تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۲۴۷۰۷۰

نامزدهای انتخابات دوازدهم با چراغ روشن و خاموش

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید خلیل عزیزی
در دوره ای هستیم که مردم حماسه ساز ایران اسلامی به دنبال خلق حماسه ای دیگر هستند. حماسه ای که می‌توان آنرا برای ایران اسلامی آینده ای روشن نام برد. سرزمینی که استقامت و خلق حماسه را از پیر جماران به ارث برده‌اند. ایرانی که رهبری مقتدر دارد و راه روشنگری را به درستی به این مردم می‌آموزد. رهبری که استکبار و کفر را به ستوه آورده و جهان اسلام را به بهترین و بالاترین مقام خود استوار ساخته است. این نعمت الهی در هر شرایط و زمانی که نیاز باشد جهان اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را هوشمندانه به روشنگری هدایت می‌نماید و مقتدرانه توطئه‌های کفار را به تباهی می‌کشاند.
انتخاب شخص دوم سیاسی مملکت (ریئس جمهور) این روزها از دغدغه‌های اصلی مردم ایران اسلامی است و از برنامه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی آن. دشمنان و منافقین کوردلی که همیشه حماسه‌های انقلابی مردم ایران را به بدترین شیوه رسانه ای خود تبلیغ می‌کنند و بالطبع به دنبال کمرنگ کردن این حماسه و حضور هستند.
هر چه به انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم نزدیک‌تر می‌شویم معظم له با بیانات مدبرانشان شور و هیجان بیشتری به امت هدیه می‌دهند و لرزه ای بر پیکر دشمنان این انقلاب وارد می‌کنند. رهبر معظم انقلاب در نوروز ۹۶ در آستان قدس رضوی راه روشن را برای مردم عزیزمان مشخص نمود، راهی که نشان از انتخاب انقلابی دارد، راهی که نشان از انتخاب سالم با رأی حقیقی مردم دارد، راهی که نشان از حساسیت این دروه را دارد و راهی که نشان از جدیت خود در این دوره را دارد. راهی که باز هم مثل گذشته نقشه‌های شوم دشمنان و منافقین کوردل را به یأس و ناامیدی مبدل خواهد ساخت.
آیا چنین رهبری با بصیرتی شایسته پیروی نیست؟
این روزها کاندیدای محترم دوره دوازدهم ریاست جمهوری با شعار و رویکردهای جدیدی وارد میدان رقابت شده‌اند.
گروهی خود را ناجی مردم می‌نامند و می‌پندارند که سایه جنگ و سایه فقر را از سر مردم زدوده‌اند، و گروهی به دنبال یادآوری ضعف‌های دولتمردان به مردم هستند، و اعلام برنامه‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی آن‌ها، غافل از اینکه مردم ما هوشیارند و بهتر می‌دانند سایه جنگ هیچ وقت برای آن‌ها چتری نینداخته و اگر هم تهدیدی بوده توسط مردم ولائی به یأس و ناامیدی دشمنان مبدل گردیده.
خداوند بزرگ را شاکریم که مردم عزیزمان شعارها و مناظرات کاندیدای محترم را رصد و به درستی تجزیه و تحلیل خواهند نمود و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۹ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب شخص اصلح و انقلابی در پای صندوق‌های أخذ رأی حاضر خواهند شد و حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود. انشاالله
والعاقبه للمتقین
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما خوشم امد که اخر خطی برای موقعیتت همه کار و همه حرف میزنی .بنازمت که واقعازرنگی .یه ضرب المثل .نیش دوست ازنیش عقرب خطرناک تراست .
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگه مطلب ننویسی، کسی ازت ایراد نمی گیره. سوادت چقدره؟ این نوع ادبیات مربوط به ۲۰ سال پیشه. من خودم اصول گرا هستم ولی انصافا مطلبت خیلی سطح پایین و ابتداییه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1