تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۲۴۶۸۲۹

افتتاح رسمی ستاد «رئیسی» در یاسوج / آقایان برنامه‌ای برای اشتغال ندارند می‌گویند فریب‌کاری است

۳۵
۰
کبنا ؛معاون رئیس جمهور سابق گفت: دولت کنونی چون از اقبال مردم به حرکت انقلابی آگاه بود بر این اساس معاون اول رئیس‌جمهور را هم وارد عرصه انتخابات کردند و این از عجاب روزگار است که معاون اول با رئیس خود رقابت کند.
به گزارش کبنا نیوز، از یاسوج، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی عصر امروز در آیین افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در یاسوج با بیان اینکه خاطرات ایثارگری‌ها، قهرمانی‌ها و دلاوری‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در عرصه‌های مختلف انقلاب هرگز فراموش نمی‌کنیم، اظهار داشت: این استان در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد رزمنده را نسبت به جمعیت به جبهه اعزام کرد و تقدیم حدود ۱۸۰۰ شهید و ۴۰۰ آزاده سند دائمی و زنده این ایثارگری‌ها و حماسه‌ها است.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ منابع انسانی و جوانان تحصیل‌کرده و خوش‌فکر و همچنین از لحاظ ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی جزء استان‌های ارزشمند کشور است استانی که به اندازه یک کشور، چهارفصل دارد شایسته این است که در عرصه‌های مختلف توسعه داشته باشد.
معاون رئیس‌جمهور سابق با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به اصل حضور در انتخابات، بیان کرد: برخی خیال می‌کنند کارهایی انجام داده‌اند و می‌خواهند شعارهایی را انحرافی در جامعه مطرح کنند که آن کارها خطر جنگ را از کشور دور کرد، این در حالی است که آنچه در کشور امنیت ایجاد می‌کند حضور مردم است وگرنه در سه دهه گذشته که ما برجام نداشتیم مگر خطر جنگ داشتیم؟
میرتاج‌الدینی خطاب به مسئولان دولت تدبیر و امید عنوان کرد: اقتصاد مردم را به برجام وصل کردید اما مردم میوه‌ای از این درخت گلابی ندیدند، ما می‌ترسیم تا شما این نوزاد برجام را بزرگ کنید جوانان ما پیر شوند.
وی با بیان اینکه اولین نکته در انتخابات حضور مردم است، گفت: ما به دنبال یک دولت انقلابی، کارآمد و مردمی هستیم، شخصیتی که امروز به عنوان کاندیدای مردم دور او جمع شده‌ایم می‌دانیم که می‌تواند چنین دولتی را تشکیل دهد.
معاون رئیس‌جمهور سابق ابراز کرد: مردمی بودن نخستین ویژگی دولت آقای رئیسی خواهد بود یعنی وزیران و مدیران این دولت از میان مردم و با مردم خواهند بود زیرا روحیه اشرافی‌گری هیچگاه با مردمی بودن سازگار نیست.
میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: کسی که شب یارانه دادن را برای خود شب مصیبت می‌داند نمی‌تواند ادعای مردمی بودن داشته باشد، دولتمردان باید در جهتی حرکت کنند که مردم را خوشحال می‌کند، یارانه تصمیمی بود که عموم مردم آن را پذیرفتند، برخی می‌گویند دادن یارانه فریب‌کاری است، آیا حق مردم را به آنها بدهید فریب‌کاری است؟
وی با بیان اینکه کشور تنها در یک مدت کوتاه یعنی دولت‌های دهم و یازدهم و مجلس هفتم در دست انقلابیون بود، گفت: شما که ادعا داشتید و این دولت‌ها اغلب در دست شما اصلاح‌طلب‌ها و بعد اعتدالیون بود، کدام کار بزرگ را انجام دادید؟
معاون رئیس‌جمهور سابق افزود: امروز نیروهای انقلابی باز آمده‌اند که به مردم بگویند با روحیه سازش‌کاری در مقابل دشمن نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد بلکه با روحیه انقلابی، جهادی و مردمی می‌توان مشکلات را حل کرد.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه دولت آینده دولت مردم است، گفت: جنگ و دوران جهاد سازندگی را مردم اداره کردند، امروز دغدغه و مشکل اصلی مردم بر اساس نظرسنجی‌های علمی و مشاهدات میدانی چند مورد است که همه حول محور اقتصادی است، رکود اقتصادی که طولانی‌ترین رکود در ایران بود را در این دوره شاهد بودیم.
وی بیان کرد: امروز در هیچ خانه‌ای را نمی‌زنید مگر اینکه یک یا دو و یا تعداد بیشتری جوان در انتظار کار باشد، حالا افرادی برنامه دارند که شغل ایجاد کنند آقایان چون خود برنامه‌ای برای ایجاد اشتغال ندارند می‌گویند فریب‌کاری است.
معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: هم‌اکنون زمان پاسخگویی این دولت است، الان چهارسال پیش نیست که فقط شعار بدهند بلکه باید برای چهار سال گذشته گزارش داده و برای چهار سال آینده برنامه ارائه دهند.
میرتاج‌الدینی با اشاره به سخنان معاون اول رئیس‌ جمهور که در مناظرات مشکلات اقتصادی مردم را به حمله به سفارت عربستان ربط داده بود، گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم چه ربطی به سفارت عربستان سعودی دارد، اگر دولت خوب عمل می‌کرد می‌توانست احساسات و عواطف مردم را کنترل کند، وگرنه کدام شخصیت مسئول راضی به این کار می‌شد.
وی با بیان اینکه از کسی که ادعای وزیر بودن دارد و معاون اول رئیس‌جمهور است چنین رفتاری انتظار نمی‌رود، ادامه داد: همه آمارها در وزارتخانه‌ها وجود دارد، آمار چهار سال گذشته را با هشت سال دولت قبل مقایسه کنید، در دولت قبل تولید فولاد، سیمان و برق دو برابر شد و ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور برنامه‌ریزی شد، شما چه کردید؟ گفتید ۵۰ هزار مسکن اجتماعی می‌سازید، چهار سال تمام شد اما شما حتی موفق به ساخت ۵ هزار مسکن نشدید.
میرتاج‌الدینی بیان کرد: دولت کارآمد و انقلابی دولتی است که بتواند مشکلات جامعه را با کمترین هزینه حل کند، آقای رئیسی با برنامه وارد میدان شده و تیم‌های قوی در حوزه‌های مختلف در کنار او قرار دارند و دولتی را بنا می‌کند که علاوه بر اینکه محسنات دولت‌های گذشته را داشته باشد، کاستی‌های دولت‌های گذشته را کنار گذاشته و همچنین فراجناحی عمل کند.
وی با بیان اینکه نگاه حزبی، جناحی و فامیلی عمل کردن یک نگاه انقلابی نیست، گفت: ما به هر استانی که سفر می‌کنیم مردم از رابطه‌بازی و ضابطه گریزی و استخدام‌های فامیلی شکایت می‌کنند، شایسته‌سالاری یکی از ملاک‌های اصلی دولت انقلابی و دولت آینده است.
معاون رئیس‌جمهور سابق افزود: حمایت از مردم و مستضعفین از برنامه‌های اصلی دولت آینده است، اینکه دولت را در تهران نگه ندارند تا مردم در همه شهرها وجود دولت را احساس کنند، شما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر دولت کنونی به استان خود چه نتیجه‌ای گرفتید و از این ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی که در چهار سال گذشته در دست دولت بود چه میزان وارد شهرها شد و چه میزان کارهای عمرانی حاصل شد؟
میرتاج‌الدینی ابراز کرد: سفرهای استانی ما نشان می‌دهد که اقبال مردم به یک حرکت انقلابی و ارزشی و اعلام نارضایتی از عملکرد دولت کنونی است و این اقبال مردم و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حتی اگر در مرحله اول انتخابات پیروز نشویم در مرحله دوم انتخابات پیروز می‌شویم.
وی افزود: دولت کنونی چون از اقبال مردم به حرکت انقلابی آگاه بود بر این اساس معاون اول رئیس‌جمهور را هم وارد عرصه انتخابات کردند و این از عجاب روزگار است که معاون اول با رئیس خود رقابت کند.
معاون رئیس‌جمهور سابق اظهار کرد: کسی که کاندیدا می‌شود و وقت مردم را می‌گیرد اگر واقعا هدفش رقابت است در میدان بماند اما اگر آمده تا گزارش کار بدهد و از رئیس خود دفاع کند این کار او عدم روراست بودن با مردم است، بنابراین ما انتظار داریم معاون اول رئیس‌جمهور مواضع خود را به صورت شفاف اعلام کند.
میرتاج‌الدینی گفت: برخی می‌گویند کسی که چهار سال رئیس‌جمهور است چهار سال بعد هم رئیس‌جمهور می‌شود، حال خواهند دید که اینگونه نیست و گاهی رئیس‌جمهور چهارساله است.
نام شما

آدرس ايميل شما

يك لر منصف
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی
زیرتل
Iran, Islamic Republic of
شکستتون صددرصدهست
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ
Iran, Islamic Republic of
خدایی یاسوج نبودم وگرنه خیلی دوست داشتم در افتتاحیه باشم. رای ما رییسی
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن به این شکوه مردمی .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قیافه هاراببین خدایی باید ازشون ترسید اخ قیافه هاشون روز سی اردیبهشت دیدنیه مخصوصا شجاعیان (درودبرخاتمی زنده باد هاشمی به امیدپیروزی روحانی)
Iran, Islamic Republic of
واویلا چقدر شلوغه؟
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
با رئیسی تا پیروزی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حوزه علمیه یاسوج راتعطیل کردن اوردنشون توافتتاحیه به امید خدامثل انتخابات مجلس یاسوج شکستتون قطعیه
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
پرونده رییسی هم بسته شد
جانبازان و جوانان گچساران و دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن براین اتحاد وحمایت از خادم امام رضا ع انشاااه صدرصد اقای ریسی پیروز است
جانبازان و جوانان گچساران و دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن براین اتحاد وحمایت از خادم امام رضا ع انشاااه صدرصد اقای ریسی پیروز است
قالیباف
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا از این ...خوشم نمیاد
کریم
Iran, Islamic Republic of
امام رضا ب...ی که پشت وش کرد
حامی ملت
"درود بر سید محرومان"
همراه با ملت بیدار
جشن پیروزی دولت ۹۶%
وعده دیدار ما:۳۰ اردیبهشت
ستادهای انتخاباتی دولت کار و کرامت
انشااللــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
ککی ککا
Iran, Islamic Republic of
تاج الدین احمدی نژاد را .. در آمد لطفا بروسر ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عجب چهره های عبوسی واقعا آدم از اینهمه جمعیت شوکه میشه...........
دوست
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه رو بردین مجلس نوبت رییسی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
اقایان اصول گرا انسان همیشه باید در مقابل واقعبت سر تعظیم فرود اورد همانطور که شما در انتخابات مجلس دو شق شدید و نتونستید هماهنگ شوید و منتج به شکست و برد رقیبی نا کارامد شد بی شک در این عرصه ملی هم نتیجه ای غیر از ان حاصل نخواهد شد
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا سادگی و حضور مردم خیلی زیبا بود....
مانند ستاد روحانی نبود که همه ی مدیران دولتی با معاونین آمده بودند و هم چنین با هزینه زیاد تبلیغات و شال و روسری های بنفش که متاسفانه این حرکت استفاده ا.. می باشد

دروود بر رئیسی
امین
Iran, Islamic Republic of
... جمعند !!!!!
ti
درود بر دولت تدبیر امید
رسا
خودشون هم روشون نمی شود سرشون بالا کنند !!!!!!!!!
همشهريuyllkjjjjytttDSD[D
Iran, Islamic Republic of
ه برادر این ادارات هستند با ماشینای دولتی امدند از مردم خبری نیست
ti
حالا .. هم قبول شد؟؟ ایشون که ممنوع الورود به بیشتر کشورهاست... چیکار کنیم اگه .. کرد چیکار کنیم؟ ..
جمنا
Iran, Islamic Republic of
دوستان ان شاالله با هماهنگی با اقای قالیباف پیروزی جمنا رو رقم بزنیم
جمنا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مدیران آینده مملکت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جماعت سازمان برنامه و بودجه استان جناب اقای صالحی
یک فکر
Iran, Islamic Republic of
یا امام هشتم خودت کمک کن
رک
Iran, Islamic Republic of
هشت سال مملکت دستتون بود چیکار کردین جزئ بر باد دادن پولهای بیت المال و پرکردن جیب های خودتون و اطرافیانتون.
تمام مدیرهای احمدی نژاد جمع شدن دور ریئسی
اگر قبول بشه که عمرا نمیشه دوباره همون آش و کاسه است.با این تفاوت که آقای علم الهدی رو با اون ایده هاش رو هم باید اضاف کرد به این داستان
دهدشتی احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
همه با هم یک صدا رییسی صد در صد
دهدشتی احمدی نژادی
Iran, Islamic Republic of
یا امام رضا سیدی از دیار تو اومده موفق شود دوای درد مردم شود
علوی
Iran, Islamic Republic of
فقط روحانی رییسی رای جلیلی رو میاره
همشهری بویراحمد
ما ۹۶ درصدیها به خادم الرضا پشت نخواهیم کرد .
محمد پاسبان
Singapore
کو سی ادم ول ویچو اگر و یاسیج بیم همشه و..
محمد پاسبان
Singapore
واقعا باید برای مردم استانم گریه کرد مردمی که روی گنج خوابیدن ولی محرومترین استان ایرانن استانی که بیست پنج درصد بودجه کل کشور رو تامین میکه ولی سهم مردمش فلاکت و بدبختیه روزی نیست که خبر خودکشی یکی از همشهریامونو نشنویم فقر و فلاکت از سر روی مردممون میباره ولی همیشه رتبه اول حضور در انتخاباتیم چهل ساله میایم و انتخاب میکنیم ولی هیچوقت اوضاع بر وفق مرادمون نشد بعد از چهل سال انتخاب هنوز رتبه اول بیکاری رو داریم شک نکنید هرکی انتخاب شه به حال شما فرقی نداره هرکی بیاد اول جیب خودش و خوانوادشو اطرافیانشو پر میکنه به شما هیچی نمیرسه سهم شما از کباب فقط دودشه برید یه فکری به حال خودتون کنید تا نفت و گازتون رون...ن باهاش مترو و مونوریل بزنن بعد هم بهتون.. شرم کنید از شکم خالی همشهریاتون حداقل...د تا صداتونو بشنون
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1