تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۴۶۷۸۷

میرسلیم: شهید مطهری مرد علم و عمل بود

۰
کبنا ؛کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برنامه اصلی دولت آینده باید خدمت به اقشار مختلف مردم باشد.


 سید مصطفی میرسلیم  در حاشیه حضور در مزار شهید مطهری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برنامه اصلی دولت آینده باید خدمت به اقشار مختلف مردم باشد و دولتی خدمت گذار تشکیل دهد.
این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود:برنامه اصلی و مهم ما این است که به فکری دولتی باشیم که خدمت گذار مردم باشد و برنامه ای جامع برای آن ها داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد:دولت نباید به فکر خودش باشد و ۴ سال بعد هم به دنبال رای گیری باشد، بلکه اگر قرار است یک سال هم حضور داشته باشد به فکر خدمت باشد و به برنامه هایی برسد که مشکلات حل شود.
میرسلیم بیان کرد: دولت باید دولتی باشد که مشکلات را برطرف کند و به برنامه هایی برسد که آینده جوانان را شکل دهد و تکلیف جوانان  روشن شود به ویژه مشکلات ازدواج را حل کند تا خانواده ها شکل بگیرند و سلامت در جامعه برقرار باشد و فساد در جامعه از میان برود و همه منزلت داشته باشیم.
وی همچنین در مورد سالروز شهید مطهری نیز اظهار کرد:شهید مطهری استاد همه آنهایی است که در جوانی خود آماده شدند و برای خدمت به این مرز و بوم پا در صحنه گذاشتند.
این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد:شهید مطهری مرد علم و عمل بود و برای همه گروههای اجتماعی چه برای کودکان و جوانان و سالمندان فردی اثر گذار و مفید محسوب می شد .
وی گفت:خدمات شهید مطهری برای نظام و فهماندن ارزش های اسلام و پیروزی انقلاب بی نظیر است آثار شهید مطهری بی نقص و و بی اشکال بدون انحراف است .
میرسلیم یادآور شد:بسیاری از بزرگان ما دارای تالیفات بودند اما کسی همچون مطهری نداریم که با این دقت و هوشمندی و درایت علمی توانسته به تشریح مسائل اشراف کامل و با شناخت اسلام گام بردارد امید است خداوند توفیق دهد تا شاگردانی خوب برای وی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1