرند.
منطقیان گفت: در دوره گذشته انتخابات شورای شهر دهدشت فقط یک نفر بانو وجود داشت اما این دوره بیش از شش نفر حضور دارند واین نکته مهم را به فال نیک میگیریم وبانوان باید در انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر نقش خود رابه خوبی ایفا نمایند .
چهره مطرح اصلاح طلبان در ادامه افزود :با چکمه پوشان نمی توان کشور را اداره کرد وباید فرصت چهار ساله ی دیگری در اختیار دولت حسن روحانی قرار داد تا برنامه های خود را به خوبی اجرا کند وعقلانیت نیز حکم میکند مججدا به روحانی اعتماد و وی را انتاب کنیم همانطوری که مرحوم آیت الله هاشمی پشتیبان دولت روحانی بوده امروز خانواده وی حامی دولت هستند ودر آینده نیز قطعا محمد خاتمی اعلان حمایت خواهند کرد.
منطقیان گفت : علی رغم همه مشکلات از جمله بیکاری،اعتیاد وسایر مشکلات باید به دولت جهت رفع این مشکلات اعتماد کنیم که گرفتار بدتر از آن نشویم.
منطقیان در مورد مشکل مهاجرت از دهدشت به یاسوج گفت: کسی دوست ندارد شهر زیبا و آباد را ترک کند ولی ضمن پذیرش این نکته که بیکاری نقش عمده ای دارد اما ورودی های دهدشت گویای وضعیتی است که نشان میدهد دهدشت نیاز به توجه بیشتری داردوکاندیدای شورای شهر باید بجای فکر کردن به  استفاده از مزیت های احتمالی حضور در شورای شهر دغدغه پیشرفت شهر دهدشت را داشته باشند.
وی افزود : اگر بد انتخاب شد ما بد انتخاب کردیم و انتخاب درست بستگی به درک وفهم ما دارد و اگر شورای خوب وفعال انتخاب کردیم برنده شما هستید ولی اگرشورای ضعیف وناکارآمد انتخاب کردیم بازنده ماهستیم وانتخاب صرفا بر اساس ملاک خویشاوندی ،زیر پا گذاشتن لیاقت ها وشایستگی هاست و باید بدانیم دولت ،دولت اصلاحات وتدبیر وامید است وامیدوارم انتخاب شما هم بی ارتباط نباشد که بتوانند از دولتی که هماهنگ است بودجه کافی را اخذ نمایند کمک کند وانشالله شورای خوب وفعالی که هدف آن آبادانی شهر باشد انتخاب کنیم.
منطقیان مهمترین  صفت انسان را مسئولیت پذیری دانست وگفت : آدمی که در جامعه احساس مسئولیت دارد به کمک شما می آید وملاک های از قبیل خانواده وزیبایی ملاک های خوبی نیستند چه آنکه سقراط و گاندی علی رغم قیافه نازیبا دنبال حقیقت بودند.


نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه همین ...نبودند الان تو اینگونه با خیال راحت تریبونی نمیشدی جناب منطق
شورا
Iran, Islamic Republic of
تو حامی رضایی بودی و چهار سال با . تاجگردون ..دولت روجانی شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!! والان برای حفظ قدرت و صندلی حامی روحانی هستی! امیدوارم رئیس جمهور ۹۶ کسی غیر از روحانی باشد!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1