تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۲۴۶۸۸۵

تشریح عملکرد آموزش و پرورش شهرستان چرام در دولت تدبیر و امید(+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام در نشست با رسانه ها عملکرد و موفقیت های  این اداره را در دولت تدبیر وامید تشریح کرد.
صدرالله عزیزی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک هفته  معلم با اشاره به نقش رسانه در آموزش و پرورش گفت:اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و حاکمیت می باشند چون مشکلات را به خوبی انعکاس می دهند.
وی افزود:در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور،خانواده ،حاکمیت و رسانه ها و نهادهای غیردولتی چهار رکن اصلی در تربیت دانش آموزان عصر معاصر می باشند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با تشریح عملکرد این اداره در دولت تدبیر و امید اظهار داشت:در راستای مشی اعتدالی که از سیاست های دولت بود حرکت کردیم و معتقد بودیم اعتدال هم در تفکر و عمل باشد.
وی بیان کرد:در همین راستا سعی کردیم در بکارگیری نیروها در حوزه های مختلف اداری و مدیریت مدارس از همه نیروها استفاده نمائیم .
عزیزی با اشاره به تقویت فرهنگ اخلاق مبتنی بر روابط انسانی بیان کرد:یکی از خواسته های مهم مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان که مکررا در جلسات مختلف مختلف تاکید داشته بحث تکریم ارباب رجوع بوده است.
وی با اشاره به سیاست های کلی آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی گفت:در شهرستان چرام ما ۱۳مدرسه ابتدایی تک نفره و دو یا سه دانش آموز  و مدرسه ۴نفره متوسطه اول و مدرسه ۸نفره متوسطه دوم داشتیم که نشانگر اهمیت بحث عدالت آموزشی است.
مدیر آموزش وپرورش چرام در زمینه بحث مشارکت بیان کرد : در حقیقت باید گفت که اداره آموزش وپرورش بدون مشارکت خانوادها وسایر نهادها امکان پذیر نیست و استفاده از پتانسیل شورای آموزش وپرورش شامل فرماندار به عنوان رئیس شورا ورئیس اموزش وپرورش به عنوان دبیر وسایر مدیران لازم وضروری است.
عزیزی با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه مالی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این مقوله در آموزش و پرورش گفت:خوشبختانه در سال ۹۵و۹۶که سال خوبی در حوزه مالی بود، به نحوی که همه اسناد مالی آموزش وپرورش کامل پرداخت شد .
وی بیان کرد:در بحث پاداش مناطق محروم که از سال های گذشته برجای مانده بود تصریح کرد:عدم پرداخت این مطالبات می رفت که به یک مساله امنیتی تبدیل شود اما خوشبختانه با حمایت دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس بخصوص دکتر تاجگردون مبلغ قابل توجه ۳۵میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که از این مقدار ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان چرام پرداخت شد.
وی همچنین از دیگر عملکردهای این اداره در حوزه مالی را بیان کرد و گفت:پرداخت ۳۳۰فقره وام ۵میلیون تومانی با بهره ۱۲درصد طی دو سال گذشته بدون سپرده گذاری به فرهنگیان انجام شد.
رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره عملکرد این اداره در بحث راه اندازی اتوماسیون اداری گفت:با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه در مدارس چرام و سرفاریاب که اینترنت داشتند این اتوماسیون راه اندازی شد.
وی افزود: بسیاری از مدارس شهر هوشمند سازی شد که نقش مهمی در آموزش و تربیت دانش آموزان دارد و همچنین برای اولین بار و با اشاره به اهمیت نقش پژوهش در تحصیل پژهش سرای دانش آموزی در چرام راه اندازی شد.
عزیزی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان گفت:در دولت تدبیر و امید و کمک به افزایش حقوق فرهنگیان عزیز طرح رتبه بندی معلمان که برای اولین بار طی سالیان گذشته افزایش ۱۲۰الی ۵۲۰هزارتومان داشتیم.
رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش چرام در حوزه های پرورشی گفت:با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی که در چرام وجود دارد دارالقرآن را با تجهیزات کامل احیا کردیم.
وی بیان کرد:آموزش و پرورش چرام در دولت تدبیر و امید ۲۵رتبه کشوری نماز و عترت و قرآن را کسب کرد که در نهج البلاغه و تفسیر قرآن رتبه اول کشوری و علاوه بر رتبه اول عنوان برگزیده برتر یا قهرمان قهرمانان را کسب کرد و این برای اولین بار در آموزش و پرورش استان ما رخ داد.
عزیزی گفت:در قرائت قرآن رتبه دوم کشوری و در هر سه دوره مسابقات  استانی قرآن در سه سال گذشته رتبه دوم استانی را کسب کردیمکه با توجه به جمعیت ۵۴۰۰دانش آموزی چرام به نسبت جمعیت بیشتر دانش آموزی سایر مناطق در واقع ما رتبه اول هستیم.
وی یکی دیگر از برنامه های خوب آموزش و پرورش استان و چرام را تشکیل کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش دانست که امیدواریم نقش خود را به خوبی در جهت رشد فضائل اخلاقی و تعمیق باورهای اسلام رحمانی میان نسل جوان انجام دهند.
رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به موفقیت های آموزشی دانش آموزان و فرهنگیان این اداره بیان کرد:در رشته تاسیسات هنرستان ها رتبه چهارم علمی و عملی کشور را برای اولین بار در استان آموزش و پرورش چرام کسب کرد.
وی افزود:همچنین رتبه اول کشوری درس تفکر و زندگی را یکی از فرهنگیان کسب کرد ضمن اینکه در بازدیدهای حوزه سنجش کارشناسان تهران و یزد آموزش و پرورش چرام رتبه اول استان را به دست آورد.
عزیزی در ادامه این نشست خبری گفت:در حوزه آموزش همچنین رتبه اول معدل پایه سوم استانی و رتبه های عالی در پروژه مهر را این آموزش و پرورش کسب کرد.
عزیزی با اشاره به ویژه برنامه های آموزش و پرورش چرام به مناسبت هفته معلم   گفت: برنامه هایی همچون غبارروبی شهدا,تکریم خانواده معظم شهدای چرام، تجلیل از معلمان نمونه شهرستان و همچنین دعوت از روسای سابق آموزش و پرورش چرام در روز ۱۷اردیبهشت،برگزاری زنگ تکریم معلم سپاس در مدارس بصورت همزمان  و برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را در بوستان شهدای گمنام  در این هفته برگزار می شود.
وی با اشاره به تعداد معلمان و شاغلین آموزش و پرورش چرام تصریح کرد:هم اکنون ۷۲۳نفر شاغل که از این تعداد ۲۴۰خانم در حوزه آموزش و پرورش چرام مشغول خدمت هستند و ۴۵۰بازنشسته وجود دارد.
عزیزی در پایان با تقدیر از نقش رسانه ها در حوزه آموزش و پرورش چرام گفت:این اداره موفقیت های خوبی در موارد گوناگونی از قبیل نهضت سوادآموزی،برگزاری دوره های ضمن خدمت ،ارزیابی و عملکرد و ساماندهی املاک آموزش و پرورش ،برگزاری کلاس های مشاوره و خانواده و همچنین کسب موفقیت های ورزشی دانش آموزان و راهیابی به تیم ملی و همچنین کسب رتبه های علمی و عملی فرهنگیان عزیز داشتیم که همه این موفقیت ها به مدد همکاری و تلاش مجموعه همکاران و دانش آموزان بوده است.


 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه ...دازدانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
شنیدیدیه مثل لری داریم میگن..چاله هسی خاگله نیسی دراین دولت مانه ..د....نه رونق اقتصادی دیدیم نه گشایش درامور... دیدیم نه اقتدار.....توخودبخوان حدیث مفصل ازاین مجمل.
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت ومسئولین ومدیران ومعلمان آموزش وپروررش شهرستان چرام تشکر وافتخار میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت ومسئولین ومدیران ومعلمان آموزش وپروررش شهرستان چرام تشکر وافتخار میکنیم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1