تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۴۷۰۵۱

پیام تبریک مسوولان و شخصیت‌ها به مناسبت روز معلم

۰
کبنا ؛برخی از شخصیت‌ها و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه روز معلم را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام‌ها به شرح زیر است؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم را به همه فرهنگیان و پیش قراولان تعلیم و تربیت و سنگربانان حریم معرفت تبریک گفت.
در پیام تبریک سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت فیلسوف و متفکر جهان اسلام استاد اندیشمند ،شهید مرتضی مطهری، یادآور سخت کوشی ها و مجاهدتهای معلمان تلاشگر و فرهیخته ای است که با جوهر جان  و کلک وجود خویش  زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت و تصویری از فداکاری ها و خودباوری ها را به تصویر می کشند  و کلکسیونی از عزت ، معرفت و  آموزش را در پهنه هستی به نمایش گذاشته و فرزندان خلاق  ایران اسلامی را به گوهر دین و دانایی آراسته می کنند.
امروزه دستگاه عظیم و موثر آموزش و پرورش به عنوان سیستمی ترین نهاد آموزشی و تربیتی نقشی برجسته و تاثیر گذار در فرهنگ سازی جامعه و الگو سازی داشته و به عنوان مهم ترین پایه و زیرساخت، روحیه انسجام، تعهد، امید، و آینده نگری را به نسل آینده منتقل می کند.
بی شک نهاد تعلیم و تربیت در سالهای اخیر نقش و کارکردی منحصر به فرد به خود گرفته و با تولید ایده ها و افکار و نگرش های نوین در حوزه های مختلف مهارتی و ترسیم سبک های جدید آموزشی رویکردی دانش بنیان محور به خود گرفته و افقی روشن را برای نظام آموزشی کشور هم در بلند مدت و هم کوتاه مدت ترسیم نموده است.
فراگیر نمودن آموزش های مهارتی ، تربیت نیروی ماهر و کارآمد، تحول در نگرش خانواده ها و ترویج اقتصاد دانش بنیان، و چندین کارکرد و هدف گذاری مهم دیگر از جمله راهبردهای اساسی این دستگاه بزرگ آموزشی و علمی است که نقش آن را بیش از پیش نمایان کرده است.
نظام آموزشی و تربیتی کشور هر چند در طول دوران حیات دولتهای پیشین مورد اقبال و توجه قرار داشت اما این مهم در دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه قرار گرفته ، به گونه‌ای که میزان افزایش اعتبارات و تکریم فرهنگیان و استادان گوشه ای از خدمات ارزنده دولت یازدهم به این قشر فرهیخته و فرزانه هست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری،و گرامیداشت یادوخاطره معلمان شهید ،جانباز و ایثارگر روز معلم را به همه معلمان و استادان فرهیخته کشور به خصوص فرهنگیان دلسوز ، فداکار و پیشکسوتان ارزشمند استان نخبه پرور و فرهنگ دوست کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم و از درگاه حضرت سبحان برای این قشر خدوم و متعهد، توفیقات روز افزون و موفقیت در پیشبرد اهداف عالیه نظام و حرکت در مسیر برنامه های دولت تدبیر و امید را مسألت دارم و امیدوارم به پشتوانه نقش مثبت و موثر خود، اقشار مختلف جامعه را برای حضور حداکثری در بزرگترین رخداد سیاسی پیش رو یعنی انتخابات ترغیب کنند تا همچون ادوار گذشته مردم غیور و سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد برگ زرین دیگری را بر افتخارات پیشین خود بیفزاند و با این حضور و شور و شعور سیاسی  گامی بلند را برای آبادانی و توسعه همه جانبه استان بردارند.
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سیدموسی خادمی- استاندار کهگیلویه وبویراحمد




سرخاب بیننده با ارسال پیامی روز معلم را تبریک گفت.
هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره صاحبان اندیشه‌های مطهر بویژه «شهید مرتضی مطهری» فرصتی مغتنم است تا همگان مراتب قدردانی خودرا تقدیم معلمانی کنیم که نقش بی‌بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست. همچنین این روز بزرگ یادآور همت و تلاش زنان و مردانی است که مروجان راستی، درستی و راهنمایان آدمی به دانایی و آگاهی هستند. آنان که تلاششان ضامن نیکبختی و آگاهی جامعه است و همواره در بلندای تاریخ به عنوان مشعل‌داران بیداری و طلایه‌داران آگاهی، دعوت‌کننده انسان‌ها به عبور از تاریکی جهل و رسیدن به روشنای دانایی بوده‌اند. تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است. آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان و دانشمندان از خود گذشته.
اینجانب وز معلم را به آموزگاران و معلمان فرهیخته کشورمان بویژه معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج تبریک می‌‎گویم.
سرخاب بیننده کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج

آزیتا حکمتی‌اصل کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج روز معلم را تبریک گفت.
متن پیام حکمتی اصل به شرح زیر است؛
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت جانگداز اسوه عرفان، ادب و ایثار شهید مطهری و یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ، در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.
سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب استاد شهید مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به اساتید دانشگاه‌ها و جامعه معلمان و آموزگاران فرهیخته بویژه فرهنگیان و معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج تبریک می‌گویم.
آزیتا حکمتی‌اصل کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج

محبوبه رضایی کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان روز معلم را تبریک گفت.
متن پیام رضایی به شرح زیر است؛
روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان بزرگ و نستوه است که همواره در طول تاریخ پیشرفت‌های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح آنان است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان رسالت خطیری بر عهده دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت معلم انقلاب استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را بر همه معلمان دلسوز عرصه آموزش و تربیت تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سربلندی معلمان عزیز را مسئلت می نمایم.
محبوبه رضایی کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1