تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۴۶۹۶۱

سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد / همایش «رئیسی» در دهدشت / غیبت چهارساله یک مدیر در جلسات / اولین نشست اصلاح طلبان و اعتدال گرایان دنا / کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

۱
۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
همایش حامیان «حجت‌الاسلام رئیسی» در دهدشت برگزار شد
همایش حامیان حجت‌الاسلام رئیسی با حضور معاون پارلمانی دولت دهم در دهدشت برگزار شد.


همایش حامیان «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» کاندیدای ریاست جمهوری عصر امروز در مسجد جامع دهدشت برگزار شد.

فریدون فاطمی‌زاده در این اجتماع با بیان اینکه در شرایط فعلی نیازمند دولت و مدیرانی هستیم که کلام مولای متقیان علی(ع) مبنی بر اینکه حکومت‌ها،مدیریت‌ها و ریاست‌ها امانتی بر گردن شما است و باید این امانت را به سرمنزل مقصود برسانید،اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف نیازمند مدیرانی با تفکر انقلابی هستیم تا بتوانند خط شکن باشند.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در کهگیلویه تصریح کرد: امروز جامعه به مدیرانی پاک دست نیاز دارد تا بتوانند با پلیدی‌ها و فساد مبارزه کنند،یقیناً کسانی که دست در فساد دارند نمی‌توانند با فساد مبارزه کنند.


وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مردم از فقر و نداری،بی‌عدالتی و تبعیض رنج می‌برند،گفت: برای مبارزه با این شرایط به مدیران انقلابی نیاز داریم.

فاطمی‌زاده اصلاح ساختاری که بستر را برای فساد فراهم می‌کند و مدیران انقلابی که شجاعت و توانمندی جهت مبارزه با فساد داشته باشند را لازمه تحقق این اهداف عنوان کرد.



وی افزود: بر اساس این شاخص‌ها تشخیص می‌دهیم آیت‌الله رئیسی انسانی انقلابی و ارزشی و کسی است که دو دهه تجربه مدیریت کلان دارد،همه منافذ و گریزگاه‌های فساد را می‌شناسد و با ساختار فعلی به خوبی آشنایی دارد.


پاک‌دستی و برنامه‌محوری دو ویژگی مهم قالیباف است/تدوین برنامه اقتصادی قالیباف توسط ۵۰ اقتصاددان
دبیر ستاد حامیان مردمی دولت مردم (دکتر قالیباف) در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه محوری و پاک دستی را دو ویژگی مهم قالیباف عنوان کرد و گفت: ۵۰ اقتصاد دان در مدت دو سال برنامه اقتصادی دکتر قالیباف را تدوین کرده اند.

 خلیفه خلقی‌پور ظهر امروز در همایش هم اندیشی حامیان دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقطه عطف جمهوری اسلامی ایران که حتی دشمنان هم آن را پذیرفته‌اند، ولایی بودن است، افزود: تاکنون مدیریت سیستمی در کشور پیاده نشده و حاکم نبودن این نوع مدیریت مشکل امروز کشور است.
وی با بیان اینکه منابع انسانی و طبیعی در کشور به اندازه کافی وجود دارد، خاطرنشان کرد: کشور ما امروز نیاز به یک مدل مدیریت سیستمی دارد که آقای قالیباف آن را پیشنهاد کرده و با استقبال عمومی مواجه شده است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان با طرح این سوال که « آیا مردم استحقاق وضعیت فعلی را دارند» تصریح کرد: سوابق آقای دکتر قالیباف نشان می‌دهد که در زمینه مدیریت، الگوهای موفقی را اجرا کرده است.
خلقی‌پور افزود: دکتر قالیباف در ۱۸ سالگی فرمانده لشکر بوده است و پس از آن پایه‌گذار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بود که امروز این قرارگاه موفقیت‌های عظیمی را در داخل و خارج کشور کسب کرده است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان در ادامه بیان سوابق این نامزد ریاست جمهوری گفت: ایشان ۳۰ ساله بودند که از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت فرمانده نیروی هوایی منصوب شدند و امروز در این نیرو نیز هرچه داریم از مدیریت ایشان است.
خلقی‌پور تحول در نیروی انتظامی را دیگر عملکرد بزرگ قالیباف دانست و خاطرنشان کرد: بعد از تحول در نیروی انتظامی و پایه‌گذاری فناوری اطلاعات در این نیرو، دکتر قالیباف در عرصه مدیریت شهری توانمندی‌های خود را نشان داد و امروز حتی رقبای ایشان به موثر بودن دکتر قالیباف در شهرداری تهران و سازندگی این شهر اذعان دارند.
وی در ادامه به جمنا و رویکردهای آن پرداخت و با بیان اینکه پس از یک مطالعه و بررسی بعد از انتخابات مجلس، جبهه مردمی نیروهای انقلاب شکل گرفت، خاطرنشان کرد: هدف کلی این جبهه تغییر وضع موجود است و بر این هدف اتحاد دارند.
دبیر ستاد حامیان مردمی دولت مردم (دکتر قالیباف) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور دکتر قالیباف در انتخابات، تکلیفی است، افزود: دکتر قالیباف تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نداشتند و در مجمع دوم جمنا هم پیام فرستاندند که کاندیدا نمی‌شوند اما در جمنا بررسی‌هایی شده بود که آقای قالیباف هم زمینه لازم و سوابق خوبی برای حضور دارند.
خلقی‌پور با اشاره به اینکه سم پاشی هایی می‌شود که دکتر قالیباف کناره‌گیری می‌کند، این موضوع را رد کرد و گفت: بعد از مناظره‌ها اقبال عمومی به آقای دکتر قالیباف با شیب تندی افزایش یافت و اصلا امکان ندارد که ایشان انصراف بدهند.
وی از استقبال جامعه دانشگاهی و توده مردم به سمت دکتر قالیباف خبر داد و تصریح کرد: نظر جمنا بر این است که کاندیدایی در عرصه بماند که بیشترین اقبال عمومی را دارد و بعد از مناظره اول این استقبال به سوی دکتر قالیباف افزایش یافته است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تحلیل مناظره اول پرداخت و بیان کرد: مناظره اول به مباحث کلی اختصاص داشت و باید منتظر مناظره‌های بعدی باشیم که به حوزه‌های جزئی‌تر می‌پردازد و آمار و اطلاعات دکتر قالیباف در این زمینه‌ها بسیار بالاست.
خلقی‌پور افزود: آنچه که در مناظره اول بیش از همه آشکار بود، عدم اطلاع رئیس‌جمهور از وضعیت کشور است و فلسفه کاندیداتوری آقای جهانگیری نیز همین موضوع است.
دبیر ستاد دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد پاک دستی و برنامه محوری را دو نقطه عطف دکتر قالیباف عنوان و خاطرنشان کرد: ۵۰ اقتصاددان در مدت دو سال برای تدوین برنامه اقتصادی دکتر قالیباف کار کرده‌اند.
خلقی‌پور در پایان اذعان کرد: رویکرد مردم پس از مناظره اول تغییر کرده و در مناظرات بعدی نگاه مردم متحول می‌شود.
عدم تخصیص اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ ستاد بحران/مشکلات دفن زباله در یاسوج، چیتاب و مادوان برطرف می‌شود
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدوی به بحران‌های خشکسالی، سیل و رانش زمین در استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۳۵ میلیارد تومان در هیات دولت مصوب شد اما متاسفانه چند سالی هست که اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ تخصیص پیدا نکرده است.
پژمان نیک‌اقبالی در نشست شورای اداری که با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد بیان کرد: میان اقتصاد مردم و حوزه های محیط زیست و منابع طبیعی رویکرد دو جانبه‌ای ایجاد شود.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات برداشت از معادن مناطق حفاظت شده در این استان افزود: انتظار می‌رود مشکلات موجود در این بخش رفع شود.
وی از افتتاح چندین پروژه عمرانی در مناطق حفاظت شده خبر داد و گفت: مسوولان استان مدافع محیط زیست هستند که امیدواریم هم محیط زیست حفظ شود و هم بتوانیم پروژه‌ها افتتاح شود.
این مسوول به مشکلات استان در دفن پسماندها اشاره کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از سازمان شهرداری‌ها به شهرستان بویراحمد اختصاص داده شد که این مبلغ به همراه‌ ۲۸ هکتار زمین در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفت تا تمامی پسماندهای یاسوج و مادوان و روستاهای اطراف و منطقه چیتاب و بخشی از پسماند دنا جمع‌آوری شوند.
نیک‌اقبالی اضافه کرد: برای دفن پسماند در شهرستان دنا با مشکل مواجه هستیم و مکان‌های انتخابی همه حفاظت شده است.
وی به بحران‌های خشکسالی، سیل و رانش زمین در استان اشاره کردو گفت: در سال جاری ۳۵ میلیارد تومان در هیات دولت مصوب شد اما متاسفانه چند سالی هست که اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ تخصیص پیدا نکرده است.
از غیبت چهارساله یک مدیر در جلسات تا مدیری که در جلسه معارفه خود شرکت نکرد
رئیس شورای اداری بخش مرکزی لنده گفت: بیش از چهار سال از معارفه رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌گذرد ولی تا کنون در جلسات شورای اداری شهرستان لنده حضور نیافته است.
عادل مرادی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان لنده به شعار سال اشاره و اظهار داشت: شهرستان لنده یکی از معدود شهرستان‌هایی بوده که بیکاری و محرومیت دامان آن را گرفته ولی ظرفیت و پتانسیل لازم جهت خروج از فقر و محرومیت و تولید و اشتغال را دارد.
وی کشاورزی را یکی از ابعاد مهم توسعه خواند و افزود: با افزایش تولیدات کشاورزی و تلاش در جهت  رفع مشکلات و موانع سد راه تولیدات کشاورزی می‌توان این شهرستان را در حوزه اشتغال و تولید به جایگاه واقعی خود رساند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده با اشاره به گلایه مندی کشاورزان و تراکتور داران از عدم همکاری ادارات متولی جهت تامین سوخت تصریح کرد: متأسفانه تاکنون درخواست‌های مکرر و گلایه‌مندی کشاورزان از نحوه توزیع و عدم همکاری در پخش سوخت به دست ما رسیده که نیاز است دستگاه متولی پاسخی قانع کننده برای این موضوع داشته باشد.
مرادی یادآور شد: البته باید متذکر شویم که در چهار سال گذشته بارها از رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جهت شرکت در جلسات دعوت شده ولی تا کنون این مدیر در جلسات حضور نیافته است.
وی خاطر نشان کرد: غیبت چهار ساله یک مدیر در جلسات توجیه منطقی نخواهد داشت و نیاز است که مسؤولان و رده‌های مافوق در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند.
بخشدار مرکزی لنده ادامه داد: غیبت در جلسات شورای اداری شهرستان لنده مختص رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به تنهایی نبوده بلکه مدیرانی هستند که حتی در جلسه معارفه خود هم شرکت نکردند.
مرادی گفت: قریب به یک سال از معارفه بدون حضور معرفی شونده (رئیس تعزیرات حکومتی لنده) می‌گذرد ولی تا کنون وی در هیچ یک از جلسات شهرستان حضور نداشته است.
وی در ادامه به بارش‌ها و نزولات آسمانی اشاره و افزود: در طی ماه‌های اخیر بیش از ۵۰۰ میلی‌متر بارش در شهرستان گزارش شده که بیانگر وضعیت خوب شهرستان در زمینه آب و ذخایر آبی می‌باشد.
مرادی با بیان اینکه در حوزه آب شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های موجود آب و خاک در حوزه کشاورزی ،شهرستان ما می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی این شهرستان تبدیل شود.
 
اولین نشست اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستان دنا برای انتخابات ریاست جمهوری +تصاویر



اولین نشست رسمی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان شهرستان دنا ،با حضور برخی از اصلاح طلبان و. اعتدالگرایان به محوریت انتخابات اواخر اردیبهشت سال جاری برگزار شد.
در این جلسه که بمنظور هماهنگی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان ،جهت رقابت دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  برگزار شد ،تنی چند از حاضرین به بیان دیدگاههای خود پرداختند.
در پایان این جلسه و پس از بحث های طولانی مقرر شد این جلسات و با حضور اکثریت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان  ادامه داشته باشد. در این نشست سیاسی،زابلی به عنوان بزرگترین چهره اصلاحات شهرستان دنا اظهار کرد:توصیه و نصیحت من به همه شما عزیزان این است که نگذارید رفتاری صورت بگیرد که احدی از بروز آن برنجد و شایسته است همه ما جهت یک رقابت شرافت مندانه رقابت کنیم.
زابلی با اشاره به شعار “زنده باد مخالف من” تاکید کرد:با برادران و رقیبان جریان سیاسی مقابل به چشم یک دوست نگاه کنید و نگذارید که در این روزهای انتخابات کینه به جای دوستی در دلهایمان لانه کند.
در پایان این نشست آخرین تصمیمات جهت زمان و مکان افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان دنا اتخاذ گردید.
 
 

کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود.
پژمان نیک اقبالی در نشست شورای اداری استان با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یک میلیارد تومان در راستای احداث سایت پسماند با پوشش دهی و سازمان دهی پسماند شهر یاسوج، مادوان و اطراف شهر یاسوج از محل سازمان شهرداریها اختصاص یافت.
وی بیان کرد: ۲۸ هکتار زمین برای احداث سایت دفن زباله در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفته است و کارخانه بازیافت نیز در همین محل احداث خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناطق حفاطت شده استان معادنی وجود دارد که برخی در کشور منحصر به فرد است و امید است بتوان ضمن حفظ محیط زیست با تعامل و همکاری از این ظرفیت ها استفاده کرد.
نیک اقبالی با اشاره به اینکه در کارگروه پسماند استان اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: دو شهرستان استان در مناطق حفاظت شده قرار دارد و در شهرستان دنا در هر نقطه ای که به دنبال اجرای طرح پسماند هستیم حفاظت شده است. ساخت سایت پسماند نیز تاثیر زیادی در حفاظت از محیط زیست این منطقه دارد و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
همچنین سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: مهمترین محورهای برنامه آمایش در استان گردشگری و کشاورزی است.   محیط زیست و جنگل یک سرمایه بزرگ برای استان محسوب می شوند. در آینده ارزش ظرفیت هایی مانند محیط زیست بیشتر می شود و اینچنین استان هایی نقش راهبردی تری خواهند داشت.
وی، خواستار تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه محیط زیست به استان شد و بیان کرد: حفاظت از محیط زیست کاری مداوم و همیشگی است. اعتبارات عمرانی محیط زیست به صورت جاری هزینه می شود که توجه و حل مشکلات این حوزه ضروری است.
سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت که طرح آب‌رسانی به چهار شهر چرام، دهدشت، سوق، لنده و روستاهای این مسیر از سد کوثر گچساران، فردا چهارشنبه با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی خواهد شد.

علی داوودی مهر افزود که این طرح آب ۱۵۲ هزار و ۲۲۰ نفر از جمعیت شهری و ۲۵۰ روستای مسیر با ۸۷ هزار و ۷۰۰ نفر را برای افق ۱۴۰۰ تأمین خواهد کرد.
وی اعتبار این طرح بزرگ آب‌رسانی را یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
سد کوثر دارای حجم مخزن ۵۸۰ میلیون و مترمکعب است و طرح آب‌رسانی از این سد به شهرهای کهگیلویه بزرگ یکی از طرح‌های حیاتی آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
سد کوثر در ۵۰ کیلومتری گچساران واقع شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این خانوم ابتکار یعنی هیچ تصمیمی برای سفر به گچساران ندارن؟ نیومده که بگرده نباید لااقل بیاد به وضعیت ما یه نگاهی کنه که چطور دود این دکلهای نفتی داره واسه مردم هزار جور مشکل درست میکنه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1